Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Liefde & Relaties » Verhalen Forum » ~ More Than Just Infatuation.

Antwoord
Ongelezen 9 juni 2007, 11:13   #21
Satisfaction*

Status: Advanced Member
Rep kracht: 0 Satisfaction*
Standaard

Hier vervolgje ^_^

Ik liep de college in en ging naar mijn les, onderweg zocht ik Tanika nog, maar kon dr niet vinden. Onder de les dacht ik alleen aan Zamir, eigenlijk zag hij er zo goed uit, en eigenlijk moest ik best wel blij zijn dat hij voor mij ging, ik kon hem krijgen dus. In de hele les heb ik alleen aan hem gedacht, noujaa niet alleen in de les maar gewoon de hele dag. Toen ik thuis kwam zocht ik Tanika, op maandag deden we altijd samen de was, beneden in de waskamer, maar ik kon dr weer niet vinden. Ik belde haar, maar ze nam niet op. Ik vond het vreemd, dit was niet Tanika. Tanika nam altijd op, en ging eigenlijk nooit zomaar weg zonder briefje op tafel te leggen. Ik ging naar het park waar ze wel eens alleen zat op een bankje met dr boek, maar daar was ze ook niet. Ik ging de was maar alleen doen, we deden de was altijd samen omdat het zo donker en eng was beneden. En dat was het ook, het licht brandde niet echt en het was er koud. Ik stoptte snel alle kleren in de grote wastrommel, en ging zitten. Ik had het namelijk al zo vaak meegemaakt dat ik me kleren in de wasmachine liet, en wegging, en dat ze vervolgens gestolen waren. Dus ik moest wel blijven zitten. Ik deed mijn mp3-spelere aan en probeerde me niet te concentren op mijn omgeving. Na een kwartiertje kwam er iemand binnen, ik keek op en schrok. ''Dus hier bevindt je je?'' Het was Fariez. ''Uh...Ja..'' Hij gooide de kleding in een wastrommel en kwam naast me zitten. ''Ik vind je echt leuk weet je..'' Ik geloofde er werkelijk niks van, dit was het type jongens dat er alles voor deed om vervolgens een nummertje in bed te krijgen maar k was niet zo dom. ''Uhu, dat zal wel'' zei ik. ''Het is ook zo, geloof je me niet?'' zei hij, en hij legde zijn hand op mijn heup en zijn attentie was om langzaam naar boven te strelen, maar ik sloeg zijn hand weg. ''Ik heb liever niet dat je aan me zit'' zei ik, en op dat moment was ik zo verschrikkelijk bang, maar liet het niet blijken dan zou hij me overmeesteren en dat zou ik niet laten gebeuren. ''Okee..sorry he'' ''Het is al goed'' Toen was het weer stil...''Ik wil je echt beter leren kennen Danitsja, ik meen het'' Ik schrok, hoe wist hij mij naam?! ''Hoe...Hoe ko..kom je aan me naam?'' ''Hahahha, dat is toch niet belangrijk?'' Ik werd zo bang, en dit keer kon hij het wel zien. ''Je hoeft niet bang te worden, dat is niet mijn bedoeling, ik wil je alleen beter leren kennen..Je kunt me vast wel een kans geven, niet dan?'' Ik keek hem aan, en zei: ''Nee...Ik hoef je niet, begrijp je dat niet? Ik ga al met iemand...en zelfs al ging ik met niemand dan nog niet'' Ik zag dat zijn glimlach vertrok, en zijn ogen een beetje neersloegen, en op dat moment voelde ik me schuldig..misschien vond hij me toch echt leuk, misschien had ik nu wel een beetje zijn hart gebroken...Mijn was, was klaar maar ik bleef zitten. ''Weet je...misschien als het uit is dan, misschien krijg je dan je kans'' ''Niet liegen Danitsja, ik hou niet van mensen niet liegen...'' ''Hoe bedoel je?!'' zei ik, ''Ik bedoel, dat je moet kappen met je -ik ga al met iemand bullshit- want ik weet dat je met niemand gaat'' ''Pff...En hoe weet jij dat dan wel niet?!'' ''Ik weet meer van je dan je denkt, geloof mij maar'' ''Ach, hou op met je kinderachtig gedoe en laat me aub met rust'' ''Wat vraag je dat lief..'' Nu was zijn was ook klaar, en stond op en haalde het eruit, en liep naar de deur. ''Maar ik laat je niet met rust..'' En hij liep weg. Ik was zo bang, maar ik liet het, want wat kon hij doen? niks toch? Ik haalde mijn was ook eruit en liep naar buiten, ik schrok, hij paktte mijn hand en kneep erin. ''Je bent nog lang niet van me af Dani, lang niet, onthoud mijn woorden aub'' Hij liep weg, en toen beseffte ik me dat hij alles kon doen...alles..

Ik liep verstijfd naar boven, en deed de deur open, Tanika zat op de bank tv te kijken, en rendde gelijk naar me toe ''Dani, dani ik heb vandaag zooo een leuke jongen ontmoet hij* .. wat is er? wat is er gebeurt Dani?'' Ik zei niks en keek haar aan ''Heb je de was alleen gedaan :o , was het niet eng?!'' Ik keek naar de mand vol met was in mijn handen en keek haar aan. ''Ja, Tanika het was eng...het was enger dan normaal''

Lately, I\'ve been tryna fight whatever\'s pulling us under
it\'s got a hold and really making me wonder
what it takes to get through
I gotta stick with you, my baby
Baby tell me..
Maybe I\'m foolishly overreacting
But being without you I can\'t imagine
It\'s just to close to the heart and
And I won\'t stand it if were broken apart

Satisfaction* is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Ongelezen 9 juni 2007, 11:48   #22
kisssss

Status: Sangam Diamond Member
Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 kisssss
Stuur een bericht via MSN naar kisssss
Standaard

Vervolgggggg

ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist
kisssss is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 9 juni 2007, 23:14   #23
kajol_shahrukhan_fan

Status: Sangam Silver Member
Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 kajol_shahrukhan_fan
Stuur een bericht via MSN naar kajol_shahrukhan_fan
Standaard

Vervolgjeee :joehoe:

kajol_shahrukhan_fan is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 9 juni 2007, 23:35   #24
Shivangini

Leeftijd: 30
Rep kracht: 15 Shivangini is on a distinguished road
Standaard

Ik ben benieuwd naar de rest..
Shivangini is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 10 juni 2007, 11:14   #25
Ayrish

Leeftijd: 34
Rep kracht: 0 Ayrish
Stuur een bericht via MSN naar Ayrish
Standaard

Vervolg please :joehoe:
Ayrish is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 10 juni 2007, 12:09   #26
kajol_shahrukhan_fan

Standaard

Citaat:
Ik ben benieuwd naar de rest..
[/b]
ik ook, maarja mevrouwtje stopt dan ook altijd op een spannend stukje hé :P

Ongelezen 10 juni 2007, 19:49   #27
Satisfaction*

Standaard

Tanika vroeg of er iets was gebeurt, ik wou het vertellen maar veranderde optijd van gedachte, als ik het Tanika zou vertellen zou ze zich onterecht veel zorgen gaan maken en aangezien ze altijd al zo gestrest was had ze dat niet echt nodig, ik zei dat het gewoon koud en eng was, en ging aan mn huiswerk. Tanika zou vanavond uit eten gaan met een paar oude vrienden en collega's, dus zou ik alleen thuis zijn. Ze vroeg me een aantal keer mee, maar ik had er echt geen zin in, eigenlijk dacht ik er iet echt bij na en zei gewoon nee. Tanika vertelde over een jongen die ze vandaag ontmoet had die ze echt leuk vond, k vroeg of ze het niet te snel vond gaan, het was namelijk nog maar een paar dagen uit tussen haar en haar vriend, maar ze zei dat hij ook weer aan het daten was en dus zou zij dat ook doen. Ik vroeg of ze al iets van de jongen wist maar nee, ze had hem vandaag beneden eventjes gezien, en liep langs hem. ''Hij keek me ook even aan!'' vertelde ze helemaal enthousiast alsof ze een kindje van 12 was, maar k begreep het wel. Nadat het uit was tussen mij en Ty, was alle mannelijke aandacht welkom, alles om hem maar te vergeten, maar ach, dat het doelloos was wist ik ook wel. Toen Tanika vertrok was ik blij dat ik even het huis voor mezelf had, ik deed de deur dicht en op slot en keek naar de kamer, er lag werkelijk overal rotzooi. Even opruimen dan maar, dacht ik, en begon op te ruimen, toen ik eindelijk klaar was keek ik even tv en besloot ik een pizza te bestellen, en in die tussentijd zou ik even een bad nemen, ik ging naar de badkamer, liet het bad met heet water vollopen, deed mijn kleren uit en even een baddoek om me heen. Ik liep naar de spiegel en veegdde het waterdamp eraf, en keek naar mezelf. Ik keek naar mjn lichtbruin golvend haar, naar mijn getinte huidskleur, naar mijn groen/bruine ogen, naar mijn volle rode lippen, en kreeg hierdoor tranen in mij ogen. Het herinnerde me aan de tijd dat ik er net achter was dat ik geadopteerd was, toen ik naar boven rendde en mezelf in de spiegel bekeek, naar mijn haar, ogen, lippen, en mezelf afvroeg hoe ik dit niet kon wisten?! Hoe had ik het in godsnaam niet kunnen weten? Ik probeerde mijn tranen weer te onderdrukken en dat luktte goed, het was iets geworden waar ik goed in was. Praten over mijn gevoelens deed ik nauwelijks, ik was een gesloten persoon, iets te gesloten, ik was nooit echt spontaan of open uit mezelf, ik kon wel spontaan doen en ik kon wel doen alsof ik open uit mezelf was, maar dat is een kwestie van acteren, die dingen zeiden niks over mijzelf. Ik ging in bad liggen, en sloot mijn ogen. Ik viel bijna in slaap toen gelukkig de bel ging. PIZZA! dacht ik, want ik stierf bijna van de honger, ik droogde snel mijn haren af, rolde een baddoek om me heen, rende naar de deur en deed hem open..Het was geen pizza..''Fariez..'' ''WOOOOW, damn meid wat zie jij er fly uit op deze manier'' ''Wil je weggaan? dank je!'' En deed de deur weer dicht. Weer werd er aangebeld ''Toch moet ik zo lang mogelijk naar je kijken, dit beeld moet in mijn hoofd blijven hahaha'' Weer deed ik de deur dicht, en weer belde hij aan.''Luister Fariez, ik ben meestal niet onbeleefd maar je zet me ertoe, wil je me gewoon met rust laten?!'' ''Als ik dat wou had ik dat al gedaan toch?'' ''Oke, wat wil je precies van me?'' Het was stil hij keek me alleen maar aan ''NOU?!'' ''Ik wil niks van je..ik wil je..'' ''Wat wil je nou van me horen hierop?'' ''Wat dacht je van, ik geef je een kans?'' Ik zuchtte, het zag ernaar uit dat ik niet van hem af zou komen totdat ik uit zou gaan met hem ''Oke, ik geef je een kans, zeg maar wanneer & waar'' ''Vrijdagavond, we gaan naar Hollywood'' ''Oke..hoe laat?'' ''We vertrekken 21.00 ok?'' ''Oke..'' Toen ik de deur dicht wou doen paktte hij mijn hand vast en kneep er zachtjes in. ''En geloof me, je gaat er niet van spijten'' ''Oke'' zei ik en toverde een glimlach. Ik deed de deur dicht en bedacht me dat ik nu net een date had gemaakt met een jongen die ik echt eng vond, maar hij liet me geen keus, misschien zou hij me daarna met rust laten. Maar weer ging de bel, ik deed de deur open met een glimlach en zei ''Fariez, we hebben tog al*'' Ik zag Zamir staan, hij keek me van top tot teen aan, en trok zijn ene wenkbrauw omhoog met een sneaky glimlachje. ''Fariez?'' zei hij...

Baby tell me..

Ongelezen 10 juni 2007, 21:05   #28
kajol_shahrukhan_fan

Standaard

Snel vervolgje!!! :joehoe:

Ongelezen 11 juni 2007, 22:05   #29
kisssss

Status: Sangam Diamond Member
Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 kisssss
Stuur een bericht via MSN naar kisssss
Standaard

Vervolg (f)

ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist
kisssss is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 12 juni 2007, 17:24   #30
Satisfaction*

Standaard

''Zamir!, uhm kom binnen...jaa uhh...Fariez is*'' Hij kwam binnen en ging zitten op de bank ''Dussuh, wie is Fariez? en wat heb je al?..'' vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. ''Waarom zou ik dat aan jou moeten vertellen? Geef eens een goeie reden'' zei ik op een flirterige toon. ''Nou..'' hij stond op en kwam voor me staan, zo dicht voor me, dat ik em zijn adem kon voelen...''wat dacht je van, ik vind je heel leuk? dus het boeit me..'' ''Oja?'' vroeg ik, en ''ja'' zei hij. Op dat moment zouden we eigenlijk gaan zoenen maar ik duwde hem een stukje achteruit, en zei lachend dat ik zo makkelijk nog niet was. Hij moest lachen maar ik kon hem zien blozen, het was zo schattig! Ik hield mezelf in bedwang ik wist dat ik nogal veel van deze jongen zou gaan kunnen houden, en ik kon het niet maken, ik kon mezelf niet nog een gebroken hart veroorloven. Zamir zei dat hij gekomen was om te vertellen dat ik morgen op een echte sollicitatiegesprek kon komen, en dat hij al een goed woordje voor mij had gedaan. Ik biedde hem nog wat te drinken of te eten aan maar hij moest er weer vandoor zei hij. Hij ging weer weg, en ik deed de deur dicht, en ik schrok zowat toen ik mezelf zag, ik stond daar nog steeds in een baddoek om me heen gewikkeld, en mijn haren nat druipend op de grond, en Zamir had me zo gezien en mijn eerste woorden waren ''Fariez, we hebben toch al..'' Niet zo een wonder dat hij wou weten wat er aan de hand was, en ik heb hem toen afgekapt..hij zal wel denken, dacht ik. Maar ach, ik liet het maar voor wat het was. Ik liet opnieuw een bad vollopen en ging er weer in liggen, dit keer sloeg ik weer een zucht maar nu van blijdschap, ik wist dat ik niet zo snel moest denken dat het iets zou worden, maar het was mijn intuitie* die zei dat het wat zou worden tussen ons. Na mijn bad ging ik lekker liggen in bed en verheugde me op morgen, morgen zou ik naar de stad gaan met Tanika, en later op de dag zou Dino langskomen. Dino was al heel lang mijn beste vriend geweest, ik had ongelofelijk veel liefde voor deze man in mijn hart. Ik leerde hem kennen op de middelbare school, en het begon met flowen, hij vond mij leuk en ik hem, maar het zou niets worden, we waren veel te verschillend. Toch werden we vrienden en later beste vrienden, hij was op Tanika na, waarschijnlijk de enigste die wist van al mijn gedachtes. We waren 5 jaar non-stop bijelkaar, maar toen ging hij weg, wonen in Rotterdam, voor zijn studie. En 2 jaar daarna vertrok ik naar hier. Het was vreemd want we wisten dat we uitelkaar zouden groeien, en dat gebeurde ook. Mensen zeggen wel dat echte vrienden voor altijd vrienden blijven en dat is ook waar, maar met zulke grote afstanden wordt het toch lastig. Het was ook lastig voor ons, hij helemaal daar en ik helemaal hier. Ik mistte hem in het begin verschrikkelijk, toen ik na 2 jaar hier kwam wonen leek het alsof ik nog verder van hem verwijderd was, maar toch bleven we close, in een week belden we ongeveer 5 uurtjes metelkaar en in een maand probeerde we elkaar minstens 2 keer te zien, het luktte vrijwel altijd, maar het waren altijd korte bezoekjes. Hij met zijn drukke leven daar & ik met mijn rustige leven hier. We waren nu verschillender dan we ooit hadden gedacht te kunnen zijn, en toch waren we het. De gedachtte aan Dino, liet me lachen. Hij was zo leuk, hij wist me altijd op te vrolijken na een huilbui, hij wist gewoon altijd raad met mij. Hij zei altijd de dingen die ik niet wou horen op het moment dat ik ze niet wou horen, maar doordat de woorden van hem kwamen nam ik het altijd serieus. Hij had gelijk, hij liet mij mezelf 'facen' met de realiteit, voordat ik hem leerde kennen leek alles een sprookje, nadat ik hem kende was alles werkelijk. Ook hij & ik hadden wel eens ruzie, maar volgens mij heeft onze langste ruzie 2 lesuren geduurd, haha jaa hij was mij geworden, en ik hem. Het klinkt misschien heel overdreven maar eigenlijk kan ik mijn liefde voor hem niet eens in woorden ombrengen, ik geloof dat dat niet eens mogelijk is, maar toch probeer ik het. Ik zag hem als meer dan een bloedverwant, want voor mij betekende een bloedverwant eigenlijk niks, de enige bloedverwanten die ik had gehad hadden mij in de steek gelaten, en de andere verwanten die deden ALSOF, hadden we zowat verbannen. Nee, Dino, Dino was meer voor me dan wat dan ook, ik kan het niet omschrijven, ik denk dat je pas met me kan meepraten als je zelf ook iemand als Dino hebt. Ik wou altijd het beste voor hem, en hij geloof ik ook met mij. Ik verheugde me zo op de gedachte dat ik hem morgen weer zou zien. Het leek eeuwen geleden. Bij al deze gedachten viel ik in slaap, de volgende morgen ging mijn wekker weer hard af. ''AAHH!'' hoorde ik Tanika boos zeggen. ''Tani?'' Ik liep naar haar kamer en moest lachen, Tanika had een kater, dit was niet de eerste keer. Ik zei fluisterend dat ik wel alleen naar de stad zou gaan. Ik douchtte snel en ging naar de stad, onderweg werd ik gebeld door Dino, hij was onderweg en verveelde zich dood. Ik onderweg naar de stad, waar het station maar 5 minuten vandaan was, en hij onderweg naar het station waar ik zo zou staan.
Ik wachtte een kwartier op hem en in de menigte van mensen zag ik hem, lang, breed, getint, met een brede lach vol witte tanden. Daar was hij, mijn leukste Dino.

Baby tell me..

Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten