Bollywood   |   DATING   |   Forum   |   GAMES   |   REALTONES   |   Snapshots   |   TV

Forum Mededelingen
  Sangam Credits klik Hier voor meer informatie.

Sangam Online » Liefde & Relaties » Verhalen Forum » ~ More Than Just Infatuation.

Antwoord
Ongelezen 5 juni 2007, 20:45   #11
kajol_shahrukhan_fan

Status: Sangam Silver Member
Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 kajol_shahrukhan_fan
Stuur een bericht via MSN naar kajol_shahrukhan_fan
Standaard

Vervolgje plss ^_^

kajol_shahrukhan_fan is offline   Met citaat antwoorden
Sponsors
Ongelezen 6 juni 2007, 12:16   #12
Ayrish

Leeftijd: 34
Rep kracht: 0 Ayrish
Stuur een bericht via MSN naar Ayrish
Standaard

Vervolg please :joehoe:
Ayrish is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 6 juni 2007, 21:19   #13
Satisfaction*

Status: Advanced Member
Rep kracht: 0 Satisfaction*
Standaard

Thanks allemaal! ^_^ hier dus vervolgje ;

Ik wist dat ik mijn leven op mijn eigen benen op orde zou kunnen krijgen en daarom was ik zo overtuigd, die zondag was ik maar gewoon thuis gebleven wat viel er anders te doen?..Ik sprak die dag met Tanika over haar gebroken hart, het was een vreemd gesprek, want een gebroken hart was iets dat niet pastte bij Tanika, nee een gebroken hart past bij niemand maar dit was anders. Tanika was er kapot van, Tanika mijn huisgenootje voor de afgelopen 2 jaar die altijd zo vrolijk en leuk was. Nu keek ze alleen maar met haar hoofd naar de grond, waarom het uit was gegaan heeft ze nooit verteld maar ik had al een tijdje de vermoede dat hun hetzelfde doormaaktte als ik en Ty in onze relatie. Ik begon mezelf te herkennen in Tanika en soms huilde ik met dr mee,maar na een tijdje ging het gelukkig weer goed met dr.

Ik liep keek naar de stoplicht, rood...rood..rood..Ik was zo nerveus voor mijn sollicitatiegesprek, maar ik moest deze baan hebben, nog 2 jaar dan was ik klaar met college en dit was maar een half uurtje van huis vandaan in plaats van anderhalf uur. Groen!, ik liep snel naar de overkant van de zebrapad en moest weer wachten. Eenmaal bij de bushalte kwam de bus netjes optijd, en was ik nog altijd wel even nerveus. Eindelijk was ik er dan, ik stond voor het grote gebouw, waar ik hopelijk binnekort als secretaresse zou dienen. Ik liep naar binnen en probeerde zo professioneel mogelijk over te komen, ik zag al de mensen -mijn misschien aankomende collega's- me aanstaren, ze wisten dat ik nieuw was. Erg aardig leken ze niet, maar ach ik kwam hier niet om nieuwe vrienden te maken. Ik liep naar de lift, en wachtte erop. ik keek even om me heen, het was er heel groot, en zag er ongelofelijk sjiek uit. Ik hoorde het geluid van de lift en werd er alleen nerveuzer van, maar wachtte geduldig. Eenmaal boven was het een hele doolhof voor me, ik zat te zoeken & te zoeken naar een kantoortje waar Mr. Jansen op moest staan maar kon het niet vinden..Na een klein half uurtje had ik het dan eindelijk gevonden, ik trok mijn jasje een beetje naar beneden en sloeg een diepe zucht, ik kloptte op de deur maar er kwam geen reactie, ik kloptte weer maar weer kwam er geen reactie. Toen kwam er een jongen aan met een kopje koffie in zijn hand, een heleboel papieren in zijn hand en een mapje tussen zijn lippen. ''Ko ma f me me mee'' zei hij, bijna onverstaanbaar door het mapje tussen zijn lippen. Ik zag zijn gezicht niet maar de rest zag er goed uit, een nette hemd met das en een goeie broek. Hij deed een kantoortje open en was daarna druk bezig met het open doen van ramen etc. Hij werktte de hele tijd met zijn rug naar me toe, ik probeerde zijn gezicht te zien maar het luktte even niet. ''Ga maar zitten, Mr. Jansen is op vakantie, en ik neem dan zijn taken over, ik zal mezelf even introduceren, ik ben -hij draaide zich om- Zami''*..Hij stoptte logisch, want hij was voor mij Zamir, de jongen die mijn portomonnee terugbracht, en ik was voor hem het arrogante, ordinaire meisje dat altijd kortaf en chagerijnig was. ''Oh..jij bent het'' zei hij. Ik keek om me heen en beet op me lip, dit zou niks worden ik had mijn kans bij deze man allangggg verpest. Hij keek me chagerijnig aan en ik dacht ''O shit..''

Lately, I\'ve been tryna fight whatever\'s pulling us under
it\'s got a hold and really making me wonder
what it takes to get through
I gotta stick with you, my baby
Baby tell me..
Maybe I\'m foolishly overreacting
But being without you I can\'t imagine
It\'s just to close to the heart and
And I won\'t stand it if were broken apart

Satisfaction* is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 6 juni 2007, 22:02   #14
xxBaBYxx

Status: Sangam Lover
Leeftijd: 14
Rep kracht: 0 xxBaBYxx
Stuur een bericht via Instant Messenger naar xxBaBYxx
Standaard

vervolgje !!!en zoals de andere het zeggen je schrijft echt goed...!!!

Lots Of Love From Isha
xxBaBYxx is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 6 juni 2007, 22:04   #15
Ayrish

Leeftijd: 34
Rep kracht: 0 Ayrish
Stuur een bericht via MSN naar Ayrish
Standaard

Vervolg please :joehoe:
Ayrish is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 7 juni 2007, 17:28   #16
kajol_shahrukhan_fan

Standaard

Moet je nou egt op zo'n spannend stukje stoppe :boosani:
Snel snel een vervolgje plzz een xxxxxl ^_^

Ongelezen 8 juni 2007, 12:08   #17
Satisfaction*

Status: Advanced Member
Rep kracht: 0 Satisfaction*
Standaard

Hahaha @ xxBabyxx; dank je well!! ^_^
@ kajol_lover; jaa het moet toch wel beetje spannend blijven! hahha

Ik keek hem aan met een onschuldig glimlachje, maar hij keek me nog steeds even chagerijnig aan...''Dus...mevrouwtje chagerijnig wilt hier werken...dan zul je toch echt wat aan je gedrag moeten doen, we houden hier niet van chagerijnige collega's'' ''Jaa..Meneer*'' ''*Zamir, heet ik, zoals je al weet'' ''Zamir, de dagen dat ik U ontmoette waren niet echt het goeie moment, dat ben ik niet...ZO ben ik niet...'' ''Ja..dus?'' ''Dus..misschien kunt U me nog een kans geven?'' Er ging een golf van onzekerheid door me heen maar ik hooptte echt dat hij kwam met iets dat ik wou horen en ja...''Op 1 voorwaarde zou ik je wel een kans kunnen geven hier'' ''En dat is?'' ''Wat dacht je van...een date?'' Ik schrok..HIJ wou een date met MIJ..maar ik deedmezelf hard-to-get, ik wist toch al dat ik wel aangenomen zou worden als het aan hem lag ''En stel nou dat de date niks word, dan?'' ''Maar het wordt wel wat..ik weet het zeker'' 'Ohja joh? Meneertje zelfverzekerd'' ''Ja, mevrouwtje arrogant, vrijdagavond 7 uur, dus het is date?'' Ik lachtte om hem, en zei van jaa. Hij blij, ik blij. Ik vertrok met een big smile, en ik voelde weer dat iedereen me aankeek maar dit keer kon het me niks schelen, dit keer was ik blij..Misschien, heel misschien zou mijn leven weer een beetje passie ontvangen, het had het nodig. Ik ging naar huis en dacht aan Zamir, het was een leuke jongen weet je. Hij was lang, getint, zwart haar in een leuk kapsel, verzorgd, licht bruine ogen & egt knap. Ik vroeg mezelf af hoe ik daar eerst eigenlijk overheen had kunnen kijken maar ach, alles was ook zo snel gegaan. Ik vertelde mezelf dat ik er niet op moest gaan bouwen, het was een date & of het daarbij zou gaan blijven wist ik nog niet, dus ik hoefde niet alvast een gat te springen in de lucht alhoewel ik dat toch egt wou. Eenmaal thuis maaktte ik een broodje voor mezelf klaar en dacht aan college, ik keek op de klok 12.00, ik moest zo vertrekken. Ik liep naar de bus met een glimlach ik was zo blij, voor niks eigenlijk...jaa een date maarjaa...Eenmaal in de bus ging ik zitten op een stoel en keek naar buiten, ik dacht na over mijn gevoelens zo goed had ik me in tijden al niet meer gevoelt...Toen de bus stoptte werd ik eventjes uit mijn gedachten gehaald, maar het was gewoon weer een halte-stop. Ik hoorde een groepje drukke jongens instappen, en daar had ik nou echt geen zin in. Ik hoorde ze een beetje geheimzinnig fluisteren en gingen op de stoelen voor me, achter me en naast me zitten. Ik keek nog steeds naar buiten en schonk ze geen aandacht. ''Hoi'' zei de jongen die voor me zat, ik keek hem aan. ''Ik ben Fariez'' en hij stak zijn hand uit. ''Hoi'' zei ik met een glimlach, maar gaf hem geen hand en keek weer naar buiten. ''Dussuh...meisje hard-to-get he?'' zei hij lachend, en ik keek hem weer lachend aan. ''Nee'' zei ik, ''Wat dacht je van meisje not-to-get?'' ''Ohww'' hoorde ik zijn vrienden lachen. ''Weet je dame, normaal gesproken zou ik nu doordrammen totdat het meisje haar naam zegt, maar voor jou, voor jou heb ik genoeg respect om nu op te staan en ergens anders te gaan zitten, maar dat op 1 voorwaarde'' Oh nee waar kwamen al deze voorwaardes vandaan? En waarom wou ik deze niet horen? ''Op de voorwaarde dat je me een kans geeft..'' Hij keek me aan met glazige ogen en een glimlach. De bus stoptte en ik keek naar buiten, ik was er. ''We zullen wel zien'' zei ik en stond op, ''Doei he'' Ik liep naar buiten en was blij dat ik daar vanaf was, maar ik was er niet vanaf, sterker nog ik was er nog lang niet vanaf...

Lately, I\'ve been tryna fight whatever\'s pulling us under
it\'s got a hold and really making me wonder
what it takes to get through
I gotta stick with you, my baby
Baby tell me..
Maybe I\'m foolishly overreacting
But being without you I can\'t imagine
It\'s just to close to the heart and
And I won\'t stand it if were broken apart

Satisfaction* is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 8 juni 2007, 14:58   #18
xxBaBYxx

Status: Sangam Lover
Leeftijd: 14
Rep kracht: 0 xxBaBYxx
Stuur een bericht via Instant Messenger naar xxBaBYxx
Standaard

vervolgje!!!

Lots Of Love From Isha
xxBaBYxx is offline   Met citaat antwoorden
Ongelezen 8 juni 2007, 19:52   #19
kajol_shahrukhan_fan

Standaard

Vervolgjee ^_^

Ongelezen 8 juni 2007, 20:00   #20
*Sanju*

Leeftijd: 29
Rep kracht: 0 *Sanju*
Standaard

Ahahahaha..Meisje hard-to-get of not-to-get :P ..
Go on with your story :D

Aankhon mein Doob jaane ko
Hum Beqaraar baithe hai
Ek pal mein sab Lutaane ko
Uspe hi yaar Baithe hai

Barson se ek Chehraa Dil mein rehta hai jo yaar
Shaayad kahin Usko hai hamaara Intezaar
Haai re haai, kya Kahe jab dekhe Woh
Bharke Aankhon mein Pyaar

*Sanju* is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten