![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
De members die werken hebben hier vast ervaringen mee... Dus heb naar een functie gesolliciteerd en de volgende stap is dus het arbeidsvoorwaardengesprek. Een aantal dingen moest je standaard meenemen zoals je kopie van je diploma's, identiteit etc. Nu vroegen ze me ook om een salarisstookje mee te nemen ... Ten eerste is dat toch niet verplicht?? Ten tweede staan daar gegevens van je vorige werkgever op... Ten derde vind ik dat ze mij moeten inschatten naar hun eigen mening.Wat ben ik waard en niet wat mijn vorige werkgever me waard vond!! Wat vinden jullie??Wat hebben jullie in deze situatie gedaan?? Hebben jullie nog tips??
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) | |
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
Als er naar gevraagd wordt, altijd meenemen,.. maar niet altijd laten zien | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |||
![]()
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() |
Er zijn wel steeds meer werkgevers die extra je diplomagegevens, referenties, en ook je laatstverdiende salaris controleren. Dit was vroeger meer een formaliteit in goed vertrouwen, het wordt hier en daar echter steeds serieuzer genomen tijdens sollicitatieprocedures. Dit stond een paar maanden geleden in de krant in een klein artikeltje. Omdat steeds meer werknemers tijdens een sollicitatie liegen, overdrijven, of zichzelf gewoon totaal op een niveau praten waar ze helemaal niet zitten, compleet met totaal verzonnen en/of aangedikte CV's. In de context van een arbeidsvoorwaardengesprek waar je salaris zal worden bepaald op grond van je laatst verdiende salaris, mogen zij dit wettelijk wel eisen Ishana. Verplicht is het niet! Maar je begrijpt het al...je salariseis wordt er niet makkelijker op. Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 23 maart 2009 om 19:26 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
De manager van het inhouse werving en selectiebureau hier in het pand, heb ik gevraadg wat Ish het beste kan doen. Hij zei dat de aanstaande werkgever niet kan eisen om je laatste loonstrook in te zien.. Het is alleen slecht voor je credibility als je niets kan overhandigen.. | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
| ||
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| arbeidsvoorwaardengesprek |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |