![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #14 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() |
Demons of Chritrakut (deel III van de Ramayana serie) van Ashok Banker Nu op naar deel IV! (Armies of Hanuman) Is de ramayan opnieuw beschreven... zo spectaculair beschreven scene's, met een detailniveau waar je imaginaire vermogen U tegen zegt... Als je RAMAYAN 3392AD RELOADED van Virgin Comics kent, ga je deze serie fantastisch vinden... Ashok Banker blijft trouwens trouw aan de vele versies die we kennen van de Ramayan (zoals de "ati-Ramayan van Valmiki), alleen is zijn verdieping van bijvoorbeeld het moment dat Ram tegen Sita zegt dat hij verbannen is, herkenbaarder dan ooit eerder beschreven. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Stuur me een pbtje hoe het was hoor!!!!!
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 15 mei 2009
Rep kracht: 0 ![]() | een echte leuke vrouwen boek is: Shopaholic DEEL 1 T/M 5 Het is geen boek waar je slim van wordt maar wel je gewoon lekker in de wereld gaat van een shopahlic en waar je lekker even de wereld om je heen vergeet. En een echt GOED boek is: Een ongewoon gesprek met God Alles wat je leest is zo logisch. Het geeft je een positieve kijk opn de wereld. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() |
Laatste: Khaled Hosseini - Duizend Schitterende zonnen Nu: Kluun - Komt een vrouw bij de dokter en: Vikram Chandra - Sacred Games (de NL vertaling)
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |