![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 6 juni 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Pyaar ishq aur mohabbat Part 1 Ritesh?, ben je al thuis? Jaa moen, mocht eerder weg om voor myn lieve zwangere vrouw te zorgen, zal ik voor je koken moen? nee dat hoeft niet, ik mag dan wel zwanger zijn.. maar ik laat jou heus niet koken, waarom niet, ik kan moeilijk jou alles laten doen? Ritesh, ik doe toch ook niet alles? vertel me dan wat ik doe zei ritesh.. Je zorgt voor mij en mijn ongeboren kinderen, en je maakt me gelukkig& dat zul je ook met je kinderen gaan doen.. je word een goeie vader.. en ik ben zo blij met je ritesh, ik voelde dat mijn ogen nat werden. Ow wat was ik blij dat ik 2 jaar terug voor ritesh had gekozen en niet voor myn ouders. Nu ik daaraan dacht.. dacht ik er ook ineens aan dat ik hun al 1,5 jaar niet had gesproken.. ze wisten niet eens dat ik getrouwd was met de jongen die zij afgekeurd hadden en dat ik over een maand beval van 2 gezonde kinderen. Rishma, i love you, jij maakt mijn leven compleet moen. misschien was ik wel het gelukkigste mens terwereld. zo lief zei ik terwijl ik hem een kus gaf. Ritesh? je moet me wel een ding beloven. ligt eraan wat moen. Als er wat met me gebeurt.. RISHH begin op te houden. Ritesh luister..Nee rish.. je weet dat ik niet zonder je kan.. als er wat met jou gebeurt.. wil ik niet eens bestaan! ik houecht super veel van je.. Ritesh luister, als er wat met me gebeurt..en je zou dan kiezen tussen onze kinderen en mij.. wie zou je dan kiezen?,, JOU rishma.. jou..Ritesh beloof me dat je voor onze kinderen zult kiezen en niet voor mij.. Nee rishma ik wil je veel dingen beloven maar dit.. nee dit niet.. Ritesh pleas voor mij? dit zal dan wel mijn laatste wens zijn. Rish meen je dit echt? Jaa ritesh.. Rishma ik beloof het je.. als jij me belooft om me nooit te verlaten.. Beloofd zei ik. en legde mijn hoofd op zijn schouder.. een traan stroomde over mijn wang en Ritesh kuste het weg. niks of Niemand kan ons scheiden, ..zei hij zacht. Hoe konden mijn ouders denken dat ritesh een slechte jongen was. hij doet zoveel voor me. Ik voelde dat ik weer boos werd op mijn ouders.. alleen omdat Ritesh niet rijk is.. Geld, dat is het enige waar myn ouders aan kunnen denken.. alsof geld je gelukkig maakt. het ene wat mij op dit gelukkig maakt is Ritesh.. mijn liefde.. daar wordtje pas gelukkig van..jammer dat hun dat niet zagen. ongeveer 2 jaar terug liep ik weg met ritesh na een flinke ruzie tussen mijn ouders en hem.. Ze hadden me 3 keer gevraagt kies je voor je ouders op kies je voor hem. en drie keer zei ik ritesh. Na de derde keer kon ik dus echt vertrekken. het eerste half jaar had ik nog contact en vroegen ze of ik spijt had van mijn keuze.. want iedereen maakt welleens fouten zeiden ze.. maar ik hielt vol dat het geen fout was. en toen was ik gestorven voor hen.. niemand van mijn familie belde toen nog. zelfs mijn nicht, zus of broer. ik was voor hun part DOOD. en dat allemaal omdat ik verliefd was op ritesh, alsof liefde een misdaad was..
__________________ HumTum TumHum |
| | |
| | #3 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Pyaar, Ishq Aur Mohabbat Part 2 Toen we klaar waren met eten hielp ritesh me met opruimen. Wat was ik toch gelukkig dacht ik. Alles leek zo perfect, netzoals in een spookje. ik glimlachte, Princess van me/ waarom lach je?. mag ik niet lachen zei ik serieus. Jaa maar ik wil wel weten waarom moen. gewoon antwoordde ik. ik ben zo gelukkig en dat allemaal dankzij jou zei ik terwijl ik zag dat er een traan langs zijn wang gleed. tesh? heb ik wat verkeerds gezegt ? zei ik Nee rish ik ben netzo gelukkig als jou en dat allemaal dankzij jou. ik glimlachte. wat een heerlijk leven had ik toch. Rish ga even op de bank liggen. je moet even uitrusten, het is je laatste maand. jaa zei ik langzaam.. wil je me naar de bank tillen zei ik lachend. en voor ik het wist tilde hij me op. ik keek hem diep in zijn ogen. wat was hij toch mooi. Zachtjes legde hij me op de bank. Poeh zei hij alsof hij een wedstrijd voetbal had gespeeld. Wat riep ik.. zo zwaar ben ik toch niet? Ehh jaawel, hoeveel eet je? Teshh! begin op te houden.. sorry moen, was een grapje. leuk grapje zei ik. Omg riep ritesh opeens.. ik ben het echt kwijt. wat ben je kwijt vroeg ik. Je glimlach.. zei hij serieus.. en toen kreeg ik de slappe lach. Oh ik heb het al gevonden zei ritesh. we bleven nog even kletsen. toen ik in slaap viel bleef ritesh nog even kijken en ging toen verder met opruimen. na een tijdje werd ik wakker met steken in mijn buik. ik had toch geen honger?nee dacht ik ik had voordat ik ging slapen gegeten. het begon erger en erger te worden. RITESHH? ritesh??.. waar zou hij heen zijn gegaan? Zou ik gaan bevallen. Nee dat kan niet, nog 1 maand dacht ik in paniek. Riteshh! wat moet ik nou dacht ik. misschien ging het wel over dacht ik opgelucht. gewoon rustig blijven zitten, niet bewegen.. het gaat vanzelf wel weer weg... Ik had gelijk na een tijdje werd het wat minder. zo erge steken had ik nog nooit gehad dacht ik. voor ik het wist had ik geen pijn meer, ik stond op. hoelang had ik wel niet geslapen? ik keek naar de klok 19:00uur. waar zou ritesh heen zijn gegaan? ik pakte de telefoon en toetste het nummer van ritesh in.. voicemail. ik probeerde het nog een paar keer.. maar niks. ik zuchte waar zou hij heen zijn gegaan? ik voelde een traan. waarom huil ik nou dacht iik misschien is hij gewoon naar de buren of even naar de winkel om de hoek. na een tijdje ging de voordeur open ..Riteshh!?.. jaa moen? wat is er? ik dacht ik dacht begon ik. shh zei hij, waar was je? vroeg ik. Nergens zei hij. TESH zeg nou., waar was je? rishma houop hoor. ik hoef je toch niet alles te vertellen? Maar.. begon ik alweer. ik ga douchen zei ritesh en liep weg. Waar zou hij heen zijn gegaan ? had hij een vriendin. nee. zou is hij niet. Na ritesh liep ik de badkamer in. hij zei niks dus zei ik ook maar niks. Nadat ik gedoucht had liep ik naar de slaapkamer. Ik kon mijn ogen niet geloven. overal lagen waxinelichtjes& op bed lagen er rozenbladeren verspreid. het leek wel netzoals bij een film . Ritesh kwam ook de slaapkamer in. en omhelsde me. happy b-day zei hij en gaf me een kus. wat? Rish je bent jarig, dat was ik dus hhelemaal vergeten. ik was jarig!.. doe even wat aan, want zo ben je te sexy zei hij blozend. zo lief als hij bloos dacht ik terwijl ik snel wat aan deed en samen gingen we op het bed zitten. hij gaf me een pakje en ik opende het. opdat moment zag ik het mooiste ketting van de wereld. ik glimlachte. wacht. ritesh! vanwaar heb je dit? dit heeft zeker veel gekost! valt wel mee zei hij met een glimlach. I love you rishma. i love you
__________________ HumTum TumHum | |
| | |
| | #5 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
dankje missy_sexy (k) Pyaar, Ishq Aur Mohabbat 3 Ik voelde me zo compleet, wat kon er eigenlijk misgaan?.. Net toen ritesh en ik bijna sliepen ging de telefoon. Ergens in me hoopte ik dat mijn ouders me belde. Hallo met ritesh hoorde ik hem slaperig zeggen. Ik keek ritesh aan en probeerde te ontcijfer wie hij aan de lijn had. Maar toen ik zijn gezichtsuitdrukking zag wist ik dat het niets goed zo opleveren. Wie was het vroeg ik nadat ritesh neer gelegd had. Niemand antwoordde hij. Ritesh? Jaa moen, zeg dan wie het was zei ik wat harder. Verkeerd verbonden loog hij. Ik wist dat hij loog maar liet het er maar bij. O okee slaap lekker zei ik en ik knipperde het lampje bij onze bed uit. De volgende dag werd ik laat wakker. Zaterdag zei ik met een glimlach. Ik stond op en liep naar de woonkamer waar ik ritesh zag bellen.. weer keek hij zoals hij gisteren ook gekeken had. Nieuwsgierig ging ik naast hem op de bank zitten en keek hem vragend aan. Na een tijdje legde ritesh nijdig neer, Goeie morgen moen zei hij om de stilte te verbreken. Of moet ik goeie middag zeggen vervolgde hij met een glimlach, ik lacht zonder te laten weten dat ik me bezorgd begon te voelen,. Neem een warm bad dan maak ik het ontbijt klaar. Ik knikte terwijl ritesh me een snelle kus gaf, ik nam een warme bad die langer had geduurd dan ik dacht. Na het eten en het opruimen zaten we op de bank. Ritesh? Jaa zei hij. Sta ik op je nummer een vroeg ik.. Nee was zijn antwoord. Mijn leven staat op mijn nummer een. Ik zei niks en keek hem alleen maar aan.. en toen begon hij te lachen .. jij bent mijn leven aapie… ik voelde me op dat moment speciaal… raar dat je dat ook kunt voelen dacht ik.. ik legde mijn hoofd tegen zijn borst. Ritesh aaide voorzichtig over mijn buik.. ik legde mijn hand op zijn hand en kneep zachtjes in zijn hand. Zo bleven we een tijdje totdat we weer gestoord werden door de telefoon.. weer nam ritesh op… met ritesh zei hij.. ik zag dat hij naar iemand luisterde.. ik probeerde mee te luisteren maar het was te zacht.. laat ons met rust zei ritesh,, ik schrok wie zou hij aan de lijn hebben? en toen kon ik het horen.. die gene aan de telefoon verluisterde niet meer maar schreeuwde.. THE HAPPINESS AREN’T FOREVER…
| | |
| | #7 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Pyaar, Ishq Aur Mohabbat 4 alles in me voelde raar. Het leek alsof ik geen lucht had.. te weinig had gedronken.. geen eten had gehad tegelijk.. alles draaide even voor mijn ogen.. ik zag ritesh boos worden.. hij schreeuwde wat maar ik hoorde al niks meer. wat kon er misgaan? zou er iets gebeuren met mijn 2 ongeboren kinderen.. met Ritesh of met mij??.. Rishmaa! hoor je me niet.. ik hoor je zei ik zachtjes nadat ritesh al 5 keer had gevraagd of ik hem wel hoorde. Er gebeurt niks moen, geloof me. vast iemand die jaloers iis. Ritesh.. je moet toch altijd doen wat je beloofd hebt?... RISHMA hou op.. ik wil niet dat je zo praat WAT MOET IK ZONDER JOU..! wat moet ik zonder jou? .. ik zag dat hij vocht tegen zijn tranen. Rishma ik wil je niet kwijt .. je bent mijn alles.. mijn liefde.. mijn ware.. mijn leven en zelfs mijn ziel . rishma ik meen het.. waarom moet ons dit overkomen.. Rishma dit is niet de eerste paar keer dat hij belt.. hij belt al nadat we trouwden... maar niet zo vaak als nu.. ik wou het je niet vertellen.. Rishma het spijt me.. Je bent mijn alles. en zonder jou ben ik niks.. niks wat het zijn moet...RITESH hou op pleas. Die man of wat het ook is heeft gelijk, Ritesh we leven niet meer in een sprookje... dit is REAL LIFE ritesh.. open je ogen.. voor je het weet is een van ons ernstig ziek of gaat er wel een van ons dood...RISHMA! wat heb jij? wta heb ik verkeerd gedaan of gezegt om te zeggen dat een van ons dood gaat.. als je dat graag wilt jaaa dan ga ik dood voor je .. ik zag aan zijn blik dat hij het meende. waar was ik mee bezig? ik haatte mezelf opeens. waarom zei ik die dingen? waarom deed ik hem pijn terwijl hij niks deed..waarom moet dit ons overkomen? waren het niet mijn ouders?vroeg ik me opeens af
| | |