![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 4 maart 2005
Rep kracht: 0 ![]() |
Mensen voor school moet ik debateren En de stelling is: Schoonheidswedstrijden zijn schadelijk (rare stelling vraag me niet hoe de leraar het bed8 heeft) Maar ik moet tegen de stelling zijn dus de stelling aanvallen. Enkele argumenten zijn; - Het is niet schadelijk, het is juist mooi om leuke mensen over de catwalk te zien lopen - Als er tog sprake is van schadelijkheid dan moet met regels invoeren Verder weet ik nix Weet iem. nog meer Alvast bedankt :D |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 8 november 2005 Leeftijd: 25
Jij bent te lelijk om mee te doen aan schoonheidswedstrijd, maar als ik dat in je gezicht zeg dan zul je het gemeen vinden en zul je gekwetst zijn en dus is het schadelijk voor je. En het leert je dat je geen normaal individu bent, maar een gedrocht dat zich moet aanpassen aan wat de meerderheid van mensen als schoonheidsideal beschouwd. Als je een voldoende haalt komt het dankzij en mag je me pijpen.
__________________ Als je vragen hebt, stel ze gerust! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Het hoeft niet perse schadelijk te zijn. Nu is het wel zo dat de huidige maatschappij heel uiterlijk gericht is. Maar vaak bepaal je als individu zelf in hoeverre je je laat beinvloeden door de media. Vaak veroorzaken zij namelijk de negativiteit.
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Schadelijk voor wat? Voor het milieu? Voor de gemoedsrust van lesbische feministen? Voor de gezondheid van de siliconenborsten van de deelneemsters? Rare vraagstelling van je leraar. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Gold Member | Citaat:
al die opgetutte huppelkutjes die dan soort beeld moeten zijn voor de rest zorgen voor genoeg complexen bij mensen die onzeker van zichzelf zijn maar goed..een tegenargument.. schadelijk in welke vorm?! men mag mee doen aan die wedstrijden en niemand zegt dat dit de utopie is..en dus feitelijk de keiharde waarheid dat is subjectief en iedereen beslist zelf wat hij of zij mooi vind.. schoonheidswedstrijden zijn nodig om verschillende bedrijven op weg te helpen bij het maken van reclame... wanneer je een schoonheidsproduct, kleding, schoeisel aan de markt wil brengen dan zul je daar wel een model voor nodig moeten hebben anders kan je het niet verkopen... want reclame moet er wel gelikt uit zien! zoiets maybe zuig het ff uit de duim
__________________ Kuch Kuch Hota Hai ![]() ...::One Meaning::... | |
| | |