![]() |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
HeY HeY lieve mensen....DIt wordt mYn eerste verhaaltje, het gaat over miej leven en over een paar dingetjuHs die ik mee heb gemaakt....niet allesZ is waaR...sommige stukjUhs versIn ik zelf...kHoOp dat jullY het leuwk vinde..::::: Nisha: ik Nasha: nichtje van Nisha Pritam: Nisha's vader Meena: Nisha's moeder Ravi: Nisha's broertje Er zijn nog meer, maar dat merken jUllY wel ....Nisha!!! Begin nu naar benede te kOmen!!!..oh shit what heb ik nou weer gedaan... altyd dat gelul aan me hooft... Pritam(Nisha's vader): Hoevaak heb ik jou gezegd dat je kktelefoon uit moet staan in mijn huis!! Nisha: ja sorry hoor ik was het vergete, ik kom net van school Pritam: als dat ding nog 1 keer aan is gooi ik dat ding kapot en ik breek jou hoofd erbij!! heb je gehoord Nisha: ja pa... Pritam: rot op naar boven en ga je huiswerk maken!!! Met de tranen in me ogen rende ik snel naar boven nooit me broertje ik doe altyd wel wat verkeerd... Gelukkig gaat hy so weg, kan ik teminste rustig benede zitten...bzzzt, bzzzt.... me telefoon damnz! dalyk roept hij me weer naar benede beter zet ik me fona uit....ik was egt gewOon moe, heel de week al school... en toetsweek kwam er oowk al aan...ik ging oP bed liggen en ik viel in slaap. Toen ik wakker werd keek ik op me klok, 22:04 uur. ik ging naar beneden eten zoeken ik had de hele dag nog niks gegeten. ik zag een briefje op tafel liggen..::Nasha had gebeld...afz. Pa ik pakte de telefoon en probeerde Nasha te bellen, iemand nam op ik hoorde een mannenstem en een gil op de achtergrond...... Moet ik verder gaan ? |
|
| | #2 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 30 januari 2005
Rep kracht: 0 ![]() |
Jaa.. verder leuk beginnetje.. de namen komen me heel bekend voor
__________________ ..-» Agar Tum Miljao ..-» Zamana Chod Denge Hum.. ..-» Tume Paakar Zamana Bhar Se Rishta ..-» Tod Denge Hum.. ..-» Agar Tum Miljao ..-» Zamana Chod Denge Hum.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Member |
ga maar door
__________________ WHen I WaS Young. I dreamd oF Finding SomeOne Realy Special Who Would Come Into My Life And Love My UNIQUELY... SomeOne Who Would UnderStand My Desires And Share My Dreams When I Grew Older I Found That PERSON: BaBy OfWeL MijN LekkeRtJe "I LOVE JOU FOR LOVING ME JUST THE WAY I DREAMED IT WOULD BE" |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 12 november 2004 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | Continueee is leuk beginnetje
__________________ tu hi aakhari aur pehli mohabbat hain tu hi jaan meri tu hi jaroorat hain jo maangi khuda se tu woh mannat hain baahon mein tere pyar ki jannat hain |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Gast
|
Thnx vOor jully reactiesZ ik schrok me dood...!! ik wist niet wat ik moest doen, ik gooide de telefoon neer en rende naar me kamer, ik pakte snel me tas met me spulletjes erin en me sleutels.. ik ging naar buiten en pakte de eerstvolgende metro naar me nichtjes huis... ik belde aan want ik wist dat ze alleen thuis was, haar ouders waren op vakantie naar Suriname en ze was alleen thuis met me neef... me neef Vikash deed open en keek op de klok, Nisha: WAAR IS NASHA!!!!!!! :aaa: Vikash: Ze kijkt tv..hoezo ?Nisha: ik..ik...ik... Vikash: hoddehh kom snel binnen wat is er gebeurd.!! Ik rende naar boven, naar Nasha toe... Nisha: Nash waarz je telefoon..?!!? Nasha: Sheetal heeft het, hoezo ? Nisha: sjit....Kom doe snel we moete naar Sheetal Nasha: hoezo en wat doe je hier eigelyk?!?! (late reactie) Nisha: leg ik Onderweg wel uit schiet op!!!!! We renden naar buiten met onze jas en schoenen half aan, ik legde het hele verhaal uit aan Nasha. Toen we er waren, belde ik aan maar niemand deed open...Ik weet nog van de laatste keer dat ik daar was dat ze hun sleutel altyd in de brievenbus verstopte...ik pakte de sleutel en draaide heel stil het slot om...we slopen z8jes naar binne, we probeerde zo weinig mogelYk geluid te make, we liepen de trap op naar boven...we zagen niemand maar we hoorden iemand praten, een stem die me bekend voorkwam....opeens hoorde ik Nasha gillen, ik keek achterom en iemand had haar vast, en hield een mes by haar keel. Hy gooide Nasha in een Hoek en liep naar me toe....ik was gewoOn verlamd van Angst, ik kon helemaal nix meer... niet lopen niet praten die gillen, ik kon alleen maar doodstil staan en huilen...Hy greep me by mijn haren en hy hield een doek voor me mond, ik weet niet wat er op zat maar ik was 2 seconde later bewustelOos...myn laatste gedachte was..:: HellUp..kOm ik hier nog levend weg? |
|
| | #9 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | :aaa: soooo spanNendd! Meid, je schrijft g0ed hoor.. keep it up VERVOLGGG
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |