Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Liefde & Relaties » Verhalen Forum » Het Onvoorstelbare Pad Der Liefde

Antwoord
Ongelezen 23 oktober 2005, 01:17   #11
shahrukhkangek

Status: Sangam Lover
Rep kracht: 0 shahrukhkangek
Standaard

Citaat:
Originally posted by baby_angel16+Sun 23 October 2005, 01:04-->
QUOTE (baby_angel16 @ Sun 23 October 2005, 01:04)
Citaat:
Citaat:
Originally posted by shahrukhkangek@Sun 23 October 2005, 00:57

shahrukhkangek is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Ongelezen 23 oktober 2005, 01:55   #12
baby_angel16

Status: Sangam Member
Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 baby_angel16
Standaard

wat een vriendin yaar dat ze zo hard doetttt anyway snel vervolg je verhaaltje begint so leuk leef me er helemaal in snel vervolgggg

hihih kwam speciaal vervolgje lezen ik zag je online staan ik denk k ga lezen kon niet wachten heb te lang gew8 dus vandaar en heb inderdaad genoten
Tere bina main mar jaaoon.....
baby_angel16 is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 23 oktober 2005, 12:05   #13
SweetBabySma

Status: Advanced Member
Rep kracht: 0 SweetBabySma
Standaard

yessss eindelijk weer een verhaal van jee.. Ik weet cker dat dese o0k sjow leeuk gaat worden..! Snel verv0lgieej..!

..][..*..][..$ EvAh AnD AlwAySzZz..][..*..][..
SweetBabySma is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 23 oktober 2005, 12:08   #14
MissMoen
Gast

Standaard

Citaat:
Originally posted by shahrukhkangek+Sun 23 October 2005, 00:57-->
QUOTE (shahrukhkangek @ Sun 23 October 2005, 00:57)
Citaat:
  Met citaat antwoorden
Ongelezen 23 oktober 2005, 12:10   #15
Sweetgurll

Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 Sweetgurll
Standaard

MIjn godd wat is die Megan arrogant zeg

Maar je verhaal begint nu al harstikke leuk
Dus snel weer vervolg ..
ik ben nu al gek op jou verhaaltje shahrukhkangek

tu hi aakhari aur pehli mohabbat hain
tu hi jaan meri tu hi jaroorat hain

jo maangi khuda se tu woh mannat hain
baahon mein tere pyar ki jannat hain
Sweetgurll is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 23 oktober 2005, 13:36   #16
Ayrish

Status: Sangam Silver Member
Leeftijd: 34
Rep kracht: 0 Ayrish
Stuur een bericht via MSN naar Ayrish
Standaard

Vervolg please
Ayrish is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 23 oktober 2005, 14:25   #17
BaBy_D

Status: Sangam Silver Member
Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 BaBy_D
Stuur een bericht via MSN naar BaBy_D
Standaard

Ik mag die megan nu al niet..
Ik vind het echt niet eerlijk tegenover Seyda
Maarjaa vervolg pleasee..
Ongelezen 24 oktober 2005, 18:58   #18
Crispy

Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 Crispy
Standaard

Die Megan is wel raar

Anyways,, Verv0lg PlSz
Ongelezen 24 oktober 2005, 20:13   #19
shahrukhkangek

Standaard

Haha. JAh tuurlijk. Je wist niet of je nog een verhaal zou schrijven, nou je hebt er snel over nagedacht en dang mag je toch wel een warme welkom verwachten

Ik mag die Megan nu al niet, maar goed. Ik hoop dat dat snel verandert.

Die 2 delen, loopt dat samen zeg maar. Of is dat gewoon een ander verhaal?

Ja,snel hè!
Ik miste jullie toch te veel,denk ik

Ik ben bang dat jullie alleen maar een nog grotere hekel aan Megan gaan krijgen.
En toch....nee laat ik maar niet te veel verklappen,anders is het niet leuk.

En over die delen...Nee,het loopt niet samen,maar het zijn 2 verhalen die samen één geheel vormen.De komende tijd krijgen jullie het eerste deel te lezen en die word dan afgesloten door een gebeurtenis.
Jullie blijven dan met vragen zitten die dan in deel 2 beantwoord zullen worden.
Ik heb het in tweeën gedeeld(het verhaal)omdat de reacties en gevoelens die jullie in deel 2 zullen geven/zullen hebben heel anders zullen zijn dan die jullie in het eerste deel zullen doen.

Snap je het een beetje?Volgens mij maak ik het alleen maar erger .
Maar je ziet het wel.het is in ieder geval één verhaal.

Ongelezen 24 oktober 2005, 20:27   #20
shahrukhkangek

Standaard

Ondertussen liepen Rashid en Fenna het lege huis binnen.”Dus ze zaten te gluren.Stelletje pubers.”

“Aaaah,Fenna.Doe niet zo minachtend.Nog niet zo lang geleden was jij ook een puber.Maar ze zagen eruit alsof ze al achttien waren.”
“En...?Wat kan mij dat een bal schelen.Of voor dat zelfde geld jou.Ze Zijn niet eens Marokaans.Behalve die ene.Maar die is denk ik turks.Maar zij is niet mooi genoeg voor jou.Je hebt mooiere gehad en er geen genoegen mee genomen.”
“Wat ben jij wreed,Fenna.Jij lijkt echt op onze oom,wist je dat?Ik vond die met lang haar wel mooi.”
“Welke?Dat engelse meisje?Ja,ze was mooi.Dat kan ik niet ontkennen.Maar wat heb je daar aan?Oooooooo.................Je bedoelt.....aha.Ik dacht dat jij niet aan loze relaties deed?”
“Wie zegt dat het een loze relatie gaat worden?”
“Wat wou je dan?Trouwen met een heiden?”
“Fenna!Jij neemt ook geen blad voor de mond!Wie zegt trouwens dat ze een.....ongelovige is?”

“Een Christen dan.Dat komt op hetzelfde neer.”
Rashid keek ven zijn zus donker aan.”Denk na voordat je wat zegt.Het is niet hetzelfde.En jij bent ook geen perfecte moslim,dus wie ben jij om te oordelen?”
“Nou,ik ontken mijn schepper tenminste niet.Ook al volg ik de regels niet.Nog niet dan.Eens word ik een betere moslim dan jullie allemaal bijelkaar.”
“Ja.En ik ga in het hele land op 25 december pakjes uitdelen!Dus dit is het.Hmmmm....leuke tuin.”
“Ja,groot,he?Ik vind de tuin ook het mooiste aan het huis.Ik ga er rozen planten.Rode.”
“Als je maar ruimte overlaat voor voetballen en zonnen.”

“Voetballen doe je maar op het voetbalveld.”

“En rozen planten doe je maar voor het bejaardenhuis.”

“Hé,niet kibbelen jullie!Je bent er nog maar net,Rashid!”Manal gaf haar oudere broer een kus op de wang.
Rashid woelde met zijn handen door haar haren.”Ha!Mijn lievelingszusje.En wat had je gisteren voor cijfer gehaald voor je toets?”
Manal trok een gezicht.”Het was een rottoets.Er werden alleen vragen in gesteld die ik niet geleerd had.Ik had een 5.”

Rashid zuchtte.”Alweer?De bedoeling is dat je alles leert,en niet een kwart daarvan en te gokken dat daarover vragen gesteld worden.Daarvoor heet het ook een toets.Je houdt jezelf alleen voor de gek als je probeert die vragen eruit te halen die mischien gesteld zullen worden.”

“Ja,ik weet het.Echt.Maar ik had het druk en moest heel vroeg opstaan om te-“
“Ja,hou maar op!Jij hebt het altijd druk met iets.Maar als ik je nu vertel dat ik kaartjes voor de nieuwste film van Shahrukh khan heb,heb je ineens zeeën van tijd.”
Manal keek hem verward aan.”Heb je die dan?”
“Die zou ik gehad hebben.Als je een zeven had gehaald.Maar nu heb ik ze niet,nee.”
Manal stak gauw haar handen in zijn jaszakken en haalde de kaartjes eruit!
“Yess!!!!!!!”
Ze sprong hoog in de lucht en gaf Rashid een smakzoen op zijn wang.”Jij bent de aller-aller-aller-allerliefste broer ter wereld!”
“Geef hier jij!”Rashid probeerde ze af te pakken.”Je hebt een 5 gehaald!Ik bewaar ze wel totdat je een zeven hebt gehaald!”
Manal sprong op zijn rug,en omhelsde hem heel erg hard.”Ik beloof het,ik beloof het!Maar ik moet ze nu hebben!Anders is de film straks op dvd uit en heb ik weer Shahrukh khan niet in de bioscoop gezien!Je bent echt een lieverd!”Ze gaf hem nog een kus op zijn achterhoofd.
Rashid haalde haar van zijn rug weg.”Weg jij.Als jij later schoonmaakster wordt,en Shahrukh khan een vijfde villa koopt,dankzij jouw zakgeld en zuurverdiende loon,moet je niet bij mij komen zeuren!”

“Oooo,Wat heerlijk!!Shahrukh khan in de bioscoop!Mijn vriendin overleeft het niet!Ik ga haar bellen!Doeg!”

Rashid keek naar Fenna.Die grinnikte.”Laat maar.”Zei ze.”Ze is veertien.Je verspilt gewoon je moeite.”
Rashid zuchtte.Hij liep naar Mehdi en kamal om hen te helpen met de koelkast.

Fenna keek peinzend naar hem.Dat meisje.Ze mocht haar niet.Die engelse dan.Maar als haar broer haar leuk vond......dan hadden ze een probleem.Want hij was niet iemand die zomaar iets zei,of zomaar een avontuurtje aanging.Hij had sinds de dood van Hedda,nu twee jaar geleden,geen één meisje aangekeken.Het was de eerste keer dat hij weer z’on opmerking maakte over een meisje.Ze hoopte dat hij haar morgen vergeten was.

Ondertussen vertelde Megan haar moeder over de nieuwe buren.
“Die jongen,die is zoo knap mam!Ik kreeg echt knikkende knieën van hem!Ik wil met hem trouwen.”
“Ho,ho,ho!”Haar moeder keek haar streng aan.”Je bent pas zeventien.Praat niet over trouwen of relaties jij!En bovendien zei jij dat hij van Marokaanse afkomst was.Hij is dus Moslim.Geen denken aan,meisje!”
“Bah!”Megan keek haar moeder boos aan.”Jij en Pap hebben zelf een moslimse man als vriend!”
“Ja,maar we delen onze leven niet met hem.Laat dat maar uit je hoofd meisje.Ik wil niet dat jij je later aan je man moet onderwerpen.”
“Alsof ik dat ooit ga doen!En die vriend van jullie is met een engelse vrouw getrouwd!Onderwerpt zij zich aan hem dan?”
“Mehmet is anders.Hij is hier geboren.En zijn vrouw is me er één.Geen man die haar durft te vragen zich te onderwerpen aan hem.”
“En ik wel,wou je zeggen?Nou,dank je.Die opvoeding heb ik dan wel mooi aan jullie te danken.”
“Nee...dat is niet wat ik wou zeggen.Kijk niet zo.Hoe oud is hij?”
Er verscheen een stralende lach op Megan’s gezicht.”Hij is ongeveer 24.Ik weet het niet precies.Maar ik stel je nog wel aan hem voor.”

“Alsjeblieft niet.Absoluut niet nodig,want jij gaat niet met hem uit.”
Megan trok een boze gezicht.”Ik vraag het aan Pap.Hij kan me toch niets weigeren.”
“Je doet je best maar,maar ik ben er ook nog.”
“Als Pap ja zegt,zoeken jullie het maar met elkaar uit,maar dan ga ik met hem uit,maar dan stel ik hem lekker niet aan jou voor!”
Megan liep stampvoetend de woonkamer uit.

Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten