![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #21 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 mei 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
Shutter Island (Gesloten Kamer) - Dennis Lehane Onvoorstelbaar spannend!!! Een magische plot! Echt een aanrader! De verfilming komt eind dit jaar in de bioscoop met Leonardo Di Caprio en geregisseerd door Martin Scorsese. Laatst gewijzigd door Dinkin Flicka : 18 mei 2009 om 16:17 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() | De poort naar India. Paul Theroux verhaalt in De poort naar India op meesterlijke wijze over westerlingen die in India verstrikt raken in een zoektocht naar zichzelf en daarbij hun demonen proberen te verdrijven.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
![]() hoe was dat?? kan me er nix bijvoorstellen bij dat demonen gedeelte | |
|
| | #25 (permalink) | ||
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl | ||
| | |
| | #27 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Goed fout van leslie Schnur!! ![]() ![]() Jeannie, radiopresentatrice in New York, bespreekt elke avond met haar luisteraars de ergernissen van het moderne stadsleven; van irritante mobiele bellers en onbeleefde automobilisten tot mensen die hun huisdier verwaarlozen. Jeannie gelooft in een betere wereld, maar als het begint te rommelen in haar privéleven blijkt ook zij tot dingen in staat die niet door de beugel kunnen. Tot overmaat van ramp wordt het radiostation verkocht aan de rijke Nicholas – de man die haar op een avond met zijn Hummer bijna platreed. Nicholas is bijzonder arrogant, veeleisend en gevaarlijk aantrekkelijk. Jeannie moet haar nieuwe baas op de een of andere manier zien te temmen.
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Ben ik nu aan het lezen
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Sangam Member Lid sinds: 28 juni 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Carrie White is een studente op de middelbare school die per ongeluk ontdekt dat ze telekinetische krachten bezit. Ze wil ze gaan gebruiken als wraak op haar overreligieuze moeder en haar medestudenten, die haar hardvochtig pesten. Het is een meeslepend boek waarin je medelijden wordt gewekt voor Carrie en de verschrikkingen die ze ondergaat. Deels is trouwens waargebeurd, Stephen King heeft het idee voor Carrie gekregen door een oud klasgenoot van hem. Zeker een aanrader! | |
| | |
| | #30 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Er is ook een film van..gezien? De eerste van John Travolta destijds, zag ik in deze trailer: | ||
| | |