Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Liefde & Relaties > Verhalen Forum

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 27 december 2004, 12:23   #21 (permalink)
*Yaadein*
Gast

Standaard

vervolgiejj plzz
  Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 12:44   #22 (permalink)
Advanced Member

Leeftijd: 27
Rep kracht: 0
MR.ConfeSsioN is off the scale
Standaard

hey een leuke verhaal ga verder dang
BuT WhaT EveR YoU Do
ThrougH All ThE RaiN AnD PaiN
YoU GoT To KeeP YouR SensE Of HumoR
You GoT To SmilE FoR Me NoW

MR.ConfeSsioN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 16:00   #23 (permalink)
Sangam Member

...Oo..Ayesha..oO... is off the scale
Standaard

...Snel Vervolg...
Oud 27 december 2004, 19:10   #24 (permalink)
Sangam Silver Member

Misz Anisha is off the scale
Standaard

Het was inmiddels al 21.00 uur en ranu was klaar met werken. Ze pakte haar spullen en samen met een collega liep ze richting de metro.
Ranu: SHIT!! helemaal vergeten...ik moet nog mac halen voor me zusje, weetje wat bianka(zo heette haar collega) ga jij maar...ik zie je morgen weer oke? doeg!! Ranu liep naar de mac toe en stond in de rij te w8ten. opeens komt er iemand van 8teren en zet een hand op haar schouder.
Ranu: en zag dat er een jongen 8ter haar stond. WIE BEN JIJ?? vroeg ze
Jongen: Ranu...ik ben het....je weet tohg wel wie ik ben??
Ranu: JAH HALLOW!! WIE IS IK!!! IK KEN GEEN IK...HEEFT IK OOK NOG EEN NAAM??!!!
jongen: waarom schreeuw je zo? iedereen kijkt naar ons.
Ranu: JAH EN!!?? IK HEB SCHIJT AAN IEDEREEN!!
jongen: ohw oke...volgens mij ben je een beetje z8erijnig...ik kom wel een andere keer terug!!
Ranu: tssss!!
Intussen was ranu aan de beurt en gaf haar bestelling door. Nadat ze haar bestelling had gekregen wou ze richting de metro lopen maar zag ze in de verte iemand...neej...is togh niet die jongen die net naar me toe kwam? zat ze tegen derzelf te lullen. Ach joh!! what ever!! ik loop gwoon door! toen ze aan t lopen had ze het gevoel dat er iemand 8ter der liep....en jah hoor ze keek om en het was die jongen!! WAT WILT IE NOU VAN ME!!?? WAAROM VOLGT IE MIJ NOU?? ZOU DIE MIJ IETS WILLEN AANDOEN!? NOU DAN HEEFT DIE VERKEERDE VOOR ZICH...WANT IK BEN VOORBEREID lulde ze weer in der zelf. Intussen was ze bij de metro en zag ze dat die jongen ook 5 meter van haar vandaan ook op t perron stond...
Ranu: weetje wat, ik ga naar m toe en vragen of tie mij volgt kijken wat ie dan wil doen of zeggen!! en zo liep Ranu voor t eerst vanuit haar zelf naar een onbekend iemand toe.....en wat ze daaar te horen kreeeg ze geloofde haar oren niet!!
Oud 27 december 2004, 19:25   #25 (permalink)
*Yaadein*
Gast

Standaard

Je verhaal is leuk snel vervolgiejj plzz
  Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 19:34   #26 (permalink)
Sangam Silver Member

Leeftijd: 11
rani_missy is off the scale
Standaard

leuk verhaal ga zo door!!
maarre vervolgii
rani_missy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 20:29   #27 (permalink)
Sangam Silver Member

Standaard

hey poppetjes...tnx voor jullie reacties!! hier komt ie:

Ranu: weetje wat, ik ga naar m toe en vragen of tie mij volgt kijken wat ie dan wil doen of zeggen!! en zo liep Ranu voor t eerst vanuit haar zelf naar een onbekend iemand toe.....en wat ze daaar te horen kreeeg ze geloofde haar oren niet!!

Ranu: LUISTER DAN!! VOLG JE MIJ OFZO?! WAT WIL JE NOU VAN MIJ?!
jongen: Ranu? dat wil ik je uitleggen, maar je gaf me denet geen eens een kans om het uit te leggen....
Ranu: okey, leg maar uit....ik luister.
Jongen: nadat je misschien mij verhaal gehoord hebt, ga je misschien in je zelf denken dat ik laf ben ofzo maargoed. ik vind je al een tijdje leuk weetje nog dat je op een trouwerij was in zaandam? die zaaltje de tulp weetje nog?? roen kwam je wat te drinken halen bij de bar...maar toen botste jij tegen mij en liet je cola op mij spetteren. Ik zag aan je dat je je doodschaamde. ik keek en ik bleef maar kijken naar je...je was zo mooi en nog steeds ben je mooi!!..mijn hart begon te kloppen alles om me zag ik vaag!! ik zag all1 maar jou Ranu....
Ranu: maar hoe weet je dan dat ik ranu heet?
Jongen: weetje dat niet meer? toen je zelf uit je tasje een servetje zocht...zei ik tegen jou neej is goed hoor ...ik ga wel even naar de toilet.... en toen zei jij: HET SPIJT ME EGT HEEL ERG?? sorry weetje nog?? toen vroeg ik aan je: mag ik vargen hoe je heet? en toen zei jij: Ranu! maar nu ben je cker ook vergeten hoe ik heet?
Ranu: eeehhhh jah eeehhh.....sorry ben t vergeten??
Jongen: nou oke...hierbij dan ik heet jimmy. misschien weet jenog...dat je een propje had gevonden .....dat had ik gegooid
Ranu: :aaa: jah maar.....hoe wilt je nou dat ik in de badkamer was? ik bdoel het had net zo goed me ma kunnen zijn ofzo?
Jimmy:ohw was het de badkamer? ik zag een raampje openstaan dus ik d8 ik gooi t daarin. ik durfde niet naar je toe te komen en door de brievenbus kon ik het ook niet gooien...dus ik volgde gwoon mijn hart en gevoel...intussen tussen toen jimmy aan t doorlullen was keek ranu hem een beetje van top tot teen aan....hmmm niet slegt!!
Ranu: maare...hoe weet je dan waar ik woon....??
Jimmy: hahahah niet uitl8en he?? ik moet er zelf om l8 als ik terug denk....ik ....ik...ik heb..... ik heb je gevolgd!!
Ranu: WHAT!!? JE HEBT ME GEVOLGD? en opdat moment ging haar telefoon. ff hoor me tel gaat zegt ze tegen jimmy. ze zag dat haar ma haar belde en zei: MA??
Seeta: Raan!! waar blijf je nou?? het wordt laat he...heb je vertraging ofzo?
Ranu: neej ma morgen komt de directeur langs en daarom moest de winkel helemaal schoon zijn! en toen ging ik ff naar de mac voor mish halen duz vandaar
Seeta: ohw oke...is goed doe voorzichtig jah ik zie je zow...doei
ranu: doei! jah eehh was me ma...maar goed waar was ik gebeleven....
Jimmy: Ranu ik vind je egt leuk...ik heb je 1 keer gezien en vanaf dat moment zie ik all1 maaar jou, als ik rij..als ik slaap..als ik eet noem maar op.. en nu wil ik je beter leren kennen...
Ranu: ohw oke...eeehm ik weet niet wat ik moet zeggen
Jimmy: mag ik je nummer als je wilt geven hoor....ik dwing je tot niets!
Ranu: eeehmmm.....eeehhhmmm (NEEJ RANU NIET DOEN ZAT ZE WEER IN DERZELF TE LULLEN)
Jimmy: weetje wat.....ik hoef jou nr niet...neem mij nr maar..bel me maar oke? en zo gaf hij zijn nr aan ranu? ik ga nu..wil je dat ik je breng? dan hoef je niet meer op de metro te w8 en op de bus ook niet? ik doe je heus nix hoor
Ranu: eeehhh..neej joh is goed zow hoor...ik ga wel...
Jimmy: zie je? je vetrouwt me niet?! is goed joh!
Ranu: neej jimmy...dat is het niet...ik kan tohg niet zomaar met iemand die ik vandaag paas egt ontmoet heb...gelijk meerijden...snap je wat ik bdoel?
Jimmy: jah maar ik wil je brengen?
Ranu: oke...oke....is goed. Ranu wist niet waarom ze jah had gezegd..ze begreep er zelf ook nix van...ze deed t gwoon? waarom
zie liepen nar de parkeergarage en ranu zat in der eigen te lullen: ohw god..laat er nix gebeuren ofzo? oh god dit...eno ow god dat....
Jimmy deed de deur voor haar open en Ranu stapte in. Ranu d8: (HIj heeft wel nette manieren!)

onderwerg vroeg Ranu hem: vertel nou iets over je zelf? waar kom je vandaan...wat doe je dagelijks enz enz.
Jimmy: nou oke...ik ben jimmy...ben 22 jaar oud en ik werk als boekhoudkundigmedewerker in een woningbedrijf. ik woon in xxxxxx heb 2 broertjes en een hele lieve moeder. ik ben heel lief....grappig..enz enz..
Ranu: zow toemaar...boekhoudkundige...oke
Jimmy: jah jah....
en voor ze t wisten was ranu al op de hoek van haar straat....en jah wat moest ze nou zeggen...ze moest nu uistappen
Ranu: hey jimmy..bedankt voor de lift...je bent wel grappig jah en aardig...daar had je gelijk in...eeeh dan ga ik nu maar
Jimmy: het is zow snel gegaan he? maar jah spreek ik je uberhaupt nog ooit of hoe zit t??
ranu: eehh..ik ...ik bel je wel en stapte uit...ze zwaaide nog even en jimmy reed weg.
Jimmy: ohw mij god wat is ze tohg aardig....zow lief meisje..zow onschuldig en oeeehh..wat ruikt ze lkkr!! zij wordt gwoon van mij!! dat weet ik gwoon! en zow reed ie weg terug naar zijn huis.
Oud 27 december 2004, 20:51   #28 (permalink)
Sangam Silver Member

Leeftijd: 22
BaBy_D is off the scale
Stuur een bericht via MSN naar BaBy_D
Standaard

0ehhh...Verv0lgie Please..
Oud 27 december 2004, 20:58   #29 (permalink)
*Yaadein*
Gast

Standaard

vervolgiejj plzz
  Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 21:41   #30 (permalink)
Sangam Silver Member

Standaard

Ranu is onder andere thuis aangekomen en doet de deur open.

Ranu: hey ma! ben thuis!!!
Seeta: Zooow..wat duurde het vandaag lang raan? wil je weten..ik heb je lievelingseten gemaakt. Nasie!
Ranu: tnx mam!! waar is misha?
Seeta: misha?? ZE WAS VANDAAG JARIG!! ik heb der gegeven!! ze ruimt der kamer niet op! itna troep raha !! dus ik was boos op haar gworden en begon haar kamer op te ruimen..en wat ik daar aantrof.....MIJN BESTEK INCLUSIEF BORDEN!! VIND JE GEK DAT IK ZE NIET KON VINDEN!!EN DAAROM ZIT ZE NU HELE TIJD BOVEN!
Ranu: ik ga ff douchen dan kom ik zo eten oke ma?
Seeta: is goed raan.
Ranu: misha.......!!!! kijk eens wat ik voor je heb meegenomen...VERASSING!!(g)
Amisha: zow hehe!! ik d8 dat je nooit zou komen!! en heb je meegebr8?
Ranu: ja hier bolle eetop!
AMisha: tnx raan
Ranu ging intussen douchen en d8 opeens aan jimmy....hoe hij eruit zag en hoe lief die wel niet was enz enz... maar toen d8 ze: in het begin zijn ze allemaal lief lief maar uiteindelijk.....WILLEN ZE MAAR 1 DING!
Nadat ze klaar was met douchen deed ze der piama aan en ging naar beneden om te eten.
Seeta: raan ik ga slapen jah...doe je de lichten enzo strx uit?
Ranu: jah ma...slaap lkkr
Seeta: slaap lkker en zow liep ze naar boven en opeens schreeuwde ze: MISHA!!! NAAR BED! HUP TANDENPOETSEN EN SLAPEN!!
misha: HOOWW MA!!! HET IS MORGEN ZATERDAG!!! DUS IK KAN LAAT GAAN SLAPEN!!
Seeta: NEEJ HELEMAAL GEEN WEEKEND!! VOOR STRAF GA JE VANDAAG MAAR LKKR VROEG SLAPEN!
Ranu: maa laat er ff dan....ze komt zow...binnen 10 min oke ma?
Seeta: OKEY DAN BINNEN 10 MIN EN NIET LANGER WANT ANDERS KOM IK DER HALEN SOH!!
Ranu: en pop? was t lkker die happy meal...?
Amisha: JAH TOG RAAN!!
Ranu: pop ik moet je wat vertellen...over die jongen
Amisha: ohw jah vertell!! hoe is t gegaan vandaag!
Ranu: pop hij is geen goeie jongen. hij is nix voor mij dus het houdt op vanaf vandaag.
Amisha: oww oke
ranu:oke mish ga nu maar slapen jah anders wordt mama boos strx oke
amisha: okey raan love u
Ranu: love u 2 poppetje ik ga ff afwassen en dan kom ik ook naar boven.
Ranu was klaar met afwassen en deed alle lichten uit en ging naar boven. ze kruipte haar bed in en stelde haar alarm in voor de volgende dag. ze moest gelukkig om 12.00 uuur beginnen met werken dus kon ze gelukkig nog een beetje uitslapen. ze deed haar kamerlicht uit en kruipte haar bed in. SLAAP LKKER RAAN!! zei ze tegen der zelf. na een paar minuten draaien en draaien kon ze nog niet slapen...dus besloot ze maar om aruna te bellen.
Aruna: hallow
ranu: hey roen met mij...slaap je al??
Aruna: neej raan...hoe kom je der bij...ik was aan het basketballen nou goed!
ranu: roen....oke dan ga ik maar ophangen..
Aruna: hey raan ik bel je morgen oke...ik heb egt slaap man...oke?
ranu: is goed roen...doedoei
Aruna: doeidoei
Nadat ze had opgehangen kon ranu nog niet slapen. en ze was maar wat in haar telefoon aan t rommelen....en opeens.......zag ze de nr van jimmy....zal ik bellen of niet? NEEJ RAAN NIET DOEN !!! maar tog drukte ze op yes en het ging over.....

hey mensen ik ga nu slapen morgen zet ik weer een vervolg.....

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten