![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 5 januari 2009 Locatie: utrecht Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
als je een andere baan wilt, moet je zo snel mogelijk gaan zoeken, want hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om een baan te vinden, word steeds moeilijker in ieder geval veel succes bij het vinden naar een andere baan
__________________ Tumko bhi, hai khabar, Mujhko bhi hai pataa Ho raha, hai juda, donon ka raasta Door jaake bhi mujhse, tum meri yaadon mein rehna Kabhi Alvida naa Kehna |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Wat bedoel je met een andere baan?? Zoek je iets in je huidige werksector of wil je juist iets heel anders gaan doen??
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Financiele banen liggen nog steeds voor het oprapen. Als een bedrijf failliet gaat dan is de afdeling finance vaak nog de enige afdeling die er werkzaam is Maar, misschien is een paar dagen vrij nemen een optie
__________________ Rock On |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Opzoek gaan is nooit verkeerd,maar zeg nooit zomaar je baan op om te gaan zoeken,want dan wordt het pas moeilijk!!! Ik heb recentelijk ook mijn bestaande baan ingewisseld voor dezelfde baan bij een andere werkgever en deze heeft me nog meer vrijheid en flexibelere werktijden gegeven dan ik al had en ik reis nu over de hele wereld als ik gezond genoeg ben,beter kan ik het gewoon hebben op dit moment
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ |
| | |