![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 6 maart 2010
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo mensen, Deze zomer studeer ik af aan de masteropleiding Media & Journalistiek aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Voor mijn afstuderen ga ik onderzoek doen naar Nederlandse fans van Bollywood films. In mijn onderzoek ga ik verschillende etnische groepen met elkaar vergelijken (autochtone Nederlanders, Hindoestanen, Turken, Marokkanen, Antillianen etc.) Ben jij een fan van Bollywood films of ken je iemand die dat is en wil je door mij geïnterviewd worden, laat het me dan z.s.m. weten! De interviews zullen begin/half april plaats vinden en duren maximaal één tot anderhalf uur. Mocht je mee willen doen met mijn onderzoek stuur me dan een email. Alvast bedankt. Groeten Maartje email: 322544mz@student.eur.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Advanced Member Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tussen al die andere niggas in Zuid Oost
Rep kracht: 0 ![]() |
Ga toch dood met je focking onderzoek. Serieus. Wat de FOCK maakt het uit welke etnische groep welke film kijkt. En ook al doe zo'n soort onderzoek dan is het alsnog een MOMENT OPNAME. Je kan niet elke dag rijst met kip eten, ookal ben je Turk, Moker, Hollander, HIndoestaan of wat dan ook. Donder toch op met deze focking tijdverspilling. Mensen zoals jij horen op de focing brandstapel thuis.
__________________ Neddeland, de land met de outkering - Zimbabwe's Finest |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
YouTube - Margaret Singana - We are growing (shaka zulu) (1989) | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 19 april 2003 Locatie: amsterdamned Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | iemand vraagt gewoon hulp voor zijn afstudeeropdracht en gelijk kan diegene oprotten? Eigenlijk slaat dit nergens op! Ik bedoel als jij ooit hulp nodig hebt, dan ga je zeker ook gelijk op de brandstapel liggen? of vraag je toch een ander om hulp/advies! Zonder de hulp van andere mensen, kan deze persoon toch zijn afstudeer opdracht niet afmaken.. en als je de persoon in kwestie niet kan helpen, reageer dan niet!.. Hier heeft hij/zij niks aan... Btw ik ben wel een bollywood fan maar ik ben niet beschikbaar... moet bios enzoo nog doen met rajamuffin
__________________ The Ability to 'see' is one of the life lessons. Laatst gewijzigd door Noessie : 24 maart 2010 om 15:15 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Gaan we naar een bollywoodfilm? | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
maar wel naar een superromantisch ja (A)
__________________ The Ability to 'see' is one of the life lessons. | ||
| | |
| | #8 (permalink) | |||
Ok. | |||
| | |
| | #9 (permalink) | ||||
__________________ The Ability to 'see' is one of the life lessons. | ||||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
Govinda videotheek center kan je goed helpen. | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| afstudeeronderzoek, bollywood, bollywoodfans, bollywoodfilm, nodig |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |