![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #23 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Sanjeev; jaaa mousie alleen jongens gingen didi psst psst doen Sharita; jongens ..pst psst Vasista: Ooh jaaaa dat was zo’n apparaat dat kon praten moms, dat bedoelt hij Sharita: Oh hahahaah okee Vasista: Willen jullie wat drinken, Shanaya ?? Shanaya: Jaa Colaaaaaaa Vasista: Nee, dat is niet goed voor jullie tandjes hé .. Sanjeev: Ik wil ook, niet leuk cola is lekkerder.. Vasista: Maar ik heb wat veel lekkerdes voor jullie, kom dan gaan we het samen halen.. Ze pakte Shanaya en Sanjeev beide aan één hand en ging met ze naar de keuken.. Vinushka keek toe en en kwam ook de keuken binnen.. Vinushka: Zo zo, alvast aan het oefenenen voor bij je eigen kidsz samen met die boy Vasista: *Liet een glas vallen* Kya bole hai tu (Wat zeg je nou) Vinushka: Whahaha je hoorde me wel.. Zie je ik wist wel dat er wat was Vinushka liep lachend de keuken uit, gevolgd door Shanaya en Sanjeev.. Vasista bleef in de keuken staan en leunde tegen het aanrecht, en dacht na.. Had dr zusje nou gelijk ..? Was ze in love ? Ze wist niet wat het was maar.. She got a strange feeling.. Ze vond hem misschien wel leuk. Maar nee, ze was toch niet verliefd of wel ? Ze liep ook maar de woonkamer in en zat op de bank naast Vinushka.. Vinushka fluisterde: Didi, weetje nog psst psst Vasista moest lachen .. Shanaya hoorde het en zei: Psst psst didiii Sanjeev: Zie je nu doen jullie weer gepSstt .. Vinushka & Vasista moesten weer lachen.. Wat waren ze beide toch een schatjes Vinushka: Oke kom we gaan film kijken .. Vasista: Ja zet een goeie Vinushka: Oh kies maar joh .. Vasista: Volgens mij hadden we saawan nog, toch ? Vinushka: Ja klopt, zal ik die zetten dan ? Vasista: Ja doe maar .. Hun mousie stond op: Tu long taak (kijken jullie maar), ik moet gaan morgen school en de kleintjes moeten slapen toch.. Hun mousie ging weg met de twee kleintjes.. Sharita: Hum jaila nahai (ik ga even douchen).. Kijken jullie maar verder Halverwege de film ging ook Vinushka naar boven, ze moest nog dr huiswerk voor morgen doen, en Vasista bleef alleen over .. Vasista droomde weg tijdens het liedje *Jo maangi khuda se *
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. |
| | |