![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member |
Met hoeveel hindoestanen werk jij samen? Bedoel dus niet perse op één afdeling, maar in het gebouw. En kun je met ze opschieten?
__________________ Don't blame me, blame your mama.. SexyHexy mijn bitiya! Laatst gewijzigd door Poes : 11 december 2008 om 14:14 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 1 mei 2002
Rep kracht: 11 ![]() |
Niet direct met hindoestanen, maar indirect wel, ze zijn wel relaxed... Maar er is er 1 die zich altijd afzonderd, lijkt alsof diegene zich te goed voelt...
__________________ "The Thirst In My Heart Knows The Taste Of My Tears" |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Geen 1
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() |
1...maar we hebben vooral telefonisch contact. Soms wel lachen, want ik ga dan spontaan Surinaamse woorden gebruiken. Vond hij vrij apart voor een hindoestaans meisje, maar wel erg grappig :D Verder kunnen we gewoon als collega's goed opschieten. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| | #10 (permalink) | |
| A.D.M.I.N.I.S.T.R.A.T.O.R Advanced Member | Citaat: Geldrop :P vlakbij eindhoven.... laten we zo zeggen, er wonen best veel hindoestanen hier, maar je ziet ze nooit buitenkomen ofzo ook op station ofzo je ziet bijna nooit hindoestane... terwijl ze toch allemaal naar school gaan :P waarschijnlijk fietsen ze graag ook al hebbe ze ov :P ik denk dat als er 1 hindoestaan met je werkt, je meestal wel een goeie band met elkaar kunt hebben, maar zodra er meer zijn gaan sommige zich toch hoger voelen enzo.
__________________ | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| het, hindoestanen, werk |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |