![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik had gelezen dat er minder standhouders waren, maar alle grote bedrijven en kantoren waren wel vertegenwoordigd daar. Op sommige plekken mochten alleen WO'ers of op het juristencongres, alleen juristen binnen. De bedrijven die daar stonden wilden alleen academici en academische juristen aantrekken. Voor mij was alleen de advocatuur aantrekkelijk en mijn beeld, was na de gesprekken die ik met recruiters heb gevoerd, dat de vraag naar nieuwe werknemers bij de advocatenkantoren niet is gedaalt. Ik denk daardoor eigenlijk dat vooral HBO'ers het moeilijk gaan krijgen t.o.v. WO'ers in de concurrentie om een baan. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Gast
| Citaat:
ga ik ervan uit dat je dus een "meester" bent... netjes.. kom jij tenminste wél aan de bak.. | |
|
| | #7 (permalink) | ||
| Sangam Lover Lid sinds: 3 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| ||
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Gast
| Citaat:
| |||
|
| | #9 (permalink) | ||||
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Jij lijkt me geschikt voor de alcoholbranche.... niet? | ||||
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| carrierebeurs, maart |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |