![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #132 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 3 maart 2008
Rep kracht: 5 ![]() |
sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyy dat het zolang heeft geduurt voor een vervolgje. Voorstukje: En der bloed begon nog meer te koken ze kon die vrouw wel een klap geven Sulaika en Ryan probeerden der nog een beetje te kalmeren maar echt lukte het niet Tot dat de zuster eindelijk wist waar Raj lag en vertelde dat snel rende Ze richting Raj. En jah hoor daar zagen ze hem liggen. vervolg: Raj zijn gezicht was open geschaafd, bij zijn wenkbrauw had hij sneden het zag er niet goed uit Sheromy begon te huilen en wilde na hem toe. Dat mocht niet want ze waren Raj nog aan het onderzoeken Sheromy: waarom moest ik ruzie met hem maken Sulaika: ga nu niet dom doen jij wist toch niet dat dit zou gebeuren Sheromy: ja nou maar als hij bij mij was gebleven dan was dit niet gebeurd Sulaika: Sheromy probeer rustig te blijven het komt wel goed met hem Sheromy: jah voor jou is makkelijk praten he jij hebt geen vriendje Sulaika: sorry wat zei je toen mijn moeder overleed was ik wel rustig als jij hier Door al kapot gaat wil ik nog wel verder zien. Sheromy: jij moet gewoon je bek houden met die gebrabbel van je Sulaika: ohw jah gaan we nu zo doen Sheromy: pardon. Sulaika: nee niks pardon Sheromy veel succes met alles en nu begrijp ik waarom Raj Zo tegen je doet jij bent gewoon een raar persoon Ryan”: dames we hebben nu geen tijd om ruzie te maken Sulaika: nee ik begrijp je Ryan ik zie je snel weer ik ga met haar hoef ik niet hier te zien Sheromy”: ja rot maar op jou heb ik niet nodig( Sulaika liep weg) Ryan: Romy waar ben je mee bezig he toevallig heeft Sulaika jou ook geholpen en dan Doe je zo tegen haar ze heeft der moeder verloren ze ziet der vader niet een meer normaal hoe het hoort en dan doe jij ook nog eens zo tegen je als Rani gaat horen je gaat zien wat ze met je gaat doen. Sheromy: Ryan sorry ik heb niet na gedacht Ryan: je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen maar tegen Sulaika. Sheromy: maar ze is nu al weg Ryan: als je snel bent kan je haar nog tegen houden ik let op Raj ga maar Sheromy: oké wel hier blijven he Ryan: ja ( en Sheromy rende achter Sulaika aan) Sheromy: Sulaikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sheromy: sulaik wacht dan even Sulaika: nee heb je me niet al genoeg pijn gedaan Sheromy: Sulaika het spijt me echt wat ik heb gedaan ik dacht niet na Sulaika: kom je daar nu pas achter Sheromy: ja het spijt me echt ik dacht even alleen aan me zelf en was iedereen Vergeten je betekend echt veel voor me en wil je nooit pijn doen Sulaika: beloof je dat je nooit meer zo iets tegen mij gaat zeggen Sheromy: jah belooft Sulaika: oké ik meen het he Sheromy Sheromy: jah kom we gaan nu zoenen Sulaika: ieuww nee ga weg Sheromy: haha nee fa2 kom we gaan ff snel roken ik wordt helemaal gek Sulaika: oke kom snel snel Sheromy: jah dan kan ik me moeder gelijk even bellen want dat moest ik nog doen Sulaika: oké De meiden liepen naar buiten en rookte samen snel een sigaret ondertussen belde Sheromy der moeder op om te vertellen dat Raj in het catherina ziekenhuis ligt en dat ze hem aan het onderzoeken zijn. Shelly maakte der zelf zorgen en ging ook naar het ziekenhuis. Daar aangekomen zag ze der dochter zitten heel stil in een hoekje ze wilde Der zelf onzichtbaar maken maar lukte niet echt bij haar Sheromy zag der moeder en rende naar er na toe huilend Shelly omhelsde haar dochter stevig en liet niet meer los. Sheromy: mam wat heb ik gedaan…? Shelly: je hebt niks gedaan me kind Sheromy: jawel mama ik had ruzie gemaakt met Raj en daarom is dit gebeurd Als ik niet zo een grote mond had getrokken waren we nu niet hier. Shelly: maar jij kan er ook niks aan doen je kan je zelf nu wel de schuld geven Maar wat als jullie geen ruzie hadden gehad en dit zou gebeuren Sheromy: dat is iets anders mama nu ben ik het Shelly: nee zo moetje niet denken. ( dokter kwam aanlopen) Dokter: goedenavond wie van jullie is Sheromy…?? Sheromy: ik dokter. Dokter: Meneer. Neemt steeds uw naam als hij bij komt wat is jullie relatie als ik vragen mag. Sheromy: nou uhm hij is mijn vriend, kunt u vertellen wat er met hem aan de hand is Dokter: nou we kunnen niet zeggen dat alles perfect is maar meneer heeft veel geluk Gehad. Sheromy: hoe bedoelt u. Dokter: nou meneer zag er niet goed uit toen hij binnenkwam maar we hebben hem Gelukkig bij kunnen brengen met wat enige moeite Sheromy: zou ik heb even kunnen zien Dokter: ja er mag maar 1 persoon naar binnen toe maar u mag maar 10 min binnen Blijven want meneer heeft veel rust nodig Sheromy: ok dank u wel dokter * en ze liep naar Raj toe* Raj: Sheromy, Sheromy, Sheromy: jah moen het spijt me zo erg wat ik heb gedaan ik ben echt slecht Raj: nee moeni jij hebt niks gedaan het is mijn eigenschuld Sheromy: nee ik had geen ruzie met jou mogen maken dan was dit niet gebeurd Raj: Sheromy hou alsjeblieft op het is niet jou fout Sheromy: oke oke ik hou al op en ik zal niet meer zeuren oke Raj: dat klinkt beter, ik vind je echt de beste van de hele wereld Sheromy: nee dat ben ik niet bander jij bent de beste Raj: nee jij Sheromy: gaan we nu wellus nietus doen hahaha Raj: pagli eindelijk lach je weer Sheromy: Raj je betekend echt veel voor me ik wil je niet meer kwijt En beloof me dat je dit nooit meer gaat doen Raj: ok ik bloof jou dat ik dit nog een paar keer ga doen Sheromy: haha ik ga je schoppen banaan. :P Zo ging er een hele tijd voor bij Raj was hersteld in het ziekenhuis van zijn Gebroken ribben gelukkig is het goed gekomen tussen die 2. Heel goed trouwens want Sheromy & Raj gingen verloven ze hebben we lang genoeg gewacht met hun relatie die bijna de foute kant op ging, Rani en Ryan waren ook heel gelukkig samen met hun zoontje hij was al 2 jaartjes geworden en zou over 2 maande 3 jaar worden, Danny en Shurley hadden ook plezierige nieuws te vertellen want rishi krijgt een broertje of een zusje er bij. Het duurde nog maar 2 maandjes en of Raj en Sheromy zou gaan verloven. Sheromy: mammmmmmmmmm ik wil niet meer verloven hoor Shelly: waarom niet…?? Sheromy: nou het kost heel erg veel tijd Shelly: of jij vergeet gewoon de helft Sheromy: hihihi tuurlijk niet mam ga nu niet de clown uithangen Shelly: oke oke vraag maar of je zusje je wilt helpen oke. Sheromy: neee zei gaat commanderen en dat moet ik al helemaal niet hebben Priya: wie commandeert jou hoofd zeker Sheromy: hou je kop etterbak Priya: jij bent een etter Sheromy: mam ik zei het toch al. Priya: jeetje Sheromy: niks jeetje ik ga naar anita mausi bekijken jullie het maar Ik heb er even genoeg van hoor. Priya”: ga maar laffe bitch Sheromy: pardon…?? Priya: niks Sheromy: ma ik blijf bij rani slapen jah ik kom niet thuis zie je morgen doei Shelly: Romy wacht even * maar Sheromy was al boos weggelopen* Priya: jee die is snel aangebrand Shelly: maar Priya zo hoor je niet tegen je zus te praten Priya: jah nou zij doet toch raar tegen mij niet ik Shelly: ga je bijdehand doen Priya: nee mama Shelly: oke ga maar boven je kamer opruimen Priya: heb ik al gedaan Shelly: noem je dat kamer opruimen Priya: ja mam Shelly: ik kan ook alles in een hoek gooien dan heb ik et toch ook niet netjes gemaakt *ondertussen bij Rani* Rani: Ryan ga je straks even boodschappen doen Ryan: waarom…? Rani: uhmm je zoontje is zaterdag jarig dus Ryan”: we kunnen ook morgen gaan toch Rani: nee morgen heb ik geen tijd Ryan: hoezo niet dan..? Rani: ik ga met Romy weg morgen dus kan ik geen boodschappen doen. Ryan: en ik zou vandaag met Raj weggaan. Rani: dan ga je nu kleine beetje drinken en zo halen die zware spullen Dan haal ik morgen wel met Romy samen die andere spullen Ryan: oke is goed maar dan ga ik want Raj zal wel op me wachten Rani: is goed doe je voorzichtig. Ryan: ja poppetje. Rani: ohw jah trouwens Romy komt vandaag hier slapen Ryan: nou dat d8 ik zal ze staat al met een tas voor me neus Romy: hahaha hallo Ryan hoe is het…?? Ryan: goed met jou…?? Romy: me dag kan niet meer stuk :P Ryan: oke is goed je zus is binnen ze zit weer op der ghaar als gewoonlijk Romy: jah ik weet dat ze lui is dat hoef je niet steeds in te wrijven oké Ryan: oké oké ik ga al doei doei. Romy: didiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiii Rani: sssssst reshwien ligt te slapen. Romy: ohw jah sorry hoor. Rani: maar wat wilde je nou zeggen…?? Romy; nou nog 2 maande dan ga ik verloven maar ik weer niet wat ik aan moet En wat ik moet halen en zo. Rani: maak je nou geen zorgen wij gaan morgen met ze 2e lekkeer relaxe ergens Romy: oke is goed. Na 3 uurtjes kwamen Ryan en Raj ook thuis Rani en Romy hadden samen gekookt Reshwien lag nog lekker te slapen totdat hij zijn vaders stem hoorde en begon Huilen, Raj pakte hem op en begon nog harder te krijsen toen nam Ryan hem en hij begon heel blij te lachen Romy lachte Raj uit hahaha jij bent gewoon afschuwelijk Daarom huilt Reshwien bij hou. Samen na het eten gingen ze film kijken tegen een uur of half 2 zijn ze met ze Alle gaan slapen Raj was bij Sheromy in bed gekropen en ging tegen der aanliggen. Sheromy wilde niet dat Raj bij haar lag ze voelde der zelf heel erg ongemakkelijk Maar ze had het koud dus kwam het aan de ene kant wel goed uit hij was lekker warm en kon der dus opwarmen. Ze knuffelde een beetje en van knuffelen kwam kussen en van kussen kwam….. Het was de eerste keer van Sheromy ze had het zelf niet eens door wat ze deed De volgende ochtend kwam Rani vrolijk bij Romy in de kamer zitten Raj was gaan werken. Rani: nou mevrouw. Romy: wat nu weer Rani: wat heb jij geflikt…?? Romy: niks wat moet ik gedaan hebben dan…?? Rani: sang je vergeet snel zo te zien. Romy: oke oke ik geef toe Rani: en hoe was et..? Romy: moet ik dat aan jou vertellen me moeder maakt me dood piet. Rani: ga je het mausi vertellen Romy: jah waarom niet ze is me moeder toch. Rani: jah dat wel maar goed ga douchen viezerik Romy: nee ik blijf zo heel de dag Rani: ga douchen stinkerd. Romy: oke oke tot zo Wordt vervolgd. |
| | |
| | #134 (permalink) |
Rep kracht: 5 ![]() | Voorstukje: Rani: sang je vergeet snel zo te zien. Romy: oke oke ik geef toe Rani: en hoe was et..? Romy: moet ik dat aan jou vertellen me moeder maakt me dood piet. Rani: ga je het mausi vertellen Romy: jah waarom niet ze is me moeder toch. Rani: jah dat wel maar goed ga douchen viezerik Romy: nee ik blijf zo heel de dag Rani: ga douchen stinkerd. Romy: oke oke tot zo Vervolgje: Eindelijk was Sheromy klaar met douchen en ging samen met Rani film kijken wat Moesten ze anders doen Reshwien was aan het slapen de jongens waren gaan werken Samen verveelde ze zich zelf. Rani: Romy Sheromy: jah wat is er en waarom kijk je zo schijnheilig Rani: nou HOE WAS HETTTTTTTT….?? Sheromy: wat was hoe…?? Rani: ja je weet wel mafkees Sheromy: ey didi je wilt veel weten hoor Rani: jah dat is toch normaal ik ben toch je grote zus Sheromy: jah jij hebt al gevoelt en een kind dan ga je me vragen hoe het was Jij hebt al ervaring toch of hoevaak ga je me vragen. Rani: nou maybe hebben jullie et wel anders gedaan Sheromy: bahh doe even gezond, kijk die film hier wordt spannend Rani: jah tuurlijk verander maar van onderwerp. Sheromy: je wilt echt alles weten he Rani: ja tuurlijk Sheromy: vraag je barkoe hoe het was. Rani: noh ben je gek Sheromy: wat je vraagt mij toch kan je ook aan Raj vragen Rani: wil je dat Ryan me dood maakt..?? Sheromy: yeahh dat is goed voor jou Ryan: waarom moet ik je dood maken Sheromy: hahahahahahahahahahaha gelukkig ben je thuis Ryan: jeetje wat een lach zeg Sheromy: je vrouw maakt me gek hoor met der kruiswoordpuzzel Rani: nee ze heeft gewoon iets gedaan en ik wil weten wat et was Ryan: wat heeft ze gedaan dan Sheromy: niksss ik ga na huis oke ik zie jullie morgen kus voor Reshwien Rani: nee blijf dan nog even het is pas 14:00 uur Sheromy: je wilt echt dat me moeder zegt ga maar bij Rani thuis wonen Rani: jah dan kom je toch gezellig Sheromy: ja noh zo dat je kan zien wat ik allemaal doe Rani: jah dan ga ik je beglurend Ryan: jeetje dames gaan jullie maar verder kibbelen ik ga even douchen tot zo Rani + Sheromy: oke stinkerdd *Ondertussen bij Priya* Priya: mammm Shelly: ja wat is er Priya: waar is didi Shelly: bij Rani thuis hoezo..? Priya: nou volgende week ik didi jarig maar wat gaan we dan doen Shelly: jeetje dat klopt ook nog Priya: was je het vergeten mama zo schandalig Shelly: Priya je moeder wordt ook oud ik blijf niet altijd jong Priya: ok goed maar wat gaan we doen Shelly: wat d8 je van niks Priya: leuk hoor mam Shelly: nee we bellen even Raj op kijken of hij plannen heeft met je zus Priya: ja goed maar je moet hem eerst laten schrikken Shelly: waarom dan…? Priya: hij moet bang worden van u hihih Shelly: breng me telefoon badmaas Priya: kijk hier Shelly belde Raj op Raj: hallo met Raj Shelly: Raj met Romy der moeder Raj: ram ram tante Shelly: ram ram, uhm Raj wat heb jij met mijn dochter gedaan,,,? Raj: niks hoor tante Shelly: weetje dat zeker dat je niks hebt gedaan…? Raj: ja Sheromy wilde het zelf Shelly: pardon Raj: ja heeft Sheromy niks aan u verteld Shelly: nee Raj: ohw oke Shelly: wat is er gebeurt dan Raj: nee niks tante ze zei tegen me dat ze tegen u zou zeggen dat ik der had opgesloten Shelly: haha zijn jullie weer bezig, maar beta ik had je voor iets gebelt Raj: jah zegt u het maar Shelly: nou Sheromy is volgende week jarig en uhm Priya wilde iets leuks gaan doen voor der zus maar ik d8 misschien heb je al plannen om samen iets met Sheromy te gaan doen Raj: nee tante eigenlijk niet. Shelly: hm w8 ik geen Priya even jah dan gaat ze met je praten Raj: is goed tante doei doei Priya: zwagerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrr Raj: banderiennnn Priya: hoe is het..? Raj; jah goed Priya: jah met mij ook hoor maar wat zullen we voor didi gaan doen…? Raj: zow jij bent even bijdehand Priya: weet ik wie ze zusje ben ik he Raj: jah ik weet dat je zus ook zo brutaal is Priya: niks over me zus he Raj”; oke oke sorry zal ik anders zo even langskomen dan kunnen we beter praten. Priya: even in me agenda kijken oke. Raj: je hebt niet eens een agenda raar mens Priya: ik ga me zus voor je zeggen, maar goed kom maar zo langs Raj: oke is goed doei tot zo Priya: heb ik gezegd dat je mag ophangen. Raj: jeetje je bent net zo erg als je zus. Priya: oke maar is goed tot zo.\ Priya: ma Raj komt zo dan gaan we bespreken wat we voor didi gaan doen Shelly: ja maar dan moet je zus niet thuis komen eigenlijk anders kunnen we niet praten Priya: ja ik bel der wel even. Romy: hallo met Queen … Priya: shut up en luister Romy: pardon Priya: didi mama en ik ga vandaag weg op vakantie en jij mag niet meer thuis komen Romy: doe is even normaal ratje Priya: hahaha oke grapje mama en ik gaan vandaag bij mami dus we komen laat thuis En mama zegt dat je bij Rani kan blijven slapen. Romy: oki is goed. Geef mama een dikke kus Priya: en voor mij Romy: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Priya: oke doei. *bij Rani thuis* Sheromy: jeetje die vent van je doet wel lang douche he Rani: laat hem joh hij heeft heel de dag hard gewerkt Romy: ja me ghaar ook Rani: dat geloof ik best ja Romy: didi hou je nu op of niet anders ga ik bij Danny slapen hoor Rani: oke oke ik stop al Romy: he he eindelijk. Ryan: zijn jullie nog steeds bezig Romy: ja die chicken hier naast me Ryan: hey ehy noem me vrouw geen chicken hoor Romy: waarom niet ben jij er zelf ook 1 dan Ryan: tuurlijk heks wat gaan we vandaag eten dan Rani: niks Ze bleven maar door kibbelen want verder hadden ze toch niks te doen, Reshwien was bij Danny thuis gegaan met Rishi spelen, Raj zat bij zijn schoonmoeder thuis een plan te bedenken voor Sheromy der verjaardag. De dagen gingen snel voorbij en voor we het wisten was het de dag van Sheromy der verjaardag. Ze hadden stiekem een kleine zaaltje gevonden nog net op tijd. Iedereen moest in zijn of haar netste kleding komen en gemaskerd niemand mocht echt herkenbaar zijn. Shelly had Sheromy wijs gemaakt dat het een feest avond was van Priya der school en dat Sheromy ook mee moest samen met der moeder en Priya. Toen ze daar aankwam vond ze het al saai maar de zaal was echt mooi versierd toen er een Dj op kwam en vroeg naar een ene Sheromy kreeg ze het spontaan warm Priya duwde haar na voren. Iedereen zong een liedje voor Sheromy en deden de maskers af. Sheromy huilde van blijdschap en rende naar der moeder toe ze kon niet geloven dat dit alles voor haar was. Ze hebben met ze alle heel de avond gefeest en lekker veel gedronken. De dagen er na was wel vermoeiend Sheromy liep 2 dagen met een kater en had nergens zin meer in. Ze had 2 weken vrij genomen van der werk om lekker 2 weken thuis te blijven, samen met moeder en zusje om lekker van elkaar te genieten. Zo ging er 2 maande voor bij Sheromy was uit eindelijk wel weer begonnen met werken maar voelde der zelf niet zo lekker. Ze besloot om een weekje bij Rani te gaan logeren want het was herfst vakantie en ze had Reshwien en Rishi allang niet meer gezien, ze ginge elke dag ergens wandelen of na dierentuin, pretpark, gewone wandelingen. Het was echt gezellig tot dat Sheromy echt vreselijk erg ziek werd, ze voelde der zelf echt beroerd had nergens trek in en ga zo maar door. *ochtend* Sheromy: didiiii Rani: ja wat is er Sheromy: kom is Rani: vertel, wacht loop mee na de badkamer en ga onder de douche staan Sheromy: waarom Rani: ik zie aan je dat je het echt nodig hebt Sheromy: oke ga je met me mee Rani: ja ik