![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik lees nu 'Paramaribo: De vrolijkste stad in de jungle' van Ramdas. Gaat over Paramaribo/Suriname nu en de ontwikkeling die het land heeft meegemaakt sinds de onafhankelijkheid. Het boek beschrijft het vanuit een beetje pessimistisch perspectief van Ramdas. Ik vind het een goed boek, interessant en zeker een aanrader. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Ik heb net Perfecte Liefde gelezen van Milli Johnson of was het nou Tompson... Gaat over een vrouw wiens verloofde vreemd gaat en als wraakactie spant ze samen met de man van de minnares.... lachen boek wel een typische meidenboek dat wel
__________________ ![]() Poes!!!! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 29
ik ben nu bezig met damescoupe van Anita Nair.. over het leven van 5 verschillende vrouwen in india.. prachtig boek..^^
| | #5 (permalink) | ||
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Het valt wel mee. Maar ik kan me voorstellen dat een Surinamer zich beledigd voelt. Hij schrijft geen onwaarheden, dus je zou er, vind ik, tegen moeten kunnen. | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 2 juni 2004 Locatie: Lelydorp Leeftijd: 30
Bingo van Clark Accord... Gaat over vrouwen die hun geluk zoeken bij de bingoavonden in amsterdam... Leuk boek...
__________________ MAHATMA GANDHI: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 27
Een bruid van thuis is een vertaalde variant want de echte versie is in het duits geschreven,maar is wel een goed boek
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |