![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Vraag & Aanbod Als je op zoek bent naar iets speciaals of je hebt iets aan te bieden, plaats dan je vraag of aanbod in dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat: haha, londwa ke naach word nog steeds door jongens gedaan.... ik zou het zo kunnen doen (volgens horen zeggen )verschillend ligt aan de tijd van vertrek dulha... meestal eerst gewoon dans liedjes, dulha aankleden, daarna geld aftroffelliedjes en daarna soort van bidai van dulha...
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
ahahahhahahahha ben jij toevallig ook op dit beeldmateriaal aanwezig? Tina Londa ke naach / Nachanja 2 - YouTube ![]() Bij aankomst is een naachania leuk, maar bij vertrek hoeft het niet. Dan is het ook wel genoeg geweest. Alhoewel ik volgens mij nooit een nachania bij vertrek heb zien dansen. Meestal is deze dan weer omgekleed. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
hahahaha, nee op deze beeldmateriaal ben ik niet aanwezig... wel ken ik die naachania, maar de band op de achtergrond ken ik volgens mij niet :s Je hebt de naachania in 4 fases: Fase 1 dat hij het gezellig moet maken Fase 2 dat de dulha gaat omkleden (z'n gele jas aankrijgt e.d.) Fase 3 Dat dulha van huis gaat om te trouwen bij Dulhin (deze bidai bedoelde ik in vorige post) Fase 4 Aankomst bij Dulhin thuis/zaal...
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Dus jij kent de nachnnia. Ik durf bijna niet te vragen waarvan ![]() Na fase 2 ben ik afgehaakt. Elke keer de zelfde moves. Nachinia is niet meer zo levendig als vroeger. Er mag zo nu en dan wel een fout grapje gemaakt worden tijdens het naache. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
![]() ![]() dulha moet zo'n gele tulband om (of tegenwoordig ook andere kleuren) en een geel jas aan (ook andere kleuren mogelijk)... dan neemt die naachania bijv die schoen van dulha waar de damaat van dulha voor moet gaan betalen enz... en daarvoor of net daarna worden al die fam. leden geroepen om te dansen en moeten natuurlijk geld geven aan naachania/band... fase 3 is dat dulha de auto ingaat afscheid neemt van z'n moeder als vrijgezel en naar dulhin gaat om der te halen en dan fase 4, naachania gaat dansen om de dulhin kant te laten horen dat ze er zijn en als de band de kans krijgt gaan ze ook bij dulhinfam geld afhalen bij de fam leden...
| | |