![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juli 2005 Locatie: In the past
Rep kracht: 8 ![]() |
Ik ben ermee begonnen een paar maanden geleden, omdat ik ook wilde weten wat er zo geweldig aan was :P. Moet 'm nog uitlezen. Maarr de boodschap, zoals ik het opvat, is eigenlijk vrij simpel: positief denken. (In het boek staat dan stap voor stap beschreven hoe en wat het effect van je positieve gedachten is). Dus wat mij betreft is het niet echt een eyeopener... Laatst gewijzigd door Indian Mystique : 12 december 2008 om 23:03 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
Rep kracht: 8 ![]() | Citaat:
Ik ben ook pas bij pagina 20 ofzo. Ik lees ook maar 5 blz per keer, daarna ben ik het weer zat :P | ||
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
| |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Advanced Member | Citaat:
"think and you become" Het is natuurlijk beter om geld niet als factor te kiezen dat geluk geeft... want het niet hebben ervan zal dan tot ongeluk leiden . Ik vind het korte termijnsfilosofie. Tuurlijk is het zo dat de meeste mensen kuddedieren zijn en bang zijn om hun dromen te volgen om wat voor reden dan ook. Deze filosofie zorgt dan wel voor 'egoistisch denken' waardoor JIJ gelukkig wordt (al is het voor korte tijd) Daarnaast vind ik het opmerkelijk dat de 'guru' multimiljonair is... "GOED is niet altijd JUIST", dat je je goed voelt van binnen (gelukkig), wil niet zeggen dat de dingen die je doet, juist zijn... (Immers als je het denken van de mens verandert, zou je ook het 'geweten' kunnen veranderen... En een mens zonder geweten is een BEEST) | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
Rep kracht: 8 ![]() | Het heeft 198 blz. Citaat:
.
| ||
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Newbie Lid sinds: 11 december 2008
__________________ "You must have the devil in you to succeed in any of the arts..." | |||
| | |