![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 31 juli 2006
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (~Isha~ @ Sep 24 2006, 18:04) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Gold Member | k heb voorheen gewerkt bij bakker klootwijk ...was echt leuk..zo in de supermarkt..iedereen kent je op den duur.. nog steeds herkennen mensen me..whahaha en k heb in een kledingzaak gewerkt...ook erg lachen die mensen die denken maar 34/36 te hebben maar eigenlijk in een 40 moeten...
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 2 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Echt waar? Sorry dat ik het moet zeggen maar klantenservice van Ziggo SUCKS BIG TIME, niet te geloven voor 1 vraag moe je in de wachtrij staan, word je eindelijk geholpen is het niet de juiste afdeling, moe je weer naar een andere afdeling bellen vervolgens moe je weer in de wachtrij wachten en ondertussen ben je heel wat geld kwijt want het is ik wee nie hoeveel cnt per minuut, stelletje dieven |
| | |