![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Heyhey, Dit wordt mijn tweede verhaal hier, het is geen lovestory zoals ik al eerder had gezegd en persoonlijk tegen een paar mensen heb verteld. Er staat 1 vrouw in centraal, Farah. Het gaat over haar leven. Ze is nu 41 jaar, getrouwd, heeft 2 kids en woont in Nederland. De andere hoofdpersonen wijzen zichzelf in de loop van het verhaal. 'Ruim twintig jaar geleden liet ik Suriname achter en ruilde ik het in voor Nederland. Hopend dat mijn leven beter zou worden, geen pijn meer en geen ellende. Wat had ik me toen vergist. Alles werd erger, alles. Alleen 1 ding, of nee wacht, 2 dingen waren goed in mijn leven. Mijn man, en mijn twee kinderen. Door hen kon ik dit allemaal doorstaan.. Sjonge, wat heb ik allemaal wel niet meegemaakt, mijn jongste zusje kwijt, daarna stierf mijn vader, een paar jaar later verliet mijn jongste broertje ons.. en nog geen jaar geleden mijn moeder. En wat heb ik over.. twee broertjes die niet weten wat goed en slecht is.. en een zus, die alles verdraait. Ik neem jullie mee naar mijn wereld, een wereld van verdriet, dat nooit meer weg zal gaan. ' Moet ik verder gaan?
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() |
Jaah .. Vervolgjeee !!
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. |
| | |