![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Ik ben bezig binnen een groot medisch centrum, revalidatiekliniek, dermatologisch centrum en kliniek voor mensen met persoonlijkheidsproblematiek doelgroep jongeren. Allemaal hele verschillende dingen!!whahaha. Hety liefst zou ik alles willen doen amar ja.Als ik al mijn gesprekken heb gehad kan ik een beterer keuze maken. Ben het onregelmatig werken zo zat!!!!Werk nu binnen de geestelijjke gezondheidszorg en het is zo fucking onregelmatig!!Ppfff . Dat wil ik niet meer. Any ways er is werk zat binnen de gezondheidszorg
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | ||
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juni 2004 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 26
Het leeft nog....
__________________ Yeah..... | |
| | |
| | #13 (permalink) | |||
| Gast
| Citaat:
Wat ik wel weet is het dat het heel dankbaar werk ik... En ja zeker in deze tijd zit je goed! In de gezonheidszorg is er altijd te weinig personeel dus je hoeft niet bang te zijn dat je nu je baan verliest. Die onregelmatige werktijden lijken me ook niets maarja ik denk dat alle banen wel minpunten hebben.... | |||
|
| | #14 (permalink) | ||
| Sangam Member Lid sinds: 31 mei 2007 Locatie: 2Bad city
__________________ 2Bad for you 2Bad is just 2Bad | ||
| | |
| | #16 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 23 februari 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo mensen, ik maak dat nu op het moment ook mee. Ik heb altijd in de financiele werled gewerkt en ik wil nu heel graag les gaan geven op een basisschool. Ik ben het hypocriete van de zogenaamde "geldwereld meer dan zat'" Kan een van jullie mij advies geven wat ik moet doen? |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 31 maart 2005
![]() Ben in juni 2008 afgestudeerd, per 1 aug. gaan werken en heb nu al spijt van mn keuze... Ik vond de opleiding wel altijd leuk en vind de richting nog steeds leuk, maar het is te beperkt.. Ik vind mn afdeling niet meer leuk, maar als ik een andere baan zoek dan moet ik meteen naar een andere organisatie, binnen onze organisatie heb ik weinig keuze met mijn opleiding en (tekort aan) werkervaring... Ik zit er nu aan te denken om me om te scholen, maar aan de andere kant twijfel ik weer omdat ik nog geen eens een jaar ben afgestudeerd.. | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 13 mei 2003
__________________ urple\'>Tez dhaar...[/b] ![]() ![]() | |
| | |
| | #19 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 5 juli 2003
| ||
| | |
| | #20 (permalink) | |||
| Sangam Lover Lid sinds: 13 mei 2003
met welk deel van wat ik zei ben je het niet mee eens?
__________________ urple\'>Tez dhaar...[/b] ![]() ![]() | |||
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| carriereswitch |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |