![]() |
| | #23 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 17 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Heey Je verhaal d0et ho0wr..kwil verv0lgjee Is spannend mangz.. Cker lo0pt ze met die Sanjay ..mjaah Verv0lgje plzzz ..
__________________ ![]() Pehle kabhi ha pehle kabhi Na mera haal aisa hua Merii neend gaye chaiin kh0ne laga Kuch t0 h0ne laga .. Ha kuch t0 h0ne laga Pehli m0habbat ka ehsaas hai yeh .. Kaise batao0n ke kya pyaas hai yeh Kyun tadapne laga kyun dhadakne laga Koi sapna mere dil sanjone laga Kuch to hone laga .. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 december 2004 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | :aaa: Zeker Sanjay Verv0lG pleaSe m0eniii
__________________ Tumhein Pata To Hoga Ke Mere Dil Mein Kya Hai Chalo Kahe Deti Hoon Kabhi Nahin Jo Kaha Hai Tum Hi Mere Har Pal Mein |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Gast
|
VervOlgIeJ:::::: Nasha: kYk eens nog een keer goed...ze loopt niet alleen...ze loopt met..... Nisha: :aaa: Sheetal: :aaa: WTF Sheetal: kom kom we gaan weg, als hY ons ziet zijn we dood Nisha: maar hOe ken ZY Sanjay nOU weer Nasha: SoorT zoekt SoorT hea. zyn we doOD...Shiva met die grote bek van dr, je weet Hoe ze kan schreeuwen als se een bekende ziet...heel de stad geniet dan mee We gingen snel weg, we besloten om maar naar huis te gaan..was wel zo veilig... Eerst zetten we Sheetal af om zeker te weten dat ze veilig thuis was. Toen gingen ik en Nasha naar huis...ik zette Nasha af en liep snel dOor naar huis... BOEEE!!! Nisha: aaaaaa!! Rishi jy flikker!!!!! altyd moet je me later schrikeken!!! Rishi: hehehhe Nisha: jajaaaa >Rishi is Nisha's Best Friend, ze kenne mekaar al vanaf dat ze baby's waren..< Nisha: waar ga jY eigelYk naar 2? Rishi: naar Pooja Nisha: Pooja?? wie is dat nOuw weer RIshi: Pooja...mYn sma Pooja Nisha: ohw heb je weer een nieuwe..sorry kHou ut tegewOordig nie meer bij Rishi: oohhhh HekS die je bent!!!! Nisha: sjoolllyyy wasz Joke tohhh(a) Rishi: hmm jaja:P..maar kga snel 4dat Pooja Geak wordt van het w8e.. Nisha: hahaha owkeejjj Kspreek jUh nog wel..Msn ofsjo.!! bYe bYe!! Rishi: ns Ik liep naar binnen,het huis was zo koud...alsof ut midden winter was... ik liep naar de woonkamer en checkte gelYk alle ramen en deuren, of alles wel goed dicht was...Je weet maar nOoit...het was soooo stil in huis...het was al bijna 5 uur en me ouders waren nog niet thuis..Normaal zijn ze rond 4 uur al thuis.. nOUwjha....Ik liep door naar boven, naar me kamer...Toen ik de deur openmaakte kwam er 1 windvlaag in me gezicht...Mijn raam was open Er lag een briefje op mYn bed Nisha, vieze h**r ben je ook heh....w8 maar..ik krijg je nog wel te pakken....let jY maar op...ik hOU je elke seconde in de gaten..ik weet wat je doet elke dag...en op 1 daG als je het helemaal niet verw8, pak ik je... AFZ: je weet zelf..... Ik was bang!!! Toen ik het gelezen had rende ik gelijk weg...weg van mijn huis. ik zou wel terugkomen als er iemand thuis was... Ik ging maar naar Nasha me neef zou wel thuis zijn en daar voel ik me het veiligst op dit moment... Toen ik er was, deed niemand open, ik liep naar achter om te kijken of hun auto er wel stond...maar de auto was weg....ik wisT niet wat ik moest doen...ik liep een stukje door bij een bankje, en ging daar zitten. er liepen veel mensen daarso dus ik voelde me een stuk beter als dat ik me thuis voelde...ik zat er zeker een uurtje of 2... Toen besloot ik maar naar huis te gaan...iN de hoOp dat er iemand thuis was... ik liep naar huis, en het was al doNker..er waren bijna geen mensen op straat en ik had spijt dat ik niet eerder weggegaan was... Ik had het gevoel alsof iemand me volgde...ik durfde niet achterom te kijken dus ik ging maar sneller lopen... ik wist het gewoon zeker, iemand volgde me, ik hoorde voetstappen en een soort hijgend geluid. toen ik mijn huis zag keek ik snel of de auto er stond, maar ook dit keer was niemand thuis, ik rende naar mijn deur toe, en ik hoorde dat diegene (wie daar ook liep) ook begon te rennen, ik (helemaal ik paniek) zoeken naar me Sleutels...ik had een aardig grote sleutelbos dus ik moest in het donker zoeken naar mijn huissleutel...in paniek probeerde ik mijn huissleutel te vinden, de voetstappen kwamen steeds dichterby.... Myn sleutel viel voor me op de grond................... 2 B Continued |
|
| | #30 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 6 november 2004
Rep kracht: 0 ![]() | ![]() Anywayszz j0e verhaaltje is egtt leuk.. zet snel vervolgiejj...
__________________ ~*Ab To Kaate Se Bhi Waqt Kat Ta Nahin, Tera Chehra Nigahon Se Hat Ta Nahi~* ~*Tune Mujhko Deewana Kiya Kuch Is Kadar Ek Tere Siwa Kuch Na Aaye Nazar~* |
| | |