![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #23 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() |
Heey p0ppetje.. Sanggg o0wk al een verhaaltje beg0nne hy begint leuwk who0r.. d0e snellieJ een verv0lgje...
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 23 februari 2005
Rep kracht: 0 ![]() | Nice story! Vervolg please
__________________ "Knowing others is intelligence; knowing yourself is true wisdom. Mastering others is strength; mastering yourself is true power." *Candy* - Elke keer had ik geluk.. *Candy* - All My Sunshine Turned Into Rain.. *Candy* - Two upside- down teardrops.. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 18 februari 2005
Rep kracht: 0 ![]() | Sanjana: whaaha hou op, laat em jaah jij valt anders op enge jongens, al moet ik toegeven zayed is niet slecht.. Pooja: whaha vind je et gek, je was vroeger op em t0g.. Sanjana: nee, ik twijfelde erover.. maar was niet op em dacht et alleen maar.. Pooja: whahah ai.. hij is de hele dag niet komen opdagen hea.. Sanjana: hmm, zal ie zijn reden voor hebben, want een dag zonder jouw is voor hem anders onmogelijk.. pooja: ahaaha.. Pooja besloot bij hem langs te gaan, zijn ouders waren vrij over het feit dat Zayed een vriendin had.. Ze belde aan.. Moeder van Zayed Heet Naziema... Naziema: Hey Pooja, kom binnen.. Pooja: ahm.. nee tante ik kwam alleen maar vragen of Zayed er is.. Naziema: Nee.. Pooja: he? Naziema: dat is vreemd, hij ging vanmorgen nog naar school.. Pooja: Naziema: is goed. Sanjana belde haar.. Sanjana: hey pop.. Pooja: San.. Zayed is niet thuis, en hij zei dat hij naar school ging? Sanjana: Pooja: Sanjana: bye moenie.. Pooja: doei.. Ze zocht even door, het werd ondertussen donker Pooja belde Naziema.. Naziema: heb je hem al gevonden? Pooja: nee tante.. maar hij komt wel weer thuis, het wordt al aardig donker en ik moet ook naar huis..aqnders worden mijn ouders ongerust.. Naziema: okey.. bedankt.. Pooja: geen probleem.. dag.. Naziema: dag.. Pooja: ohw ja, zou u aan zayed kunnen zeggen om me te bellen als hij thuis is? Naziema: zal ik doen.. Ze hing op.. Zayed bellen?.. waarom dacht ze daar niet eerder aan? ze belde em meteen op maar niemand nam op.. hij ging wel over.. ze probeerde probeerde en probeerde.. Last try dacht ze en drukte weer op zijn naam.. hij ging over.. en jaah iemand nam op.. andere kant: *stilte* Pooja: Hallo Zayed!!? ander kant: *stil* Pooja: Zayed? Andere kant: *hing op* Pooja: ZAYEDDDD!!! ze bleef staan.. Wat was er met zayed en waar was ie?
__________________ ![]() Tu hi meri Shab hai, kaiSe RaheGa bhala hOke tu mujhSe juDaa |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Sangam Silver Member |
yeeees,ik heb alles gelezen maar op de laast stukje ben ik de weg kwijt..wie is Naziema weer zayed is raar en mooi naam die jij hebt gekozen,sanjanaaa yeah,pooja zat te zoenen met zayed :aaa: en ik vind Sanjay een schatje...
__________________ wELCOME THE CLANAVILLE ![]() ![]() |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 18 februari 2005
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
thnx pop..
__________________ ![]() Tu hi meri Shab hai, kaiSe RaheGa bhala hOke tu mujhSe juDaa | |
| | |