ga wel zitten kijken hoe je ducht krijg ik nu tenminste de kans:P Sheromy: doe lollig * onder de douche* Rani: oké vertel what’s wrong? Sheromy: ik voel me echt niet goed hoor Rani: hoe bedoel je Sheromy: ja gewoon alleen overgeven en zure maag als ik rook wordt ik misselijk Rani: terwijl je gewoon een stoomtrein bent Sheromy: dus dat haha Rani: he he je lacht gelukkig nog wel Sheromy: oke maar ik vind dit niet leuk hoor Rani: maar uhm pop ik wil niet lullig doen maar je bent ook beetje gaan opzetten he Sheromy: ja dat ook nog Rani: heb je misschien medicijnen gekregen van de dokter Sheromy: nee helemaal niks :s Rani: ik weet het je bent ZWANGERRR ja leuk Sheromy: nee dat kan niet doe normaal man me moeder kiert me echt Rani: had je wat gebruikt Sheromy: ja , en ik heb me moeder nog niks verteld Rani: nou uhm het is nu al te laat maar morgen gaan we voor de zekerheid testen ja Sheromy: ik durf niet Rani: ohw die andere durf je wel Sheromy: hahah wat gaat me moeder wel niet denken Rani: ze gaat je kicke ouwe Sheromy: doe lollig * hard geklop op de deur* Rani: WAT Ryan: ja zijn jullie daar klaar er zijn meer personen die moeten douchen Rani: moest je maar eerder opstaan luilak Ryan: jeetje ik w8 wel weer hoor Sheromy: ah doe niet zo gemeen joh Rani: nee hij doet het altijd Sheromy: oke wat doen we vandaag Rani: wij gaan vandaag alleen met ze 2e weg en Ryan blijft thuis met Reshwien Sheromy: oke is goed ik ga me zelf even klaar maken dan zie ik je straks beneden Rani: is goed, Ryannn douche is vrij. Rani en Sheromy hadden eindelijk weer een leuke dag samen alleen de laatste keer dat ze alleen wat deden was zeker 4 jaar geleden voordat Rani was getrouwd, hoe wel Sheromy der zelf niet zo lekker voelde ginge ze toch shoppen ze kwam in de kruidvat en Sheromy haalde een zwangerschapstest. Ze gingen nog ergens eten ze ginge samen naar de bios en reden na huis, thuis aangekomen waren alle lampen uit, ze ginge na binnen en zagen een briefje Rani & Sheromy Jullie zijn heel de dag weg geweest en maken jullie er ook Een gezellige en lange nacht van, ik ben samen met Reshwien bij me ouders we komen Morgen vroeg thuis. Ryan. Sheromy: ah wat lief Rani: gewoon slijmactie haha Sheromy: oke waar is de drank Rani: jeetje 1tje grijpt gelijk na de drank Sheromy: ja toch Rani: doe maar niet dalijk ben je toch je weet wel heb je er een avond van te voren Er op los gezopen. Sheromy: oke oke ik hou et wel bij de ssap. De dames hadden een leuke avond/ nacht gehad ze waren beneden op de bank in slaap gevallen tijdens het opruimen, Ryan en Raj kwamen samen met Reshwien thuis, ze moesten wel lachen, ze maakte Rani en Sheromy wakker om boven te gaan liggen. Allebei schrokken ze. Snel rende Sheromy na boven en trok Rani mee de badkamer in. Raj: jeetje wat hebben die 2 nu weer Ryan: nou al sla je me dood weet ik et nog niet *boven* Rani: wat is er Sheromy: pak die test aap Rani: ohw ja helemaal vergeten Sheromy: doe snel ik moet zo nodig. Rani: oke hier is die dan he, weetje hoe et moet Sheromy: ja Rani: hoe bedoel je ja heb je et vaker gedaan dan Sheromy: nee dommie ik heb toch gelezen. Rani: ohw oke Sheromy: oke nu moeten we wachten. Rani: dat wachten duurt lang. Ryan: Rani wat doe je..?? Rani: hihiih niks hihi hoor Ryan: waarom lach je heb je zenuwen ofzo Rani: uh beetje zie je zo beneden oke we komen er aan even douchen en zo Ryan: ja is goed Rani: dek alvast even de tafel dan gaan we samen eten. Ryan: oke Sheromy: didi ik hou et niet meer me lichaam zit vol met spanning Rani: nou wat d8 je van mij bij mijn eigen test was ik niet eens zo Sheromy: ik heb echt zin om heel hard te gaan schreeuwen Rani; haha nee niet doen Sheromy: oke nu mogen we het omdraaien. Rani: oke daar gaat die 1, 2 , 3 NU Rani + Romy: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh WORDT VERVOLGD |
| | |
| | #136 (permalink) |
Rep kracht: 5 ![]() | Voorstukje: Ryan: waarom lach je heb je zenuwen ofzo Rani: uh beetje zie je zo beneden oké we komen er aan even douchen en zo Ryan: ja is goed Rani: dek alvast even de tafel dan gaan we samen eten. Ryan: oké Sheromy: Didi ik hou et niet meer me lichaam zit vol met spanning Rani: nou wat d8 je van mij bij mijn eigen test was ik niet eens zo Sheromy: ik heb echt zin om heel hard te gaan schreeuwen Rani; haha nee niet doen Sheromy: oké nu mogen we het omdraaien. Rani: oké daar gaat die 1, 2, 3 NU Rani + Romy: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Vervolgje: Ryan: hallo daarboven waarom schreeuwen jullie..?? Romy: ohw nee niks Ryan: weetje het zeker Rani; jah het was een spin Ryan: gekkerds doe snel jullie Rani: ja we komen al doe nu maar even rustig oke. Romy: didiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat nu ik denk dat ik ga flauwvallen Rani: hebben jullie het dan niet veilig gedaan.?? Romy: dat ben ik vergeten. Rani: bel je lover maar op om het te vertellen Romy: ja en dan hallo me moeder wordt gek als ze het hoort Rani: hmm dat wordt een wedding :P Romy: nee ik wil niet trouwen Rani: maar wel pleziertjes noh..? Romy: nee Rani: hoor bel Raj op en dan een afspraak maken bij de dokter en dan gaan jullie samen Naar je moeder desnoods ga ik mee. Romy: oke jij moet overal bij zijn. Rani: w8 ik bel even Shurley bhaudjie zei gaat je gillen :P Romy: je vind het leuk noh. Rani: nee helemaal niet bel nu maar Romy: oke Raj: hallo Romy: snoepieee Raj: hey pop hoe is het…? Romy: niet zo goed Raj; waarom ben je ziek../ Romy: nee nog erger Raj: hu er is toch niks ergs gebeurd hè Romy: nee Raj luister even goed na mij oké Raj: vertel. Romy: w8 waar ben je nu dan…? Raj: thuis Romy: moetje niet werken..? Raj: nee Romy: kan je bij Rani & Ryan thuis komen ik wil even persoonlijk met je spreken Raj: oké ik ben er over 15 min Romy: oké tot zo. Rani hij komt hier heen Rani: ja dan moetje maar met hem praten Romy: alleen…? Rani: ja jullie hebben het toch ook niet met mijn toestemming gedaan of wel soms Romy: Didi ik ga je straks echt meppen Rani: ik d8 het van niet. Romy: oké gaan we na beneden zwager zit alleen beneden Rani: ja want Shurley komt ook zo meteen Romy; heb je der echt gebelt klungel Rani; yups ik heb der ook gebelt. Romy: oké kom nou De dames liepen naar beneden en gingen ontbijten samen met Ryan tijdens het eten Kwam Raj aan hij ging ook aan tafel zitten om een broodje mee te eten. Onder tussen kwam ook Shurley helemaal happy bij Rani thuis. Zo was het clubje bijna compleet de dames keken Elkaar giechelend aan de jongens begrepen er helemaal niks van waarom ze zo raar deden Sheromy hield het niet meer vol ze wist niet wat ze moest doen lachen of huilen , gillen of juist helemaal stil te gaan zitten. De spanning werd haar te veel en begon kei hard te lachen iedereen keek der geschrokken aan daarna begon Rani met lachen en Shurley volgde de andere 2. Ryan: waar hebben jullie last van Rani *lachend*: nou me zusje spoort niet zo te zien Ryan: nou jij anders ook niet Rani: nou uhh dankjewel Romy: ach dat hebben we van onze broer Danny. Ryan: ohw en bhaudjie dan waarom doet ze als jullie Romy: nou ze is besmet met me broer zijn acties toch bhaudj Shurley: jah klopt Romy: Raj kun je even mee komen ik wil met je praten *serieus* Raj: waarom lach je nu niet meer is er iets heel ergs Romy: nou misschien. Rani: ach treuzelaars ga maar even boven praten Romy: oké tanks Didi * en ze liepen na boven* Ryan: wat is er met je zusje de ene keer is ze zo funny en dan is ze weer serieus Rani: ach zijn de hormonen Ryan: ja jullie meiden zijn niet te geloven Shurley: nou dankjewel Rani: je hoort het straks wel denk ik van je broer Ryan: watte Rani: weet ik niet moetje maar even wachten *Boven bij Sheromy en Raj* Raj”: Romy pop wat is er nou…?? Romy: nou k durf het eigenlijk niet te zeggen Raj: wat durf je niet te zeggen. Romy: ik wil je eerst iets vragen voor dat ik het je ga zeggen. Raj: vraag maar. Romy: nou kijk als er iets mis met me is of het gaat niet goed met me zou je dan als nog met me willen trouwen…?? Raj: maar natuurlijk waarom vraag je dat…? Romy: en als mijn moeder zegt dat je met me MOET trouwen binnen zoveel tijd Raj: nou dan nog, waarom vraag je dat allemaal.?? Romy: nou uhmm hoe moet ik het je zeggen. Raj: vertel het nou ik ben het maar Romy: Raj ik ben zwanger Raj: what nee dat meen je niet Romy: jawel Raj: hou je me nu voor de gek. Romy: nee echt waar ik heb die test nog liggen. Raj: ohww god en nu Romy: nou we moeten het me moeder vertellen en naar de dokter Raj: wat gaat je moeder wel niet denken Romy: ze gaat je hakken. Raj: nohh ik ben wel blij Romy Romy: ja ik ook maar toch we zijn niet getrouwd wat zullen je ouders wel niet over mij denken. Raj: niks is toch mijn probleem. Romy: oke ik ga de dokter bellen voor een afspraak en dan gaan we naar me moeder oke. Raj: oké maar nu gaan we eerst naar beneden. Samen liepen ze naar beneden. Daar zaten dan Rani en Shurley met een brede smile op Hun gezicht, en Ryan snapte er helemaal geen ene zak meer van. Ryan: mag ik ook weten wat er hier aan de hand is Raj: natuurlijk mag je het weten Ryan: nou kom maar op met dat geheimzinnige gedoe van jullie. Raj: nou je wordt kaka Ryan: je meent het Raj: ja Ryan: ginge jullie daarom zo giechelen Rani: ja schatje Ryan: en er was zeker geen echte spin in de kamer Rani: dat klopt ook Ryan: jeetje meiden echt te erg voor woorden. Romy: ik heb de dokter gebelt we kunnen over een half uur bij de dokter terecht Raj: is goed. Romy: wie gaat er met me mee Rani: neem je lover maar mee de bedenker van dit alles :P Raj: Rani hoezo bedenker Rani: gewoon. Romy: ja uh krijg ik nog antwoord Rani: ohw ja en nu kan ze heel erg prikkelbaar zijn dus pas maar op Raj: ik ga mee en misschien willen je bhaudjie en je zus ook mee Romy: nou wat d8 je van je mag onze ouders bij elkaar optrommelen en dan Ga ik met me bhaudjie en zus na de dokter Raj: oke dat vind ik goed Romy: oke dan gaan we nu ik zie je straks waar eigenlijk Raj: bij me ouders thuis Romy: oki dokie Shurley: ff thuis me sleutels pakken want rishi en Danny gaan straks weg Rani: is goed bhaudj we lopen alvast na de auto. Met ze 3e gingen ze naar de dokter lekker met velen. Ze kwamen bij de dokter aan, Sheromy melde der zelf bij de balie dat ze een afsprak had De vrouw achter de balie vroeg waarom ze kwam en sheromy vertelde dat ze een Zwangerschap test had gedaan, en dat het positief was. Wat ze niet zag was dat toen ze het zei dat Ricardo en Sharla net bij de dokter vandaan kwamen. Ze ging in de wacht kamer wachten tot ze werd geroepen. Wordt vervolgd |
| | |