![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 15 november 2006
Rep kracht: 6 ![]() | Theorie in een keer. Nee het is niet moeilijk, als je je de leerstof goed eigen maakt. Je moet niet domweg leren. (kan ook natuurlijk, maar heb je jezelf later alleen maar mee) Maar je moet de stof tot je door laten dringen. Verplaats jezelf in die situatie zoals beschreven in de vragen en denk logisch na. En lees de vraag ook goed! Dan haal je het in een keer! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 11 januari 2005
Rep kracht: 0 ![]() |
1 keer 2 fouten.., Maar gewoon veel oefenen met die cd-roms en oefen toetsen.., ze zijn bijna gelijk.
__________________ "Tujhe Pyaar Karte Hain Karte Rahenge, Ke Dil Banke Dil Mein Dharakte Rahenge" "Tera naam lele ke Jeete rehenge Tera naam lele ke Marte rahenge" |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 april 2006 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | Is totaal niet moeilijk! Je moet alleen uitkijken voor die instinkers, daar kan je namelijk wel foutjes mee maken Ik had 3 fout en was in 1 keer geslaagd En zoals ande zegt, met een cd-rom oefenen is zeker goed
__________________ Papa's kindje met zilveren lepeltje in mondje.. S.S. dos Santos Aveiro |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Thats Hot @ Mar 8 2007, 11:25) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Theorie 1 keer en 1 fout Na een aantal lessen ben ik pas mijn theorie gaan maken, vond dat een stuk makkelijker En het rij examen heb ik in 2x gehaald Eerste keer gezakt op invoegen | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 april 2006 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Samiera @ Mar 8 2007, 11:43) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
__________________ Papa's kindje met zilveren lepeltje in mondje.. S.S. dos Santos Aveiro | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Thats Hot @ Mar 8 2007, 11:52) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |