![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #41 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 november 2005 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
srsly ik heb hier ook een half uur op 'refresh' zitten klikken om te kijken of jij al geantwoord had en ik zat naar kamerdebat te kijken op nos maar ja ik had gehoopt dat het serieus was :(
__________________ Als je vragen hebt, stel ze gerust! | ||
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Iets interessants gebeurd in de kamer? Om serieus genomen te worden moet je zelf ook serieus zijn | |
| | |
| | #43 (permalink) | ||
![]() het ging dit keer eigenlijk alleen maar over hetzelfde pvdd en gl zaten er op te hameren dat jan peter de economische recessie moest linken aan de voedselcrisis en klimaatcrisis ze gooiden er later nog eens een schepje bovenop door voor te stellen dat hij dit ook nog eens ism andere europese landen moet doen weet eerlijk gezegd niet of ze hier rendement uit kunnen halen maar dat zien we wel en pvv probeerde iets zinnigs te zeggen over koopkracht vergroten maar dat heeft onze held ontkracht door aan te tonen dat het in de uk juist een aanleiding van de recessie is geweest
__________________ Als je vragen hebt, stel ze gerust! | ||
| | |
| | #44 (permalink) | |
Om maar een voorbeeld te geven Banken zijn voorzichter geworden met het verstrekken van leningen, hierdoor haken potentiele kopers af op de markt. Het bedrag wat je voorheen kon lenen is heden gehalveerd. Ipv 5 a 6x het brutojaarslaris zitten we nu op 3,5 a 4,5x. De doorstroom op de markt wordt hierdoor tegengehouden. Uiteindelijk moet iedereen zich realiseren dat we elkaar nodig hebben om de markt weer op gang te krijgen. Het is een les waar men niks uit lijkt te leren. | |
| | |
| | #45 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
ja dat en de interbancaire leningen daarom vraag ik me ook af wat het rendement is als ze links gaan leggen met klimaatcrisis en voedselcrisis
__________________ Als je vragen hebt, stel ze gerust! |
| | |
| | #46 (permalink) | |
![]() Voor Gl is het natuurlijk altijd dat zij het klimaat ook er even bij moeten halen. | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik wilde pooier worden sinds ik Dirty Harry had gezien van Clint Eastwood. En al die andere pooierfilms. Maar ik kan geen vrouwen mishandelen en misbruiken. Dus dat was niet voor mij weggelegd. Daarna wist ik het ff niet meer. Toen ging ik gewoon werken als van alles en nog wat. En nu wil ik een lottowinnaar worden want eigenlijk wil ik niet eens werken, maar jah het is beter dan bedelen bij de overheid of stelen.. |
| | |