![]() |
| | #534 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Haaaaa haldise kar na
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |
| | #537 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 27 juni 2004
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ ...then give them a pyaar ke chabhi... | |
| | |
| | #538 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 8 april 2003 Locatie: In my bo's heart..
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
True, ik schrijf, maar ik heb geen verplichtingen, ik heb toch al beloofd dat ik het afmaak! En btw, mijn leven loopt sowieso niet 100% op rolletjes... dus je moet gewoon geduld hebben! Ik kan het ook niet anders hoor, ik kan ook niet 24/7 hier zitten om een vervolg te plaatsen ofzo hoor... En sorry, als het je niet bevalt, maar dan moet je het maar niet lezen Ik schrijf hier dan wel en ik had graag gehoopt dat je een beetje begrip had, net als vele van hier Maarja. zand erover. Ik wil hier niet verder op ingaan. Ps: derest bedankt voor jullie compli's =
__________________ -:-..Kyon Ki...It's Fate..-:- | |
| | |
| | #539 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 8 april 2003 Locatie: In my bo's heart..
Rep kracht: 0 ![]() | Ze kijkt goed en ziet dan dat hij het op Sanjay richt. Ze schrikt zo erg dat ze het uitschreeuwt: op 1dezelfde moment: Payal: Sanjayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy/ boemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... Alles wordt stil..zelfs het regenen stop… een lichaam, bewusteloos, op de grond met een kogel net boven de borst………bloedd……… Bloed van Payal…! Rahul wacht geen seconde en rent op Payal af. Zijn ogen vullen zich automatisch met tranen. Payal is buiten bewust zijn. Hij voelt aan haar pols.. ze leeft nog! Snel belt hij 112. De dader had van schrik zijn pistool laten vallen en is weggerend. Sanjay is achter de dader aangerend Na 10 minuten komt hij terug, zonder succes. Hij ziet Payal op een ambulancebed liggen, op de grond. Hij kijkt dr aan en verslagen zakt hij neer, op zn knieen. Hij wilt haar hand pakken en op dat zelfde moment krijgt hij een vuist tegen zijn kaken, van Rahul. Rahul wil doorgaan, maar een agent houdt hem vast. Payal wordt ondertussen met spoed naar het ziekenhuis vervoerd. Rahul heeft geen zin om verder op Sanjay in te gaan, hij pakt hem nog wel. Hij wilt nu bij Payal blijven, zij heeft hem nu harder dan ooit nodig en hij rijdt mee naar het ziekenhuis in de ambulance. Terwijl een aantal agenten onderzoekjes afleggen, wordt Sanjay door een andere agent ondervraagd. De pistool is trouwens een hulpmiddel, de dader zal snel gepakt worden, ver komt hij niet, nu ze zijn vingerafdrukken hebben. Sanjay verteld ook waarom die jongens voor hem kwamen. Het was een ex van Anjali, die Sanjay waarschuwde om uit de buurt te blijven van Anjali, maar Sanjay gaf diegene een grote bek, en daarom kwam er een andere, om Sanjay neer te knallen. Na nog wat enkele vragen, neemt Sanjay afscheid van ze en wilt weglopen. Zijn ogen vallen op iets gouds, waar hij op stond… Hij raapt het op en dan pas beseft hij, wat hij gedaan heeft en voor wat Payal gekomen was… Ik plaats weer, zo snel als ik kan!! =
__________________ -:-..Kyon Ki...It's Fate..-:- |
| | |