![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #12 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 11 maart 2005 Leeftijd: 22
Rep kracht: 0 ![]() |
vervolg pleasee.. i like your story already..
__________________ Those lips teasing me..Those lips playing with me.. Those lips kissing me..Those lips in my neck.. Those lips i just wanne feel every single day.. My lips desiring to those of your.. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Vasista: SHANAYAAAAAAAAA *Ze sprong in het water en zwom naar Shanaya toe* Maar, iemand was dr vo0r.. Het was een j0ngen uit dat gr0epje Die jongen pakte Shanaya en gaf dr aan vasista Jongen: next time uitkijken en beter op dr letten.. Vasista: Ja sorry, ik had et niet gesien mang so snel was ze weg Jongen: n$ ik had et wel gezien.. Vasista: bedankt Ze liep weg met een rood hoofd naar Vinushka Vinushka; WOEEEEIII Vasista; Waaat woeii ..kschaamde me kapot man Vinushka; whahahaha.. didi ke pyaar hogeyaaa lalalallaa (didi is verliefd) Vasista; HOU OP pyaarr ..waar komt pyaar ineens vandaan (liefde) Vinushka; ik zag t wel hoe je naar hem keek ..sjow verlegen verlegen Vasista; nushhh shoetoepp.. Vasista & Vinushka liepen naar de kleedkamers en kleede hun zelf en de kleintjes om Ze waren klaar en wouden naar buiten lopen toen opeens een van die jongens psSstt pSst zei Shanaya draaide zich om.. Shanaya: didi hij doet jouw psst psst Vinushka & Vasista begonnen te lachen Vinushka keek ook om.. Vinushka: Ey Didsz, is dat die boy van net niet ? Vasista; WAAR WAAR .. Vinushka: Zooo whahaah, kijk em daarzo En ook Vasista draaide dr om.. En idd die jongen stond tegen een muurtje aangeleund naar dr te kijken, meteen werd ze weer rood.. Vasista: Chal Chal (Loop) zei ze tegen Vinushka.. Ze wouden verder lopen toen ze iemand hoorde zeggen.. "Meisje Meisje" Vasista draaide dr om en zag dat die jongen naar haar toe kwam lopen. "Is deze van jou?" Vroeg hij.. Hij liet een ketting zien met een V'tje eraan.. Vasista: Hey ja, hoe kom je eraan ..? Jongen: Is zeker gevallen net toen je in het water was.. Vasista: Ohw haha kan, maar ik ga nu maar weer eens mn zusje enzo wachten.. Jongen: Oke, ehm mag ik je naam misschien weten ? Volgens mij begint het met een V hé ? Zei hij erachteraan.. Vasista: Hahah ja, ik heet Vasista .. Jongen: Toevallig begint mijn naam ook met een V.. Vijay is de naam .. Vasista: Nice to meet you then, but nu ga ik echt .. Vijay: Wanneer ga ik je weer zien..? Vasista: Zo wil je meer zien dan? Vijay: ahuh jou wel Vasista: Whaha, jab taQdeer mein rahe,, tab hum zaroor milenGe,, doeiiii (als t in ons destiny ligt dan komen we elkaar zeker weer tegen) En Vasista liep weg.. Vinushka; Jaah didsz ..wat deed je sjo lang bij hem ..je vindt em wel leuk heah Vasista; shoetoeeppp ..neej hij vroeg mn naam ensjow ..but chalie ? Vinushka; ahahahaha okee chalie .. Vijay; damnn die smaa .. jongens; ze doettt of noh ?! Vijay; whahaha aii aaii zeker ... shit man had haar nummer moeten vragen jongens; tsjaah domme domme Vijay Vijay; ik gah dr vast wel weer een x tegen komen ... dat weet ik zeker Jongens; aii dan is t goed Vinushka & Vasista waren thuis aangekomen Sharita; en babytjes hoe was het ? Shanaya; wass heeel leuk mousieee Sanjeev; jaaa mousie alleen jongens gingen didi psst psst doen Sharita; jongens ..pst psst
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 19 maart 2004 Locatie: Utrecht
Rep kracht: 0 ![]() |
hihihi..Nice St0ry..Verv0lgjuh..!.. Ga Sj0w D00r..!!
__________________ ŧh!€J£Ã*CÃ*øú§ ~...~...~...~...~...~...~...~...~...~ Je Bent Vry Om Me te Verlaten.. ~...~...~...~...~...~...~...~...~...~ Als Je Me Maar Niet Bedriegt.. ~...~...~...~...~...~...~...~...~...~ |
| | |