![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Vraag & Aanbod Als je op zoek bent naar iets speciaals of je hebt iets aan te bieden, plaats dan je vraag of aanbod in dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 21 augustus 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik heb prachtige kaftans te koop voor slechts 130,-. Ze zijn nog splinternieuw en nooit gedragen Sommige jurken zijn na overleg eventueel te huur voor 40 euro. Van sommige jurken heb ik er 2 van. De maten varieren van 32 tot 42. Lengte 1,60 tot 1,73 Kijk gauw op mijn album voor de collectie. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Links in de kolom staan de prijzen en omschrijving. Email: choukranbedankjes@live.nl tel: 0645326993 ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 7 ![]() |
gratis adverteren? da kannie he!
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Wat ik nog was vergeten: vooral die eerste en die laatste vind ik persoonlijk erg mooi ![]() Heeft er iemand nog een favorietje? Ook domme, zich door eerdere verhalen over Hindoestaanse hoertjes aangesproken voelende vrouw-achtigen die het herkennen van hun eigen levensverhaal niet kunnen verbergen en dat keer op keer duidelijk laten blijken samen met een wanhopig gebrek aan mannelijke aandacht, mogen reageren Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 25 augustus 2009 om 17:17 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Gast
|
zo een kaftan staat heel mooi bij homo's ![]() ![]() je kan t ook niet laten heh? blijkbaar ben je ooit goed genaaid door een hindoestaanse meid... uit vernedering noem je nu dus alle hindoestaanse vrouwen "hoer" wie is er nu zielig? ik of jij? nee wacht.. dont really care...wat de homeau's op dit forum vinden |
|
| | #8 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Vis te koop! ![]() Wie de schoen past, trekke hem aan ![]() Ook als je te lelijk bent voor een kaftan kan je hier je frustraties uiten dames Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 26 augustus 2009 om 17:21 |
| | |