![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |||
| Sangam Member Lid sinds: 28 juni 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Nee, ik heb die film nooit gezien. En eerlijk gezegd wil ik die ook niet zien, want meestal maken de makers van een film, de hele film heel anders dan hoe het in een boek geschreven is. Kijk maar naar die film Resident Evil ofzo. Die film gaat over heel iets anders, dan hoe het in het spel gaat. ( niet dat ik die spel speel.. Mijn broer speelde die vaak )
| |||
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Maar dat kan je toch niet vergelijken met een film en een boek vind ik.. Ach..als je het boek toch eenmaal gelezen hebt kan je ook de film zien..je komt vaak juist tot nog meer inzichten. Het is ook nog eens een Brian de Palma film, dus geen troep! Stephen King is vaak verfilmd. En hij geeft persoonlijk toestemming tot een verfilming, dus als de schrijver het al ok vind..dan zul jij die fillm ook ok vinden | |
| | |
| | #33 (permalink) | ||
Er is toch helemaal geen deel 2 van die boek, ofwel? | ||
| | |
| | #34 (permalink) | |
Dus ik zocht het op: nee, geen 2e deel van het boek. Stephen King is daar ook het type niet voor. Maar het klinkt al erg goedkoop, die titel. Een goedkoop vervolg om mee te liften op het succes van deel 1. Wat waarschijnlijk niet gelukt is. Daarom heb ik er nooit van gehoord waarschijnlijk ![]() Ik zocht het even op: ze hebben er een teenage slasher movie uit 1999 van gemaakt. | |
| | |
| | #35 (permalink) | ||
Maar dat vind ik sowieso stom, dat ze een 2e deel maken van de film, terwijl er geen 2e deel van het boek is.. Ik bedoel in het boek ging Carrie dood op 't eind. Is ze in de 2e film dan opeens weer levend? | ||
| | |
| | #36 (permalink) | |
| |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
Nee, effe eerlijk.. dat kan toch niet? Dan is gewoon heel die boek verpest. Carrie is dan weer levend, endan? Wat moet er dan gebeuren? | ||
| | |
| | #38 (permalink) | |
Kun je nagaan, die remake hebben ze gemaakt 'gebaseerd op het originele verhaal van Carrie'. Daarom zei ik eerder ook dat het goedkoop was. Maar je hebt globaal gezien 2 soorten filmkijkers; de kritische (zoals o.a. jij en ik), en het popcornpubliek..die het allemaal niks kan schelen en puur naar de film gaat als uitje. Voor die laatste categorie heb je de slappe aftreksels als Carrie deel II. | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Sangam Member Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Purmerend Leeftijd: 27
Rep kracht: 5 ![]() |
De Ruby-Omnibus van Virginia Andrews. Toevallig heb ik het boek gisteravond eindelijk uitgelezen, na 1400 pagina's. Virginia Andrews is echt een topschrijfster. Wie van jullie kent haar boeken ook? |
| | |