![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #41 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 16 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
![]() En 80 u/w maken mijn future-collega's niet, dus ik hoop ik ook nie.. Hmm.. zijn wij van diezelfde generatie dan? | |
| | |
| | #42 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Wat voor jou heel goed kan werken, kan voor de ander juist als 'not-done' worden beschouwd. Simpel voorbeeld in de IT: de een is een computernerd die toch al achter het scherm geplakt zit, de ander heeft ook andere manieren van vrijetijdsbesteding. Een ander bekend voorbeeld is dat van mensen die lang dromen om van hun hobby hun beroep te maken, hun dat uiteindelijk ook lukt, maar er dan binnen afzienbare tijd op afknappen omdat er opeens een verplicht karakter aan zit. De een ziet die 80 uur puur als een verlengstuk van zijn/haar leven, de ander niet.. Als je in Suri hebt gewoond zoals ik, ben je al gauw van dezelfde generatie, en al heb je er niet gewoond, veel zal het niet schelen | ||
| | |