![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #21 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Think and you become..houd in dat je met een positieve instelling je dingen doet. Heb je een postieve instelling dan wil je meer dingen "doen". Met andere woorden een postieve instelling maakt je ondernemend. | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
dat is niet wat ik bedoel samiera, tuurlijk lees ik tussen de regels door wat ik bedoel is als volgt: bijvoorbeeld: je denkt aan mensen die je kende op de middelbare school en je vergeet dat je aan hun hebt gedacht. de volgende dag krijg je een hyves friends request van iemand van de middelbare school. in dit geval vraag ik mij af of de gedachte geen signaal was van iets dat er stond te gebeuren. dit omdat ik er niet op uit was om weer contact met die persoon te hebben maar simpelweg dacht "o ja, tijdens economie zat ze achter mij".
__________________ Rock On |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 16 augustus 2004 Locatie: L-Town Leeftijd: 8
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik heb het gelezen en ik wil al m'n hele leven rijk worden, dat is me tot nog toe niet gelukt. Om een lang verhaal kort te maken, een hoop slap gelul waar je niks mee kan. Kom maar terug als ik met een berg geld in Hollywood zit. |
| | |