![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Wie van jullie is er bekend met de HBO opleiding: -Sociaal juridisch dienstverlening of -Social worker of te wel maatschappelijk dienstverlening (werkt als maatschappelijk werker )
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 14 mei 2008 Locatie: Somewhere
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik heb sjd gedaan. Je kan er mee kanten mee op en verdiend meer dan mwd en is minder zwaar qua probleemn gevallen. Een vriendin van mij heeft mwd gedaan. Maar ze was de hele dag door met problemen van mensen bezig. Daar had ze op den duur geen zin meer in en wilde ze iets anders doen. Maar omdat ze alleen maar secretariele banen kreeg aangeboden is ze weer naar school gedaan. Ik zou jou sjd aanraden. Want ik kreeg betere banen aangeboden dan zij. Suc6 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Maar hoe zit het met de opleiding zelf Is het zwaar??Welke differentatie heb jij gekozen en wat voor soort baan heb je dan?? Je mag het me ook pb-en hoor.Maar wil een goede keuze maken aangezien ik dus eerst HBO-verpleegkunde deed en daar mee ben gestopt sinds 2 wkn
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
Hmmmmmmmmm gestopt!?Ik dacht dat je nog maar even moest om dit semester te halen
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Advanced Member | Citaat:
![]() dus jij bent de 'tranqualizer'...bewapend met dwangbuis... vertel es een 'sappig' 'spannend' verhaal (vooral rond deze tijd... pas maar op dat je niet voor zwarte piet of sinterklaas wordt aangezien alhoewel kan wel lachen zijn..)Respect meid! lijkt me wel een zware baan... Laatst gewijzigd door Ironman : 4 december 2008 om 06:22 | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 17 december 2003 Locatie: Somewhere in The Underground Leeftijd: 28
__________________ Evil sounds coming from the underground!!! Location is a Mystery!!! Where,When or How is not a issue cause Partypeople enjoy youre destiny!!!ॐ ♫ ![]() The gate is closed!!! Access denied!!!Please try aggain!!! ॐ ♫ | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
![]() maar idnerdaad ik kan je heel wat verhalen vertellen!!!Af en toe heb je echt van die mensen er tussen zitten ............................................:blink :
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Advanced Member | Citaat:
| ||
| | |