![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 17 september 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Hey hey mensen dit is dan al me 3e verhaal!!! ( best veel) Maar wat Sanjana en The truth gemeen hadden was dat het a bit scary was.. Dit verhaal zal dat niet het geval zijn..Het zal..Anders zijn.. Het zal gaan over mijn overledene vriendin..Her lifestory.. Sis..I don't know where you are.. But I do Know that I miss you..More than ever.. This story is for you..My dear friend and sister.. * hoofdpersoontjes..* Riya: Me beste vriendin De rest stel ik voor in het verhaal.. 15 jaar was ik toen mijn vader overleed..Veranderde het me leven ..?? Jah nogal..Mijn vader was een fantasties.. Altijd als hij moe van z'n werk kwam..Was hij nogla chago..Maar dat veranderde.. Zodra hij mij zag klaarde zijn gezicht op.. Je raad het al hè..?? ik was pappa's engeltje.. Messchien komt het vooral omdat ik enigst kind ben.. Mijn moeder woow...Ze was zo mooi..soms staarde ik in de spiegel en keek dan naar haar en hoopte dat ik wat meer op haar zou lijken..Ze was zo mooi.. Prachtig figuur had ze..Me moeder werkte in een schoonheids salon..En wilde zelf ook ooit een model worden..Maar dat kon niet echt omdat ze vroeg zwanger was.. Ze werd ook model..Daarvoor moest ze een prijs betalen..Mij verlaten oohw ga ik te snel..?? Wacht ik zal beginnen bij het begin..Toen mijn vader overleed..Daar begon het ten slotte allemaal mee..
__________________ ... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Advanced Member |
t klinkt nu al zielig.. dat der vader overlijd terwijl ze papa ki pari isj.. kapot erg.. k weet zkr dat t een mooi verhaal gaat worden! gOod luck.. if you need it vervolg aub!
__________________ ........................]|[-×-]|[ ..уσυ αяє му ѕωєєтнєαят ∂αу ву ∂αу.. ]|[-×-]|[ ....................]|[-×-]|[ ..αи∂ ι нσρє тнαт уσυ ωιℓℓ иєνєя gσ αωαу.. ]|[-×-]|[ ............................]|[-×-]|[ ..נυѕт ѕтαу ωιтн мє αℓℓ му ℓιfє.. ]|[-×-]|[ ........................]|[-×-]|[ ..υитιℓℓ тнє ∂єαтн нαѕ вєєи αяяινє∂.. ]|[-×-]|[ ........................................ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 24 april 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ ![]() ..][..*..][..$ EvAh AnD AlwAySzZz..][..*..][.. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 17 september 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Nou mensen bedankt voor al jullie positieve reacties..k denk dat k nog een kort vervolgje zet voor k ga slapen..
__________________ ... | |
| | |