Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Liefde & Relaties > Verhalen Forum

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 11 april 2010, 14:49   #1 (permalink)
Newbie

Rep kracht: 0
Deviigirl is an unknown quantity at this point
Standaard Kaash.. mere hote

Haaii, Mijn nichtje heeft een verhaal gemaakt en ik mocht het hier plaatsen, so enjoy!

Kaash.. mere hote,

~Reshma
Reshma rende met nog boeken in haar handen snel richting haar bushalte. ‘’Alsjeblieft baghwaan laat me deze bus halen’’ dacht ze. Doordat ze zo gehaast was botste ze tegen iemand op..en net op dat moment kwam haar bus .. Ze had niet door dat de gene tegen wie ze opbotste koffie vast had en dat het over die gene heen viel.. Reshma had niks door en stapte haar bus binnen, eenmaal toen ze zat had ze door wat er gebeurt was.. snel ging ze haarr bus weer uit om excuses aan te bieden. De gene tegen wie ze opbotste stond er nog.. ze zag dat het een jongen was en dat hij boos schelde.. ‘’ hij had het vast over haar’’ Ze liep zijn kant op..

Reshma: pardon?

De jongen dat het de zelfde meisje was van net en keek haar geërgerd aan.

Jongen: Wie denk je wel wie je bent? Eerst bots je tegen me aan .. krijg ik koffie over me heen en dan ook nog door lopen .. en .. en vervolgens kom je terug en stoor je me weer ..

Reshma keek geschrokken en keek hem even aan..

Reshma: het spijt me echt, het is vandaag mijn eerste dag op mijn nieuwe school en ik wilde niet te laat komen.. sorry het spijt me echt

Reshma gaf haar sjaaltje aan hem en bood nogmaals haar excuses aan en liep toen weer naar haar bus die op het punt stond te vertrekken.

~Radjeev

Radjeev: Priya je komt ook altijd te laat
Priya: sorry baba, ik moet toch elke dag verse koffie voor je halen
Radjeev: het hoeft niet
Priya: dan zeur niet

Radjeev ergerde dood aan mensen die te laat kwamen, hij draaide zich om en voor hij het wist botste er iemand tegen hem op.. waardoor er koffie over hem heen viel.. hij zag een meisje gehaast weglopen richting de bus..

Priya: Radjeev, gaat het?
Radjeev: WAT HOE KAN HET NOU GAAN ALS JE KOFFIE OVER JE HEEN KRIJGT DOOR EEN OF ANDER SLETJE DIE NIET UIT KAN KIJKEN..

Meisje: pardon?

Radjeev zag dat het hetzelfde meisje was en keek haar nog bozer aan..

Radjeev: Wie denk je wel wie je bent? Eerst bots je tegen me aan .. krijg ik koffie over me heen en dan ook nog door lopen .. en .. en vervolgens kom je terug en stoor je me weer ..
Meisje: het spijt me echt, het is vandaag mijn eerste dag op mijn nieuwe school en ik wilde niet te laat komen.. sorry het spijt me echt

Het meisje bood haar sjaaltje aan en Radjeev nam het aan..

Meisje: het spijt me echt , als ik nu iets voor je kon doen zou k het echt gedaan hebben.. maar ik moet echt weg.. sorry

En toen liep ze weer weg richting haar bus..

Priya: Waarom scheld je gelijk iedereen uit?, je kon toch zien dat ze nieuw in town is? Ik snap jou niet
Radjeev: zij kan gewoon uitkijken ja
Priya: whatever , laat het
Radjeev: whatever, laat het
Priya: jij haat mensen die te laat komen, je haat mensen die te vroeg komen, mensen die tegen je aanbotsten, je haat sorry.. je haat geen sorry.. Radjeev, je zit gewoon vol haat!
tu hai kahaan main kahaan
teri yaadon mein khoya rehta hoon
Deviigirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 14:59   #2 (permalink)
Newbie

Ishaaa is off the scale
Standaard Re: Kaash.. mere hote

Vervolgje plzz
Ishaaa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 16:50   #3 (permalink)
Newbie

Rep kracht: 5
S0nia is on a distinguished road

vervolgje graag !
S0nia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 22:18   #4 (permalink)
Newbie

Deviigirl is an unknown quantity at this point

Priya: jij haat mensen die te laat komen, je haat mensen die te vroeg komen, mensen die tegen je aanbotsten, je haat sorry.. je haat geen sorry.. Radjeev, je zit gewoon vol haat!

Radjeev wist dat mensen liefhebben geen zin had, je ging toch dood.. Waarvoor zou je dan nog van iemand moeten houden? Het had geen nut.. mensen komen en gaan..

Maar niet alleen Radjeev wist dat het leven niks waard was.. Ook Reshma worstelde elke dag met haar leven..
Het leven is niks waard, mensen gaan en komen..
Het leven is moeilijk, in de tijden van pijn en verdriet..
het leven is elkaar liefhebben, behalve als die gene je verlaten heeft..
Het leven is soms ingewikkeld, vooral als je het niet begrijpt..

''Soms denk ik terug aan de tijden waarin we gelukkig waren, Papa Mama en didi (zus).. dat jullie me lief hadden.. maar de tijden zijn nu verleden tijd.. De tijd die achter me ligt.. maar jullie zal ik nooit vergeten

Ab judaa hoke bhi .. hum saath saath hai har dam..tum log jahaan bhi rahoon tum log kahin bhi hoon.. tum log yaad saath hai.. main pooja karti rahoongi har dam.. fanaa ho sabhi dooriyan , '' ( Ook al zijn we gescheiden.. We zijn voor altijd samen.. waar jullie ook verblijven, waar jullie ook zijn.. jullie herinneringen draag ik bij me. Ik zal bidden.. Ik zal altijd bidden dat al deze vertes zullen vernietigd worden).. Dacht Reshma terwijl er tranen over haar wangen rolden, tranen van verdriet.. tranen van woede..
tu hai kahaan main kahaan
teri yaadon mein khoya rehta hoon
Deviigirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 14:01   #5 (permalink)
Newbie

Jalebi is an unknown quantity at this point

Vervolgje!!!!
Jalebi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Tags
hote, kaash, mere

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten