![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 18 februari 2005
Rep kracht: 0 ![]() | Haai MenSen, KdaCht La Me 0ok Bginne Met Een VerhaalTje Hiersj0w,, Ff De Mensen.. -*- Sanjana :: MeiSje van 15.. -*- Sanjay :: 16 Jaar, Liephe Maar St0ere Jongen -*- P0oja :: Vriendin van Sanjana 14 Jaar... -*- Zayed :: Vriend Van P0oja.. 16 jaar.. Zayed Zit in een andere klas dan Sanjana en Pooja Maar Zit wel op dezelfde School, Sanjay Zit Op Een andere School.. Ff Paar Mensen Die Er Ook In Voor Gaan Komen.. Ouders van Sanjana -Maya En Yashvir.. Ouders van Pooja - Rosita en Dev.. --- Dit Waren Dan De Personen de anderen leer je vanzelf wel kennen.. Ik Zet Zo Een Vervolgje..
__________________ ![]() Tu hi meri Shab hai, kaiSe RaheGa bhala hOke tu mujhSe juDaa |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member |
__________________ Jij bent gekomen als een ster in de nacht .. je hebt mijn lichaam en geest weer tot leven gebracht.. Heb licht gegeven in mijn ogen .. maar alles zeer overwogen .. Jij maakt mij vrolyk en blij .. een jongen die mij dat kan geven dat is er maar 1 dant ben jy .. Met jou hoop ik mijn leven te delen .. Met geluk en liefde zoals velen .. Maar mocht je iemand vinden die meer kan geven dan ik alleen mijn liefde .. Dan zal ik jou geluk niet in de weg staan .. maar wel met een gebroken hart bij je vandaan gaan .. (U) |
| | |
| | #5 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | EerSte VerV0lg F0h Mijn Sgatje misz_Chaan Sanjana Kwam haar Leslokaal Binnen, ze hadden bv, dat vond ze meestal Pooja Was Er Nog Niet.. Sanjana *waar blijft ze nou?* Ze zag de docent binnen komen en er verzamelde al een groepje kinderen bj een andere tafel.. Nadat ze Klas Volgestroomd was begon de docent met het uitleggen van de taak die ze moesten doen, en pooja was er nog steeds niet.. --- DoCent: wie begrijpt de taak niet? niemadn, mooi dan kunnen jullie nu je spullen pakken en beginnen.. Sanjana stond op en pakte haar spullen ging zitten en zag dat Pooja Ondertussen al binnen was gekomen.. Sanjana: Dj0ekaini, waarom zo laat?.. P0oja: Mang Zayed wkam me ophalen en me ouders hebben gezien Sanjana: Wat? en t0en?.. waren ze boos.. Pooja: ehm ik weet niet ze waren stil en keken alleen maar en ik wist me niet te bewegen, ik weet zeker als ik thuis ben krijg ik problemen.. Sanjana: blijf bij mij logeren Pooja: als dat zo makkelijk was.. DoCent: mag ik even jullie aandacht?.. we hebben er een nieuwe leerling bij Genaamd Sanjay.. Ik wil Dat Jullie hem hier de weg wijs maken zodat hij verder geen problemen heeft.. Sanjay je kunt altijd iets aan me vargen en natuurlijk aan je medeleerlingen als je iets niet snapt of als je vragen hebt horen we het wel.. Sanjay: okey Mevrouw.. DoCent: op dit moment zijn er geen Plaatsen vrij maar je kunt nog net bij dat groepje van Sanjana, Pooja En Devika (vriendin) Sanjay: okey.. Sanjana *hmm niet slecht* Pooja stootte haar aan Pooja: waar keek je anar huh? Sanjana: nee niet mijn smaak gekkie.. Pooja: ja vast.. Sanjana: Sanjay kreeg de taak nog eens uitgelegt en kwam erbij zitten.. Sanjay: hey ik ben Sanjay.. Sanjana: hey ik ben sanjana.. Pooja: en ikke Poojaaa.. Sanjana: Sanjana: ahahaha.. PauZe... In de Pauze St0nd Sanjana een beetje te dromen over die jongen terwijl Pooja tegen haar praatte.. Sanjana: uh sorry Pooja: whahaha la maar nu Zayed kwam aanlopen.. Zayed: Haai Sgat.. Pooja: ...KiSss... Sanjana: Zayed: whahaha jaah Pooja: en ik niet zonder hem.. Sanjana: whaha.. Ze besteedde er geen aandacht meer aan want ze zag Sanjay voorbij komen...
__________________ ![]() Tu hi meri Shab hai, kaiSe RaheGa bhala hOke tu mujhSe juDaa |
| | |
| | #7 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ ![]() Tu hi meri Shab hai, kaiSe RaheGa bhala hOke tu mujhSe juDaa | |
| | |