![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #14 (permalink) |
| Sangam Gold Member | dus datte..en goed plannen..wanneer je weet dat je een tentamen/rep hebt t niet voor je uitschuiven maak met je medestuds samenvattingen...je hoeft niet alles altijd alleen maar zelf te doen doe eerst de dingen die je niet snapt...dan heb je er na binne no time af wat je wel snapt..n wnnr je iets nie snapt kan je er nog hulp bij vragen probeer zo min mogelijk zondags te doen..dan heb je nog een btje gevoel dat je wkend gehad hebt..maak je huiswerk in de les/ na de les..dan zit t nog vers in t geheugen huiswerk maken is nooit een leuk iets want t neemt tijd in beslag...maar benut je tijd..als muziek je afleidt en msn doe dit dan niet erbij..want dan ben je meer daar mee bezig als je samenwerken fijner vind..plan dit dan met een slim persoon die je ook ligt qua personality hoe je t wendt of keert..maken moet je t toch wel.. maak t voor jezelf makkelijker door t te doen op een voor jou zo prettig mogelijke manier en idd wat ik lees; houd jezelf een worst voor de neus.. beloon jezelf als je iets gedaan hebt..of straf jezelf wnnr t je niet gelukt is.. de voldoening komt vanuit jezelf..en dus zo ook de teleurstelling je leert voor jezelf en niet voor een ander
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 20 juli 2003
Rep kracht: 13 ![]() |
Samen met iemand je huiswerk doen en jezelf korte termijn doelen stellen, dus: over anderhalf uur heb ik 2 hoofdstukken af en kan ik een kwartier iets anders gaan doen.
|
| | |