![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 29 januari 2012
Rep kracht: 0 ![]() |
hoi allemaal, hierbij mijn eerste verhaaltje.. hope you like it ![]() Ik kan het niet geloven dat het zo ver is. Mijn prachtig geliefd land verlaten om in een heel ander onbekend land te gaan wonen. Koffers al ingepakt? Yes yes alles al gedaan. Iedereen is er al om afscheid te nemen. Het grote moment is al aangebroken. Nani, phoewa,poepha, barkimai, dada iedereen is aanwezig. Me allerliefste nichten: Renu, shani, neeta, shakoen, allemaal zijn er al. Jaa pa ik kom eraan schreeuwde ik, nog iedereen groeten alleen. Kan iemand me zo helpen met de koffers? Ze zijn zwaar, ik kan ze niet zelf tillen. De spullen al in de kofferbak geplaatst. En toen, toen moest het maar beginnen met asfcheid nemen.. mensen zeggen niet zomaar dat afscheid nemen zwaar is.. heel rustig nam ik de stappen naar adjie toe. Bij haar aangekomen gaf ze me 3 kusjes, en een knuffel totdat ze begon te huilen. Ik voelde de tranen rollen over mijn wangen, het deed pijn.. Mooi se rahiye beti aur apne ke khyaal kariye (leef goed en let goed op jezelf) zei ze tegen mij,. Ik pakte haar gerimpelde handjes, waar ik zo dol op was, omdat ze altijd zacht waren. Ja adjie tu bhi apne ke mooi se khyal kariye (let ook goed op jezelf). Het moment was te emotioneel voor woorden. Het deed ongelooflijk veel pijn om je dierbare mensen achter te laten. Op naar phoewa die al eerder begon met snikken. Ik ga jullie heel veel missen mijn kind zei ze tegen ons. Wij gaan u ook veel missen phoewa zei ik terug. Zodoende nam ik een voor een afscheid van iedereen.. Liepen we naar de auto toe, toen dacht ik heey waar is mijn bello. Bello was mijn hondjes naam. Ik was heel erg gehecht met hem. Ik kon hem niet vinden, dacht laat maar. Het moment was ook zo dat ik dat even niet in de gaten hield. Liep ik toen naar de auto toe. Op weg naar zanderij meeste nichten waren ook mee. Daar ga ik dan dacht ik in mezelf, op weg naar Nederland. Een land wat totaal onbekend is voor mij, nooit eerder geweest. Hoe zal het zijn dacht ik in mezelf. Hoe zal ik het daar ervaren? Vragen gingen in mijn hoofd rondspoken....... zal ik nog eens verder gaan of hierbij laten?
__________________ Enjoy Life To The Fullest! Laatst gewijzigd door Luscious : 2 februari 2012 om 12:45 |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| life, unpredictable |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |