Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Liefde & Relaties > Verhalen Forum

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 9 mei 2005, 18:58   #1 (permalink)
Newbie

Rep kracht: 0
Kajolthebest is off the scale
Wink

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met een verhaal over Kajol en Shahrukh. Ik weet niet of er mensen zijn die geinteresseerd zijn, maar mocht het zo zijn, dan hoor ik het graag dan kan ik hem posten. Zo niet, balen dan!
Oud 9 mei 2005, 18:59   #2 (permalink)
Sangam Silver Member

Rep kracht: 6
MiSs_PlaYa is on a distinguished road
Standaard

PLaats het h0orr
MiSs_PlaYa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2005, 19:00   #3 (permalink)
Sangam Silver Member

*Candy* is off the scale
Standaard

Citaat:
Originally posted by *..::MiSs_PlaYa::..*@Mon 9 May 2005, 18:59
PLaats het h0orr
mastering yourself is true power."

*Candy* - Elke keer had ik geluk..
*Candy* - All My Sunshine Turned Into Rain..
*Candy* - Two upside- down teardrops..
*Candy* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2005, 19:02   #4 (permalink)
Sangam Silver Member

Leeftijd: 22
Payaal is off the scale
Standaard

Citaat:
Originally posted by *Candy*+Mon 9 May 2005, 19:00-->
QUOTE (*Candy* @ Mon 9 May 2005, 19:00)
Citaat:
My lips desiring to those of your..
Payaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2005, 19:17   #5 (permalink)
Advanced Member

Leeftijd: 24
FoXyBiaTch is off the scale
Wink

Citaat:
Originally posted by Payaal+Mon 9 May 2005, 19:02-->
QUOTE (Payaal @ Mon 9 May 2005, 19:02)
Citaat:
Citaat:
Originally posted by *Candy*@Mon 9 May 2005, 19:00

mujhe haq hai
tujhko jee bhar ke main dekhoon
mujhe haq hai
bas yuhi dekhta jaoon
FoXyBiaTch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2005, 19:24   #6 (permalink)
Newbie

Kajolthebest is off the scale
Standaard

Okay

Maar please, lach me niet uit... dit is mijn eerste verhaal Uit jullie reacties zal ik wel horen of het ook mijn laatste zal zijn hihi

Cast:
Kajol, Shahrukh Khan, Karan Johar, Simone Singh, Saif Ali Khan, Govinda
Korte info:
Shahrukh, 21 jaar, studeert, zit in het laatste jaar. Hij volgt de studie bedrijfseconomie. Eigenlijk hoeft hij helemaal niet te studeren, want zijn ouders zijn heel rijk. Zijn pa heeft een eigen bedrijf waar hij als hij klaar is met zijn studie kan werken. Maar Shahrukh wilt liever dat hij voldoende kennis heeft, zodat hij het bedrijf van zijn vader verder kan laten groeien tot een nog groter bedrijf. Shahrukh en zijn pa zijn heel bekend in Den Haag, dus iedereen kent hem ook. Daarom is hij ook een soort van Don op school en heeft hij zoveel kapsones. Alle meisjes zijn helemaal weg van hem, maar hij is nog geen enkel meisje tegengekomen waar hij echt van kan houden en met wie hij de rest van zijn leven wil delen.
Kajol, 19 jaar, studeert ook bedrijfseconomie, zit in de 2e en woont alleen met haar pa. Ze zijn pas verhuisd naar Den Haag, omdat het bedrijf van haar vader een andere locatie kreeg in Den Haag. Hiervoor heeft Kajol haar leven lang in Lelystad gewoond. Haar moeder en vader zijn gescheiden en woont ze bij haar pa, omdat haar ma in het buitenland woont, maar ze heeft wel goed contact met haar moeder. Haar pa (voormalig pandit) heeft net als de vader van Shahrukh zijn eigen software bedrijf. Kajol is een verantwoordelijke meid die veel om haar vader en moeder geeft. Ze zal alles doen voor haar pa. Zij hoeft eigenlijk ook niet verder te studeren, maar ze wilt net als Shahrukh meer kennis opdoen voor het bedrijf van haar vader, waar ze na haar studie sowieso komt te werken. Kajol komt nieuw op de school waar Shahrukh al studeert. Ze heeft een hekel aan arrogante mensen en kapsones.

Het verhaal

Het is een mooie zonnige ochtend. Kajol wordt extravroeg wakker met een glimlach op haar gezicht. Vandaag is het haar eerste dag op school. Ze heeft gemengde gevoelens; ze heeft wel zin om nieuwe mensen te ontmoeten en naar een nieuwe school te gaan, maar ze is ook best wel zenuwachtig: stel dat ze haar niet aardig vinden of dat ze haar raar vinden. Ze heeft de gedachte maar van zich afgezet en nam een douche. Als ze uit de douche komt met haar handdoek om haar heen gewikkeld , kijkt ze in de kast om te zien wat ze vandaag zal aantrekken.
Het is superwarm vandaag, maar ze wilt zich niet te bloot kleden, want ze weet niet hoe de rest van de school zich kleedt; dalijk zijn het van die superouderwetse mensen, die het raar vinden als meisjes er te sexy bij lopen. Ze wilt zich ook niet te dicht kleden, want het is te warm. Dus ze besluit maar om een spijkerbroek te dragen met een zwart topje en daar overheen een wit doorzichtig bloesje.
Zelf vindt ze dat ze er best leuk uitziet in die kleren. Morgen kijkt ze wel of het gepast is om andere kleren te dragen, die wat meer open zijn.
Ze gaat naar beneden naar haar vader die in de keuken aan het aanrecht de krant zit te lezen. ‘Goedemorgen pa’. ‘Goedemorgen beti, kaise?’ zegt haar pa. ‘Vandaag lekker je eerste dag he? Ben je een beetje zenuwachtig?’ ‘Een beetje… wat ruikt het hier lekker, lekker naar pannenkoeken heb je pannenkoeken gemaakt?’ Ja, speciaal voor jou omdat het vandaag je eerste dag op je nieuwe school is.’ ‘Aaah, wat lief.’ En samen genoten ze van de ochtend en van de pannenkoeken. Na het ontbijt stapte Kajol in haar porsche cabriolet en reed naar school.

Ondertussen bij Shahrukh…
Shahrukh is absoluut geen ochtendmens. Hij hoort zijn wekker afgaan, hij pakt dat ding op en gooit het weg! ‘Strontding!’ Roept hij. Het wekkertje is weer stuk (dit doet hij dagelijks namelijk) dus hij slaapt daarna gewoon lekker door. Ondertussen is het al half 8 en hij slaapt nog steeds. Zijn moeder komt kwart voor 8 kwaad zijn kamer binnen. ‘Shahrukh! Het is elke ochtend hetzelfde met jou, waarom gooi je die wekker elke dag stuk? Steeds moet ik je wakker komen maken! Hoe ga je het doen als je op jezelf woont. Ik kom echt niet elke dag bij je thuis om je wakker te maken hoor!’ Shahrukh helemaal geïrriteerd natuurlijk zegt, ‘jahaaa, laat me nog ff doorslapen, ben moe man!’ ‘Ja, tuurlijk ben je moe als je zo laat gaat slapen! Als je nu niet je bed uitkomt en als de sodemieter gaat douchen gooi ik koud water over je heen!’ ‘Ma, ga alsjeblieft weg… ik kom echt over 5 minuten mijn bed uit, echt waar!’ ‘Ik zeg niks meer, je kijkt maar wat je doet of je te laat komt of niet! Je luistert toch nooit!’ zei zijn moeder. ‘Hoooow’, gilde Shahrukh het uit en kwam uiteindelijk toch zijn bed uit om zich vervolgens te moeten haasten. Onder de douche dacht hij bij zichzelf: ‘elke ochtend als ik me moet haasten heb ik spijt dat ik ben gaan doorslapen en toch blijf ik elke ochtend doorslapen.. men, wat is jouw probleem?’ Hij haastte zich uit de douche, trok heel gauw een wit shirt aan met een witte broek en rende naar beneden de deur uit. Zijn vader riep hem nog na om wat te eten, maar hij gilde ‘nee, ben te laat.’ Hij hoorde zijn moeder achter hem nog namompelen: ‘ja, ga nog langer blijven slapen…’
Shahrukh stapte in zijn mercedes cabrio en haastte zich naar school.
Shahrukh en Kajol kwamen tegelijkertijd aan op school. Omdat ze allebei een beetje verlaat waren, was er geen parkeerplaats meer. Er was nog een parkeerplaats vrij en Shahrukh en Kajol wilden er allebei in. Shahrukh kwam van de ene kant en Kajol van de andere kant. Ze stonden nu dus met hun auto tegenover elkaar en Shahrukh dacht bij zichzelf toen hij Kajol voor het eerst zag, ‘damn, wat is zij een mooi meisje… ik weet zeker dat zij mijn vrouw wordt!’ Kajol aan de andere kant dacht, ‘ja dag, je kan wel lopen lachen en me aangapen, maar deze parkeerplaats is van mij!’ Toen Shahrukh zag dat ze in die parkeerplaats wilde parkeren dacht hij, ‘oh nee, als zij die parkeerplaats heeft en ik te laat kom omdat ik nog een parkeerplaats moest zoeken, kom ik weer te laat en wordt ik geschorst en dat kan ik nu echt niet hebben.’ Shahrukh mocht namelijk geen enkel keer meer verzuimen of te laat op school komen, omdat hij in het verleden al te vaak verzuimd had. Dus Shahrukh gaf gas en snelde gauw in die parkeerplaats. Kajol helemaal geïrriteerd natuurlijk. ‘Hallo, ik stond hier eerder om te parkeren hoor!’ ‘Oh sorry, ik zag je niet’, loog Shahrukh. ‘Wat? Je zag me niet? Waarom stond je me dan zo aan te gapen en zo dom te lachen naar me?’ Shahrukh wist niet goed wat hij moest zeggen, hij werd een beetje zenuwachtig van haar omdat ze zo verschrikkelijk mooi was. ‘Ik uh.. ja eh, sorry…’ ‘shit’ dacht hij, ‘dit heb ik nog nooit meegemaakt, dat ik, Shahrukh Khan, de lekkerste gozer van school, die alles voor elkaar krijgt wat hij maar wilt, met een mond vol tanden staat!’ Voor een moment dacht hij er zelfs aan om zijn parkeerplaats af te staan en het aan het meisje te geven, iets dat hij nooit deed, wat Shahrukh wilde nam hij en hij kreeg het ook, maar aan haar wilde hij alles geven wat ze maar wilde, maar hij bedacht zich weer toen hij aan de schorsing dacht! ‘Hallo, ik praat tegen je, ben je doof ofzo?’ Kajol was helemaal geïrriteerd geraakt, omdat hij niet reageerde. ‘Oh sorry’ zei hij heel droog. “Wil je dan even ergens anders parkeren want ik stond hier eerder.’ ‘Maar ik zag deze parkeerplaats eerder dame’ begon Shahrukh. ‘Wat? Je kan deze parkeerplaats nooit eerder hebben gezien, want je komt net pas het hoekje om.’ ‘Oh’ zei hij weer droog. ‘Maar ik heb wel eerder geparkeerd’ merkte hij heel slim op. Kajol dacht bij haar zelf, ‘laat maar, met zo een eikel valt niet te praten’. En ze reed weg en riep nog ‘lul’ en stak haar middelvinger naar hem op. Shahrukh moest hier eigenlijk om lachen, omdat nog nooit in zijn leven een meisje niet op slag verliefd op hem was geworden. Tegelijkertijd was hij ook wel een beetje teleurgesteld. Eindelijk een meisje met wie hij de rest van zijn leven wilde delen en zij moest niks van hem weten en ze was nog geïrriteerd geraakt van hem ook! Maar hij dacht, ‘geeft niet, ze wordt nog wel verliefd op me, ik ben onweerstaanbaar natuurlijk!’ En hij ging lachend zijn leslokaal binnen.
Kajol aan de andere kant, walgde van Shahrukh. Ze moest helemaal de andere richting op om een parkeerplaats te vinden. Ze dacht bij haar zelf ‘hoe kan je nou te laat komen op je eerste schooldag?’
De rest van de dag verliep ook al heel moeizaam. Alle meisjes keken haar geïrriteerd aan, alle gasten probeerden haar te versieren en tot overmaat van ramp, kwam ze een jongen tegen die ze lang geleden had ontmoet en aan wie ze een hekel had. Hij had een strakke lerenbroek aan met een te strak T-shirt met allerlei bloemetjes erop. Hij zag er echt misselijk uit! ´Hey Kaj, ken je mij nog?´ ´Gatver´, dacht Kajol, ´moet ik weer hebben.´ ´Hey Govinda, alles goed?´ ´Ja, Nu ik jou zie zeker.´ ´Oh my god´ dacht Kajol bij haarzelf. ´Wat zie je er weer sexy uit vandaag… je past goed bij me, 2 sexy bunnies, we horen gewoon bij elkaar.´ Kajol werd misselijk en had zin om zo snel mogelijk weg te gaan vandaar. ´Sorry Govinda, maar ik kom laat voor mijn volgende les´ loog ze. ´Ah jammer, dat we niet wat langer kunnen praten, maar ik weet dat je hier op school zit, dus ik weet zeker dat ik je zal tegenkomen. We zijn voor elkaar bestemd.´ Kajol dacht ´ik moet hier gauw weg voordat ik iemand in elkaar ga slaan dalijk´. Dus ze zei met rollende ogen ´ja, doei´ en weg was ze voordat Govinda nog meer onzin ging uitkraaien.
Ze was blij dat ze eindelijk vrij was van deze verschrikkelijke dag. Ze haatte de universiteit, ze haatte de mensen die erop zaten. Alles ging mis vandaag en ´s ochtends vroeg had ze er nog zo´n zin in. Ze was blij toen ze eindelijk bij haar auto was aangekomen en eindelijk naar huis kon rijden, naar haar vader.
Ondertussen kon de dag van Shahrukh niet meer stuk. Hij heeft zijn toekomstige vrouw ontmoet, hij wordt niet geschorst, wat wilde hij nog meer?
De hele dag heeft hij alleen maar gedacht aan het mooie meisje, die zijn parkeerplek wilde. Hij heeft haar niet zijn parkeerplek gegeven, maar wel zijn hart. Zijn vrienden vroegen zich af waarom hij zo afwezig was de hele dag. ´Hey Shahrukh, waarom ben je zo irritant rustig vandaag, je zit maar voor je uit te staren de hele tijd´ vroeg zijn neef Saif hem. Shahrukh hoorde het niet eens, hij was aan het fantaseren over Kajol en over hun huis later en kinderen. Ach, ik denk dat hij in de 7e hemel is omdat hij niet van school is getrapt en dat zijn moeder een keertje niet zijn mars zal breken thuis´ zei Karan. ´Whuhaha, ja echt he?´ lachte Saif. De jongens waren nog verder aan het dollen onderweg naar hun auto. Ze haalden Shahrukh van zijn gedachten en hij dolde leuk mee.
Toen Kajol thuis was aangekomen vroeg haar vader hoe haar dag was. Hij was ook net thuis van zijn werk en stond al in de keuken aloe te schillen. Kajol zuchtte, legde haar tas weg, waste haar handen en begon haar pa te helpen met schillen. ´Vraag liever niks, pa. Ik haat het hier.´ ´Was het zo erg beti?´ ´Ja man, ik baal dat ik morgen weer moet. En ik had er zo een zin in vanochtend. Ik wil weer terug naar Lelystad´ klaagde ze. ´Ach beti, dit was pas je eerste dag. Ik weet zeker dat al die andere dagen beter zullen gaan.´ ´Nou ik hoop het, want vandaag was het echt te erg.´
Shahrukh kwam thuis en was supervrolijk. Hij gaf zijn moeder een kus op haar wang. Zijn moeder stond er versteld van, want normaal ontwijkt hij haar, omdat ze altijd zo aan zijn hoofd loopt te zeuren. ´Waar heb ik dat aan te danken.´ ´Omdat ik van je hou ma.´ ´Aaah, wat ben je toch een schatje.´ Hij lachte en ging naar de woonkamer bij zijn pa tv kijken. ´Wat kijk jij vrolijk vandaag.´ Shahrukh was heel verbaasd dat zijn pa hem dat vroeg, want volgens Shahrukh probeerde hij zo ´normaal´ mogelijk te kijken. ´Nee hoor, ik kijk gewoon normaal.´ ´Ja hoor, als jij het zegt´ zei zijn vader sarcastisch.
´s Avonds in bed kon Shahrukh alleen maar denken aan het mooie meisje. ´Waarom deed je als een bitch tegen je toekomstige bruid, Shahrukh?´ vroeg hij zichzelf af. Hij sloot zijn ogen en viel in slaap en droomde over zijn soulmate. (Suraj hua maddham)
Oud 9 mei 2005, 20:03   #7 (permalink)
Sangam Silver Member

*Candy* is off the scale
Standaard

Oeewh leuk begin vervolg plzz..
mastering yourself is true power."

*Candy* - Elke keer had ik geluk..
*Candy* - All My Sunshine Turned Into Rain..
*Candy* - Two upside- down teardrops..
*Candy* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2005, 21:23   #8 (permalink)
Sangam Silver Member

Rep kracht: 6
MiSs_PlaYa is on a distinguished road
Standaard

0ehwiej..vervolgjuhh
MiSs_PlaYa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2005, 22:07   #9 (permalink)
Sangam Lover

Sweetgurll is off the scale
Standaard

Zo leuk verhaaltje
Ga verder...

tu hi aakhari aur pehli mohabbat hain
tu hi jaan meri tu hi jaroorat hain

jo maangi khuda se tu woh mannat hain
baahon mein tere pyar ki jannat hain
Sweetgurll is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2005, 00:16   #10 (permalink)
Advanced Member

FoXyBiaTch is off the scale
Wink

Oehhhh.. ..het begint al sjow leuwk..vervolgie.. ..

mujhe haq hai
tujhko jee bhar ke main dekhoon
mujhe haq hai
bas yuhi dekhta jaoon
FoXyBiaTch is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Tags
lovestory

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten