![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #572 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 augustus 2005
Rep kracht: 0 ![]() | Hallo, Ik vind het jammer om dit te moeten typen,maar helaas ga ik niet verder met mijn verhaal. Ik heb lang nagedacht en elke keer als ik tijd wil vrijmaken voor een vervolg,komt er iets tussen.Ik vind het vooral jammer voor diegenen van wie ik de reacties altijd met plezier heb gelezen,maar helaas...ik kan niet anders. Ik wens jullie in ieder geval veel plezier met de andere verhalen.
__________________ |
| | |
| | #573 (permalink) | |
| Gast
| QUOTE (shahrukhkangek @ Nov 19 2006, 23:39) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Jammer hoor. Als je ooit nog tijd heb, maak je verhaal af zou ik zeggen. Hopelijk horen we nog wat van je.... | |
|
| | #574 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 24 mei 2006
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (shahrukhkangek @ Nov 19 2006, 23:39) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ik hoop dat je als je ooit weer tijd vrij krijgt verder gaat want je schreef egt goed..
__________________ ![]() | |
| | |
| | #575 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 3 oktober 2007
Rep kracht: 6 ![]() | QUOTE (MisZ_S @ Nov 20 2006, 17:49) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Jaa ik hoop ook dat als je tijd hebt verder schrijf.. Je verhaal was echt mooii om te lezen | |
| | |
| | #576 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | QUOTE (shahrukhkangek @ Nov 19 2006, 23:39) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Ik vind het echt jammer dat je stopt met je verhaal. Hij is echt goed. Het is wel te begrijpen dat je geen tijd hebt enz. Maar als je nog tijd kunt vinden.. Zou ik het erg leuk vinden als je nog wat zou kunnen plaatsen. En wat MissMoen het is zeker een harde verlaat. Want ik vind jouw verhalen een van de beste hier. Maarja..jammer..Ik hoop wel dat je nog terug komt..!! | |
| | |