![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
over welke goede en slechte competenties beschik jij en waarom ![]() Gemene vraag
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Member Lid sinds: 21 maart 2005
Rep kracht: 10 ![]() | competenties: de van dale: com·pe·ten·tie v -s bevoegdheid maar in opleidingen: dat wat je kan of niet kan.... competenties dat je niet kan... dat wat je niet kan.. (natuurlijk per opleiding verschillend) competenties dat je wel kan... dat wat je wel kan....(ofwel wat van je verwacht wordt te kunnen nadat je je opleiding hebt afgerond).
__________________ Don't love one Don't love two But love the one Who loves you |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
Als je het bekijkt vanuit de opeleiding zijn het inderdaad vaardigheden die je al moet kunnen aan het eind. Maar tijdens ene sollicitatie vragen ze het je ook en dan willen ze weten wat voor competenties je al bezit zoals stessbestendigheid. plannen en organiseren ect en je mindere competenties.
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |||
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
| |||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sangam Crew Sangam Lover Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Sound City Leeftijd: 26
Rep kracht: 6 ![]() |
"slechte" competenties bestaan niet. Een competentie kun je in mindere of meerdere mate hebben, of helemaal niet. Maar om de vraag te beantwoorden: Ik kan goed in een groep werken. Ben naar eigen mening wel sociaal ingesteld en als het op werk aankomt ook klantvriendelijk en behulpzaam. Ik kan me ook met meerdere dingen tegelijk bezighouden, maar soms is daar het gevaar dat ik het ene niet afmaak voor ik aan het andere begin. Maar dat zijn kleine dingetjes :)
__________________ Svasti | Nyx | Thanatos | Technogirl | Veracocha | Sakura |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| competenties, goede, slechte |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |