![]() |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Kya loverstory De wekker begon te zoemen.Danisha deed haar ogen open en keek naar de wekker. Pffff het is pas 8 uur man!Ze zuchtte, moest adji nou perse vandaag die pooja houden.Het is mijn eerste vrije dag na 7 dagen. Ondertussen kwam Danisha’s moeder binnenlopen. Goedemorgen prinses kom je er snel uit dan zijn we op tijd bij je adji. Je weet alleen ik en je phoewa helpen altijd de rest van de familie is te lui. J Ja ik weet het ma, ben over 15 min beneden. Is goed prinses zei Danisha’s moeder. Danisha kwam gauw uit bed en liep naar de badkamer om te douchen. Na 25 min kwam Danisha dan eindelijk naar beneden.Na snel wat gegeten en gedronken te hebben vertrokken moeder en dochter met de auto naar adji’s huis in Rotterdam.Bij adji aangekomen zagen ze dat adji en danisha’s phoewa druk bezig waren met het voorbereiden van de parsaat en het eten. Ook Danisha en haar moeder gingen snel aan de slag zodat alles op tijd klaar zou zijn.Danisha die altijd opgewekt was begon hard mee te zingen met de muziek van radio Amor. Yeh mera dil pyaar ka deewana,lalalalala en begon er vrolijk bij te dansen.Hierdoor stopten adji, phoewa en danisha’s moeder en begonnen hard te lachen en te klappen.Geeta de nicht van danisha was intussen ook al aangekomen en begon samen m,et danisha te dansen. Iedereen moest hier erg om lachen.Wat een pageli’s zijn jullie riep de adji van de nichtjes.Danisha en Geeta moesten nu ook heel hard lachen. Nadat de pooja was afgelopen,vroeg Geeta of danisha even meeging naar Zuidplein.Ze wilde voor haar moeders verjaardag alvast een cadeautje zoeken. Danisha stapte bij Geeta in de auto die hard de muziek aan had staan.Op weg naar Zuidplein vertelde Geeta dat haar moeder en adji weer zaten te zeuren dat ze moets trouwen. Ik word er gek van riep geeta gefrusteerd uit.Sjonge sjonge wanneer houden ze op man riep Danisha.Je tijd komt vanzelf wel, dan ko de vanzelf de ware tegen en ga je trouwen. Ja zei Geeta, als mijn moeder en adji dat nou ook eens zouden inzien. Je hebt echt geluk dat jouw moeder niet zo zit te zeuren zeg zei Geeta.Jou ouders geven je echt alles en gaan ook lief met je om.Ja gelukkig wel antwoordde Danisha peinzend.Ja ik heb erg veel geluk inderdaad en zou met niemand willen ruilen van plaats hihihhihi zei Danisha lachend. Jij bent echt erg riep Geeta uit hahahahaha. Heeeyy Geeta wat zoek je precies voor je ma?Ik ga ook wel meteen kijken voor haar en misschien zie ik ook iets voor mezelf hihhhi. Zo hallo heb je nou nog niet genoeg??Jij bent echt erg miss bling bling riep Geeta lachend toe.Een prinses heeft nooit genoeg antwoordde Danisha lachend. Geeta parkeerde de auto en liep samen met Danisha naar de winkels. Voor de etalage stopte Danisha niet in de gaten dat Geeta al nar binnen was gelopen. Wauw wat mooi allemaal!!Mmmhhh! Die wil ik hebben Geeta en die en oh die ketting is echt gaaf en die ring zooo mooi man.Wauw ik ben verliefd!! Mmhhhh. Danisha die niet in de gaten had dat er ondertussen een jongeman naast haar stond te lachen draaide zich om en keek in de 2 mooiste bruine ogen die ze ooit had gezien. Danisha staarde als gehypnotiseerd naar de jongeman.Ook de jongeman staarde haar aan dat Danisha het er helemaal warm van kreeg.Opeens Hoorde ze Geeta roepen waardoor de betovering verbrak. Verder gaan ??
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Snel liep ze de winkel binnen en liep richting Geeta.Waar bleef je nou vroeg Geeta? Oh ik was de etalage aan het bewonderen antwoordde Danisha licht blozend.Jij bent net een ekster, wil alles hebben wat blingt.De 2 nichtjes lachten om elkaar. Danisha's gedachten gingen uit naar de ogen van de vreemde.wat een mooie ogen dacht Danisha ppfffff.en het knappe gezicht wat er bij hoorde.Van het denken alleen al kreeg Danisha het weer warm en moest ze blozen. Hallooooooo schreeuwde Geeta in haar oor.Danisha schrok wakker en keek Geeta verward aan. Wat zei je ?Waar zat jij met je gedachtes joh??Oh niks joh Geeta.Nou kom laten we wat voor je moeder ma gaan zoeken dan!![Uiteindelijk vonden de nichtjes een cadeautje.Geeta kocht een armband en Danisha ene ketting voor haar phoewa.Omdat Danisha het niet kon laten kocht ze voor zichzelf een swarovskiset.Ishana die achter de kassa stond bgeon de twee nichtjes uitgebreid en enthousiast te begroeten en te kussen.Hey mesijes hoe is het met jullie vroeg Ishana?Ja goed en met jou riepen ze in koor terug.Druk met werken joh antwoordde Ishana.Gaan jullie zaterdag ook mee naar Outland?Is hindilounge.Geeta antwoorde enthousiast jaaa tuurlijk ga ik mee.Ik weet het nog niet hoor antwoordde Danisha.Ik hou niet zo van dat soort feesten, je weet wel ze vallen je alleen maar lastig daar.Aaaaah ga nou gewoon mee riepen de dames.We gaan het met zijn allen leuk maken joh.Ok ik ga wel mee dan zei Danisha. Dan zie ik jullie zaterdag ladies zei Ishana en rekende alle spulletjes af.Na het afreken liepen de nichtjes naar de auto.Danisha nam plaats achter het stuur en reed de parkeergarage uit.Danisha?mmhh wat is er?Wat zal ik aan doen dan zaterdag vroeg Geeta?Pagli dat is toch volgende week pas!!hihihihihihi.Weet je wat zei Danisha,ik kom zaterdag naar jou toe en dan zoeken we samen wel wat uit ok?Blijf ik lekker bij je slapen.hihhhihi.Ja is goed. Na Geeta te hebben afgezet thuis reed Danisha naarhuis.Thuis aangekomen liet Danisha haar inkopen aan har ouders zien.Heb je alweer swarovski gekocht riepe beide ouders ut!!Ja toch ma en pa.Kon het niet laten hoor reageerde danisha verontwaardigd.Waardoor pa en ma in lachen uitbarstte.Je bent echt een pagli riep haar moeder haar na.De rest van de week was danisha druk aan het werk bij het GGZ(geestelijke gezondheidszorg).Danisha werkte daar als verpleegkundige op een psychiatrische afdeling waar mensen in crisis zijn en de nodige begeleiding en structuur nodig hebben om na 3 maanden weer zelfstandig te kunnen wonen.Danisha genoot van de baan en ging 1 keer in de week naar de hogeschool om verder te studeren.Ook al had Danisha het zo druk met werken en opleiding toch betrapte ze zichzelf erop vaak aan die onbekende mysterieuze persoon te denken.Ze wilde het niet,maar het ging gewoon van zelf.
| | |
| | #6 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Dit ging zo de hele week door.Wauw dacht Danisha als ik zo een vriend zou hebben zou ik in de zevende hemel zijn.mmhhhhh (l) Maar ja zo een mooie man zal allang een vriendin hebben. Ook Rushil dacht de hele week aan dat mooie meisje voor de etalage.Niet extreem knap.maar meer de klassieke schoonheid dacht Rushil.Ze had smaak voor kleding en had geweldig mooi lang zwart haar.Zijn handen jeukten om haar lange haar aan te raken.Ze had grote mooie bruine ogen en de mooiste glimlach. Heey vriend waar zit jij met je gedachtes vroeg Ravi??Ravi de beste vriend van Rushil moest lachen.Ja ja antwoordde hij maar ging er verder niet op in. Ondertussen kwamen de broertjes van Rushil binnen met heel wat kabaal.Heey Bro riepen ze naar Rushil ondertussen ravi een hadn gevend.Wat is er riep vroeg Rushil aan zijn broertjes?Zullen we zaterdag naar Outland gaan bij Alexandrium vroegen ze?Mmmhh ik weet niet joh.Er kom daar van de kleine gastejes joh.Voel me een betje te out worden voor die tent.Julie weten dat ik niet naar dat soort tenten ga.Ja dat weet we maar het is even wat anders dan Thalia lounge, of dream snappie.Kunnen we lachen jih met die gekke koelies. Rushil keek Ravi vragend aan.Deze knikte waarop Rushil toestemde om mee te gaan. De broertjes van Rushil belden ondertussen nog wat vrienden op om te vragen of ze mee gingen. Eindelijk brak de dag van Hindilounge aan.Danisha kwam rond 19.00uur aan bij Geeta en haar ouders. Dag phoewa en Phoepha riep Danisha vrolijk.Hallo Danisha riepen ze terug.Danisha liep naar boven om te kijken waar Geeta was.Geeta riep Danisha.Waar ben je? In mijn kamer,kom snel.Toen Danisha eindelijk in geeta haar kamer was keek ze haar ogen uit.Wat een bende is het hier zeg!Is er ene bom ontploft ofzo Hihhihihihihihiihhihi.Danisha moest er gewoon om lachen.[/color]
| | |
| | #7 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() | Aangezien ik morgenvroeg om 7uur moet werken ga ik nu scht stoppen!!! Zal zou snel mogelijk weer verder schrijven.En beloof wel dat ik ook een einde schrijf !!!Maar dat duurt nog wel even hoor!!Het verhaal zal nog flink spannend worden. Vinden jullie het nog steeds leuk?Het spannende gedeelte heb ik nu geen tijd meer voor gehad.Morgen. Groetjes Ishana (k) (k) (k) (k) (k)
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | Citaat:
dus Vervolgje plssssssssssss :joehoe:
__________________ | |
| | |
| | #10 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
[color=#CC33CC][size=3]Hallo allemaal, Wat leuk dat jullie mijn verhaaltje lezen.En het is pas mijn eerste verhaaltje. Vervolg dus: De 2 nichten waren aan het uitzoeken wat ze aan zouden doen.Hey Geeta wat zal ik aandoen vroeg Danisha.Uhm probeer dit is en pakte een zwart streppless topje en een zwarte broek.Danisha pakte het aan en ging maar passen.Toen ze het geheel ana had bewonderde Geeta haa.Oh wat leuk Danisha, hou dit maar aan ja.Geeta paste ene haltertopje en een spijkerrokje.Zo die kont van je komt extra goed uit in die spijkerrok van je!!Sexy hoor riep Danisha haar na. :girl_bleh: Duh daarvoor heb ik ene kont hihihiihihihihihihihihihhi.Hebben die gasten wat om naar te kijken.Beiden lagen in een deuk van het lachen. Nadat beiden klaar waren liepen ze naar beneden waar Geeta's moeder de dames uitgebreid bewonderde.Wau wat zien jullie er leuk uit.En zoo sexy zei phoewa met een kinpoog!! :dansen3: Ook de nichtjes moest hierom lachen.Ook het broertje van Geeta bewonderde de nichtjes.Zo jullie zien er strak uit het is gewoon psychisch!!Danisha die goed op kon schieten met Dinant begon een beetje met hem te dollen.Hey we gaan en zijn in de ochtend pas terug dus wacht niet op ons riep Geeta haar ouders na. Kom Danisha we moeten opschieten want we hebbenn met de meiden Priya en Ishana om 00.30 afgesproken.Ja laten we gaan.Eenmaal binnen agen de nichtjes dat het al behoorlijk druk aan het worden was.Mhhh waar zullen die pagli's nou weer uithangen vroeg Geeta zich af.Danisha die de meiden op de dansvloer zag uitsloven trok Geeta mee en liep richting de meiden.Heeey laydies riep Danisha boven de muziek uit.Nadat de meiden erlkaar uitgebreid gegroet en gekust hadden liepen ze alle 4 naar de bar om drinken te halen. Hey Ishana je lover Rishi zou toch ook komen??Ja als het goed is komt hij ook.Maar je weet toch mijn lover komt altijd later aankakken en begon met haar ogen te rollen!!De meiden kwamen niet meer bij van het lachen.Vooral omdat Rishi net kwam aanlopen met zijn vrienden. :knipoog:
| | |