![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Vraag & Aanbod Als je op zoek bent naar iets speciaals of je hebt iets aan te bieden, plaats dan je vraag of aanbod in dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #12 (permalink) | |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | Citaat:
hahaha, nee, mij zie je geen naachaia ke kaam doen, houd er nie van overal geld opeisen , dansen oke, maar dat geld overal zien af te troggelen. Vandaag had ik een vreemde ontmoeting gehad op sportschool: ik ging trainen bij sportschool, ik was binnen kwam een jonge naar mij toe van he jij was die jongen op die vivaah van fam .... Ik zo van dat zou best kunnen, maar waarom zo verbaast. Hij zo van ja je had die naachania uitgedanst.... ik keek hem echt met grote ogen aan van dat zou best eens kunnen... Had die zijn neef erbij gehaald ter bevestiging voor hem :s
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik begrijp die naachinia's wel hoor, in deze economische tijden moet je commercieler ingesteld zijn. Het is geen geld opeisen, maar nemen waar je recht op denkt te hebben...ahahha Mocht je ooit een carriere switch maken, dan zou ik graag beeldmateriaal van je ontvangen ![]() Oh god, echt? Ik zie het al voor me, twee van die jongens die hun idiool zien...die ene komt een beetje hanky panky over (gay in a funny way) ![]() Blijkbaar heb je een onuitwisbare herrinering nagelaten bij je fans. Heeft hij niet gevraagd om een paar dansmoves lessen? Vissie, je hebt flink bekeken door een dude! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) | |
Ik heb weleens dhol/dhantaal gespeeld... geld wordt altijd verdeeld ...hahahahaha, ik maak al heel veel draai's door... maar mocht het zover zijn stuur ik je wel wat materiaal .... ![]() hahahaha, met mijn verschijning laat ik wel wat vaker iets achter merk ik... toen m'n broers trouwenden hadden we ook naachania... dezelfde... eerste keer kende hij mij niet... 2e keer was die gewaarschuwd :P toen dat gebeurde in sportschool dacht ik echt van WTF....
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you | |
| | |
| | #15 (permalink) |
Wacht met smart af. ![]() Oeeeh do tell, bij wie laat je wat achter? ![]() hoe is het trouwens afgelopen op de sportschool? da is inderdaad gek, maar wel cool van die jongen dat hij het is komen vragen. |
| | |
| | #16 (permalink) | |
Als jij nou regelt dat je gaat trouwen, je dulha moet zorgen voor naachania, dan regel ik wel dat hij uitgedanst wordt ... dan heb je nie materiaal maar het levende bewijs ... ![]() hahahahaha, ik laat genoeg zweet achter en/of een naachania die te moe is om verder te gaan .... ... of ik meer achterlaat weet ik nie... Na die dag heb ik die jongens niet meer gezien, ben benieuwd wat ze vanplan zijn als ze mij weer zien... ik ben veel gewend, maar wat mij die dag overkwam stond ik ff met mond vol tanden...
| | |
| | #17 (permalink) |
alleen trouwen om de nachania dans? ik weet niet hoor ![]() kun jij niet zelf gaan trouwen en dan ook nog eens je eigen nachania zijn. Heb je een dubbelrol, hoe vaak in het leven kun je dat doen. is once in a lifte time chance. ![]() stinkerd, ik vaak me af welke van de twee het meest voorkomt. (oh god) |
| | |
| | #18 (permalink) | |
![]() ik trouwen kan best, zal mogelijk wel een keer komen... ik houd van naachania's uit te dansen... niet om zelf er een te zijn... ![]() Dubbelrol... ik zal het al druk genoeg hebben met dulha uithangen ... hahahaha.... ik denk dat de nachania daarna te moe is om door te gaan met dansen vaker voort komt....
| | |
| | #19 (permalink) |
een elftal? met wie denk je dit gesprek te voeren, Vissie? een konijn? ![]() Is er geen mevr. Vissie? is toch mooi om op je huwelijk alles zelf in de hand te hebben..de dulha, de nachinia.. en als dulha hoef je niet veel te doen, wachten tot schoonma een mooie goude ketting om je nek doet. dulhin je hand vasthoud. saath phere en daarnaast nog je schoen zoeken. tijd genoeg om nog een bijrol te nemen lijkt mij ![]() hoe kom je aan zoveel energie? |
| | |
| | #20 (permalink) | |
![]() nee, ikke macherie, jij bunny zijn ![]() nee Mevr. Vissie is nog spoorloos , hoest met meneer Samiera?Het zou ideaal zijn... maar de zenuwen en die kroon (die dulha draagt) maken het al zwaar genoeg denk ik... Schoen zoeken, dat doet m'n zwager maar en vrijkopen :P
| | |