![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
In elk geval jullie allemaal bedankt voor de slimme reacties...... Zal het gewoon meenemen...
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 2 december 2008
Dit is denk meer omdat ze te lui zijn om referenties na te gaan als jij een salaristrook kan weerleggen weten zij dat je daar echt hebt gewerkt. Ik heb dit overigens nooit hoeven doen, ik hing een prijskaartje aan mezlef en intern werd er gekeken of dit strookte met hun schalen en op die manier werd ik ingeschaald, dit is ook niet altijd waterdicht praat daarom nooit met je collega's over wat je verdient, ik zit nl bijna 5 periodieken hoger dan collega's met meer ervaring die ouder zijn. ![]() En het kan echt niet alleen aan opleiding liggen. maa rgoed ik heb nu al langere tijd een vaste baan dus in mijn tijd was het vast anders. i dunno |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 31 juli 2005 Locatie: The Hague Leeftijd: 25
Rep kracht: 9 ![]() |
Een bedrijf/organisatie mag het vragen en je erop afrekenen als je het niet doen. Of het eerlijk is, is een andere kwestie.. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 2 september 2008 Locatie: Ben vondeling gelegd.
Een werkgever weet meestal wel wat hij je moet betalen. Er bestaan ook zoiets als CAO's met een schaal en leeftijd plafond. Persoonlijk zou ik nooit een salaris strookje meenemen naar een sollicitatie gesprek. Het heeft geen toegevoegde waarde aan het gesprek zelf en bovendien zijn bepaalde gegevens privé. Als een werkgever hierom vraagt dan probeert hij meestal hetzelfde salaris aan te bieden of hij probeert goedkoper uit te zijn ten koste van jou. Ik zou open kaart spelen en als hij erom vraagt, dat je het niet meeneemt op basis van je privé wat je uiteraard gescheiden wilt houden van je werk. Als hij daar geen genoegen meeneemt en je weigert, dan klaag je hem aan voor discriminatie en doe je aangifte. Nederland is heel makkelijk en tolerant. :) |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 31 juli 2005 Locatie: The Hague Leeftijd: 25
Rep kracht: 9 ![]() |
Hai, Ik zou aangeven dat het geen toegevoegde waarde heeft. Je wilt een nieuwe baan zodat je erop vooruitgaat. Tevens wil je beoordeelt op je kunnen en niet op je vorige salariering. Het is idd niet verplicht. Belangrijke les: In de toekomst nooit aangeven wat je huidige/vorige salaris was, omdat het geen toegevoegde waarde heeft... |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| arbeidsvoorwaardengesprek |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |