![]() |
| | #41 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 8 april 2003 Locatie: In my bo's heart..
Rep kracht: 0 ![]() | Toen ik in de trein zat belde ik Shanti. Gelukkig was ze nog wakker en no matter what, van haar weet ik dat ik haar 24/7 kon storen. Ik legde haar alles uit en ze was blij dat ik deze stap had genomen. Ze zou me komen ophalen op Den Haag station Moerwijk. Gelukkig stond ze er al toen ik aankwam. Haar huis was daar vandaan ongeveer zo een 15 minuten lopen. Ik zei totaal niks en we liepen zwijgend in het donker over de straten naar haar huis. Bij haar thuis wilde ik eigenlijk gelijk gaan slapen. Ik had die avond helemaal geen zin om te praten ofzo. Ik was te Shanti zag dat ik huilde… Ze veegde mijn tranen weg. Shanti: Ey pop, niet huilen joh. Ik weet dat het je dwars zit allemaal. Maar het is denk ik beter dat je nu eerst een rustgevend bad neemt en gaat slapen, of niet? Of wil je nu alles kwijt… Payal: Ik ben inderdaad echt moe… Shanti: Zie je… Ga jij maar alvast in bad, dan maar ik je bed wel enzo op, oke schat? Zo gezegd, zo gedaan. Na het eten was ik in bad gegaan. Ik ging op bed liggen en kon maar niet slapen. Ik draaide op mijn buik en begon te huilen. Ik snapte maar niet wat ik in deze wereld deed, waar ik geboren was. Shanti kwam op mijn bed zitten en veegde mijn tranen weg. Shanti: Haal maar uit moennie. Lucht je hartje maar uit, maar denk geen verkeerde dingen. Je ouders waren eenmaal zo tegen… Dat geeft hun nog niet het recht om jou zo te laten denken. Jij bent er en je hoort er te zijn oke? Ik beloof je dat je na vandaag zult vergeten wat het gevoel van verdriet is. Ik beloof je dat je dit gevoel niet meer zult krijgen… Ga maar slapen nu oke… Morgen gaan we allemaal leuke dingen doen, acha? Ik glimlachte naar dr en besloot maar eens te gaan slapen. De volgende morgen regelden we alles; van school tot het feit dat ik nu bij haar woonde en dat zij voor me zou zorgen. 2 jaar lang heeft zij zo voor me gezorgd. Ik kwam niets te kort. Ik kreeg alle liefde van haar die ik me maar kon indenken. Voor het eerst in mijn leven durfde ik te zeggen dat ik me gelukkig voelde. TBC
__________________ -:-..Kyon Ki...It's Fate..-:- |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 8 april 2003 Locatie: In my bo's heart..
Rep kracht: 0 ![]() | Ik was nu 18 en was een eigen huis gaan zoeken. Ik wilde mijn zus niet meer voor haar voeten lopen. Ze had nu trouwens ook een vriend en ze zouden trouwen. Ik werkte parttime en ging naar het HBO (1e jaar). Mijn zus bood haar huis aan. Ze zou na haar trouwen samen met mijn zwager Wiskash in Amsterdam gaan wonen. Ik vond het best, maar Shanti wilde eigenlijk dat ik mee naar Amsterdam zou gaan. Maar ik had hier inmiddels alles en zoals ik al eerder zei; ik wilde die 2 tortelduifjes niet voor hun voeten lopen Ik had hier vrienden, mijn schoon, mijn werk een auto…zelfs Rahul!!! Ik was mijn beste vriend op school tegen gekomen De dag dat ik Mr. Rahul weer tegen kwam zal ik niet zo snel weer vergeten Ik liep met Riya (mijn beste vriendin) in de stad. We liepen wat te dollen enzo. opeens kwam er een hele mooie jongen…In mijn achterhoofd kwam hij me bekend voor, maar ik had geen flauw idee vanwaar ik hem zou moeten kennen. Hij was zo sexy gespierd en had zo een lieve lach… echt lichte ogen… stekels… zn stylo, alles was gewoon perfect. Riya was gelijk stil geworden. Hij liep op ons af, maar Riya en ik schonken die boy geen aand8. We liepen ongestoord verder. Je wist maar nooit. Opeens sprak hij me aan. ‘Hey dame! Ken ik jou niet ergens van? Ik dacht bij mezelf ‘oh nee he… weer zo een mislukkelin, heeft hij nou echt niets beters te zeggen… Payal: ik probeerde zo droog mogelijk te antwoorden… Ehm… Nee.. Moet dat dan?! Hij zei; Oh… nou oke sorry dan.. dan heb ik me vergist.. Al zou ik zeggen dat je echt als 2 druppels water op mijn sweetoe lijkt… Maarja.. Sorry dat ik je lastig viel. Die jongen had zijn autosleutels in zijn handen. Daaraan hing een klein pasfotolijstje van ME2YOU Bears sleutelhanger met een foto van een meisje (ik dus) in..… de andere helft ontbrak. Toen begon er bij een lichtje te branden… die andere deel had ik natuurlijk! Die andere deel had ik van Rahul gekregen met valentijn met natuurlijk zijn foto erin als vrienden. En dan… Sweetoe! Zo noemde hij mij altijddddd. Ik was Rahul’s Sweetoe! Voor ik het wist liet ik mijn handtasje vallen en riep ‘Bander? En ja hoor, meneertje wist wel dat ik hem zou roepen. Als een gek kwam hij aanrennen. Hij omhelsde me en tilde me op, als een gek draaide hij daar midden in de stad. En ik was zo blij, ik begon gewoon van blijdschap te huilen. 2 jaar lang was ons contact verbroken geweest. 2 jaar lang had ik mijn geheimen niet meer kunnen delen met Rahul. Hij had me ook zwaar gemist. Riya kreeg een oproep en moest naar haar werk. Rahul en ik liepen door de stad. We besloten ergens te gaan zitten en wat te eten. We hebben zoveel bijgepraat he! Hij werkte en woonde nu ook in Den Haag. Na mijn plotselinge vertrek in Rotterdam 2 jaar geleden, was hij echt ziek geworden. Zelfs zijn ouders misten me. Nadat hij geslaagd was met zijn HAVO besloot ook hij toch maar in Den Haag te gaan wonen en zn studie voor te zetten. Hij deed nu dus ook HBO. En toevallig zat hij op de zelfde school als ik Vanaf die dag waren ik en Rahul zoals gewoonlijk weer onafscheidelijk. Ik was blij dat ik Rahul weer gevonden had, want vrienden als hem, zijn zeldzaam, je vindt ze echt niet meer zo snel op deze wereld. Helaas duurde mijn happiness niet te lang... Word vervolgd!
__________________ -:-..Kyon Ki...It's Fate..-:- |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 20 mei 2003 Locatie: Damsco Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 ![]() | Het klonk al te mooi om waar te zijn! VERVOLG..... please
__________________ Phool Ko Khushbu Passand Khushbu Ko Phool Passand Teri Passand Guda Jane Mujhko To Sirf Tum Passand |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 12 oktober 2003 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
__________________ Mera dil yahi bola Yaara raaz yeh usne hai mujh par khola Ki hai ishq mohabbat, jiske dil mein Usko pasand karta hai Maula | |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Jah ken het gevoel zodra je denkt alles gaat weer goed dan bammmmmmmm komt er weer een probleem
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |