![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
Ben jij niet op je mondje gevallen? Of hou je wel van een goed gesprek? Doe dan mee met het Online Debate voor Hindoestanen. Het debat bestaat 2 rondes (waaronder 1 finale ronde) . De jury deponeert een stelling waarna de debaters elke een standpunt verdedigen. Hierna hebben ze elk tot 4 maal toe de mogelijkheid op elkander te reageren. Na 1 week bepaald de jury een winnaar. De winnaar gaat door naar ronde 2, waar de beste 4 het tegen elkaar zullen opnemen in een finale. Waar de forumleden de prijswinnaars bepalen. Er wordt op de volgende punten gelet: - Opbouw 1 - Argumentatie 4 - Juistheid van de informatie 3 - De bronnen die worden aangehaald 3 - Het taalgebruik/ Juist Nederlands 1 Totaal 12 punten Natuurlijk valt er ook iets te winnen: -1ste prijs Double Disc DVD Om Shanti Om -2de prijs 2 bioscoopbonnen t.w.v EUR 15,00 -3de prijs 1 jaar gratis Vidyarthi Aanmelden kan tot zondag 30 november op http://forum.indianfeelings.nl Forum Beheerder Vinnie harishlakhi shiv Waar wacht nog je op? Meldt je aan en laat jouw stem horen Powered by: Hindoe Jongeren Panel, Hindoe Studenten Forum Nederland Indian Feelings |
|
| | #2 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
Wie heeft gewonnen? Komt er nog zo'n debat op Sangam? Als er nog een keer zulke fantastische prijzen te winnen zijn meld ik me aan.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 18 augustus 2007 Locatie: Diemen
Rep kracht: 10 ![]() |
Hmm misschien wel een leuk idee voor Sangam ja, maar ben bang dat de meeste of niet kunnen debatteren of bang zijn.. Jambula als debater gaat dit zeker uit de hand lopen, maar een juryplaats zou je niet misstaan.. Hoofdprijs is dan een date met jou (ongeacht of je man of vrouw bent..)
__________________ Jaye Gayatri Ma!! THE ART OF WAR IS TO RUN, TO LIVE TO FIGHT ANOTHER DAY!! ![]() ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
haha...waarom zou het uit de hand lopen? Ik kan serieus discussieren als het topic de moeite waard is. Ik kan niet garant staan voor de gezondheid van eventuele winnaars na een date met mij, misschien onder een andere account. Ik maak wel een nieuwe account zoals xxx_Shivangini_xxx ofzo.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Indianfeelings. Ik heb daar in het verleden de hele corrupte incompente prutserbende kapotgedebate die de site met hun wanbeleid totaal ten gronde hebben gericht. En zie wat er van een ooit bloeiende, grootste HINDUSTAANSE site van NL is overgebleven: slechts de naam voor de subsidieinkomsten en 10 postings per week ![]() En die zouden debaters moeten beoordelen? Laat me niet lachen. Die prutsers kunnen geen debate aan. Ze kunnen alleen maar elkaars mislukte acties verdoezelen en mensen bannen die ze niet aankunnen in een échte debate ![]() Dit geldt alleen maar voor de IF- mensen voor wie het geldt Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 26 december 2008 om 01:37 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 16 augustus 2004 Locatie: L-Town Leeftijd: 8
Is het dan alsnog geen idee om het hier, als je het blijkbaar toch zo goed weet... (I'm in) En trouwens Kaise is ook een behoorlijke k*** site, en die draait wonder boven wonder ook nog steeds tot op de dag van vandaag. |
| | |