![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Vraag & Aanbod Als je op zoek bent naar iets speciaals of je hebt iets aan te bieden, plaats dan je vraag of aanbod in dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 22 mei 2003 Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Wil je… * Werken vanuit huis? * Je eigen werktijden bepalen? * Geuren bestellen voor de inkoopsprijs? * Zonder vereiste diploma’s? * Zonder verplichtingen? Aangezien dit concept net in Nederland is gestart, zoeken wij collega’s die het leuk vinden om parfums te verkopen en daarmee extra bijverdiensten te behalen. Het gaat hierbij niet om nepspul, maar echte parfums! Je kan hiermee zeer snel bijverdienen doordat: * Je aan uw klanten verkoopt tegen de aangegeven verkoopsprijs -->JE HEBT DIRECTE WINST! * Je een eigen netwerkorganisatie van je eigen distibuteurs kunt opbouwen, waardoor je extra bonussen of premies uitbetaald krijgt. Tevens kan je voor jezelf en/of je naasten de parfums voor de zeer lage inkoopsprijs bestellen, waardoor je vele euro’s kunt besparen! Ben je geïnteresseerd? Laat me maar weten,
__________________ ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Maar ik koop me parfum liever in de winkel. Daar kan ik ook terecht met klachten. En de manier die jij beschrijft, lijkt op 1 pyramidesysteem. | |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
Foutje van mij. Met "dit concept" bedoelde ik dat het bedrijf waar de parfums worden ingekocht nieuw in Nederland is.
__________________ ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
| | |
| | #4 (permalink) | |||
Ik heb ook papieren en de mogelijkheid om zoiets te starten. Maar net als mij zijn er meer mensen die liever gewoon in de winkel willen kopen. En bovenal heb je nooit 1 gegarandeerd inkomen, wat bij 1 normale job wel is. | |||
| | |
| | #5 (permalink) | ||||
Je hebt inderdaad geen vast inkomen, maar voor jongeren is het wel makkelijk om er een extraatje mee te verdienen, aangezien zij vaak veel mensen kennen. En je hebt inderdaad ook mensen die het gewoon liever in de winkel kopen, die hoeven zich verder ook niet aangesproken te voelen
__________________ ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Shreeya : 6 maart 2009 om 19:57 | ||||
| | |
| | #6 (permalink) | |||||
Ik geef al1 argumenten waarom ik het niet zou doen. Misschien dat anderen er ook zo over denken. Zo niet, dan niet mijn zaak. | |||||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() | Haha, ja geef maar gewoon toe dat je niet kunt lezen, sukkel.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |