![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 3 maart 2008
Rep kracht: 4 ![]() |
Heeft iemand leuke tips zodat je je huiswerk op een leuke manier snel af kan krijgen ? Ik heb meestal muziek aan staan en msn om dingen te vragen maar het is best wel saai :S
|
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() |
huiswerk maken kan je samen doen dan wel via msn dan wel gewoon gezamenlijk op een locatie als je hw alleen maakt dan kan msn je helpen als er mensen online zijn en je ergens niet uit komt. verder muziek aan hebben en af en toe andere dingen doen. Maak een planning van die huiswerk ga ik vandaag doen en zoveel tijd neem ik ervoor (wel een beetje normale tijd en niet een tijd dat je alles gaat afraggen)
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
Je zelf iets beloven. Bijvoorbeeld: als ik snel mn huiswerk afmaak mag ik naar de grote meisjes speelgoed winkel (een kruidvat of etos :D) en iets leuks uitkiezen |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
Awww, jammer bij mij hielp het wel. Zo van: als ik deze week keihard leer mag ik dit of dat kopen, of mag ik op zaterdag gaan stappen. |
| | |