![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Gast
|
Hey Allemaal, Veel jongeren moeten op de MBO/HBO al stage lopen. Het is soms moeilijk om aan leuke stageplekken te komen.. Daarom vroeg ik mij af of iemand een leuke stage plek kent of weet. Misschien dat je zelf al in een bedrijf/winkel werkt waar ze mensen nodig hebben en een collega bij wilt hebben. Je kunt dat hier vermelden. Deel ook mee hoe je ervaring is/was op je stageplek. Misschien is straks 1 van de members jou Collega.. |
|
| | #2 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
Welke richting wil je stage ![]() ieder doet een eigen opleiding... hoever wil je reizen?? uhm op alle plekke waar ik stage heb gelopen is er één plek dat een aanrader was, hoewel het ernstig daar veranderd is. Stichting Charlois Welzijn te Rotterdam.
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
Hey Vissie-j, Het is niet alleen persoonlijk bedoeld ![]() het is gewoon algemeen.. maar in ieder geval doe ik boekhouding/bedrijfsadministratie En over dat reizen gesproken dat is voor iedereen verschillend. Ligt gewoon eraan wat iemand voor over heeft om daar stage te gaan lopen | |
|
| | #4 (permalink) |
| Sangam Crew Advanced Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
ik reis dan over het algemeen weinig hihihi... maar als moet en het plezier geeft (dus de moeite waard is) dan wil ik best wel reizen... ik heb div. stages gelopen bij enkele zou ik wel terug wille gaan maar zijn ook enkele dat ik geen 2e keer doe...
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Gast
| Citaat: Banderboy, Het is de bedoeling te vertellen over je eigen ervaring waar je stage heb gelopen.. En eventueel iemand een stageplek te kunnen geven in het bedrijf waar je zelf misschien ook werkzaam bent ![]() Er zijn genoeg internetsite's alleen dan is het nog de vraag of het wel iets voor je is en beschikbaar is op dat moment | |
|
| | #9 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 15 oktober 2008 Leeftijd: 23
Rep kracht: 0 ![]() | Ik zelf loop stage bij de Gemeente, en heb het ook heeel erg naar mn zin.. en je krijgt ook altijd stage vergoeding bij de gemeente ![]() Is wel hard werken ( maar dat is ook de bedoeling i think).. dus zou zeggen probeer altijd binnen bij de Gemeente te komen. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 5 juni 2008 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() |
Hello, Ik loop stage op een roc school als directiesecretaresse/management assistente. Het is een hartstikke leuke stage.. :D
__________________ The Only Thing That You Will Ever Learn In Life Is: To Love and To Be Loved In Return |
| | |