Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Sangam Algemeen > Studie & Carriere

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Studie & Carriere Start hier je topics over de laatste ditjes en datjes over school, werk of wat je in je vrije tijd doet.

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 6 augustus 2007, 11:32   #61 (permalink)
Sangam Silver Member

Leeftijd: 22
Rep kracht: 0
sweet_baby_love is off the scale
Standaard

Citaat:
hoezo haal ik je in
ja als jij gaat lopen en ik met de auto ga dan wel ja :beeeh:
[/b]
wahahahah dr0oge humor :D

Citaat:
Misschien omdat je niet kan rijden.

Een vriendin van mij had dat ook. Ze was echt 'n ramp met rijden en had daarom dan ook een hekel aan rijlessen.
BACK ON TOPIC

Ik heb m'n theorie en praktijk beide in 1 x gehaald. Was 'n makkie.

[/b]
whhahha.. k vind mn rijlessen wel leuk h0or... verheug me er telkens weer op (a)

Citaat:
Nee hoor hij denkt er helemaal niet anders over. Hij wilt dat ik alles heel goed beheers, dat wil dan niet zeggen dat iemand niet kan rijden. Mensen kunnen ook een hekel hebben aan rijden, omdat ze geen fijne rijles instructeur hebben.
[/b]
hier heb je wel een punt,.. mijn riij instructeur praat KAPOT veel.. :') en soms heb ik wel egt zoiets van... :@ chup kar booyy..!! want dan zit je gefocussed te rijden... en dan blijft hij maar uitleggen over bepaalde dingen in het leven enzo.. ( sooo not intressant.. :bah: ) wahuaha.. al mn nichten die bij hem hebben gelesst...die zeggen dat hij wel superaardig is.. mr egt wayyyy too much praaaat :D
sweet_baby_love is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 12:23   #62 (permalink)
Sangam Diamond Member

$H@KTI's schermafbeelding

Leeftijd: 28
$H@KTI is an unknown quantity at this point
Standaard

Citaat:
Haha JA

Ja, het is logisch dat men fouten maakt, maar die van mij besteedt echt veel aandacht aan alle details. Opzich wel goed, maar het wordt voor mij een beetje te langdradig, vandaar dat ik er een 'hekel' aan krijg.
Ik heb al eerder van rijles instructeur gewisseld (tussendoor was ik ook tijdig gestopt, vandaar dat het wat langer heeft geduurd) En binnenkort ga ik dus al afrijden..
[/b]
Komt wel goed joh :aaaa: Nog even doorbijten als je hem eenmaal hebt dan ga je toh op je eigen mannier rijden en dan zal je zien dat je er lol in krijgt!!!

Citaat:
wahahahah dr0oge humor :D
whhahha.. k vind mn rijlessen wel leuk h0or... verheug me er telkens weer op (a)
hier heb je wel een punt,.. mijn riij instructeur praat KAPOT veel.. :') en soms heb ik wel egt zoiets van... :@ chup kar booyy..!! want dan zit je gefocussed te rijden... en dan blijft hij maar uitleggen over bepaalde dingen in het leven enzo.. ( sooo not intressant.. :bah: ) wahuaha.. al mn nichten die bij hem hebben gelesst...die zeggen dat hij wel superaardig is.. mr egt wayyyy too much praaaat :D

[/b]
Dat doet ie express zodat als jij later als je je papiertje hebt en je rijdt in een auto vol met vriendinnen of familie die lopen te praten dat jij gewoon alle handelingen automatisch uitvoerd en gewoon kan meepraten alsof er niks aan de hand is :aaaa: dus laat je niet gek maken en doe je ding,je zal vanzelf wel zien dat het steeds makkelijker wordt en vanzelf begint te gaan :)

The gate is closed!!!
Access denied!!!Please try aggain!!!
ॐ ♫
$H@KTI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 16:39   #63 (permalink)
Sangam Member

2Bad is off the scale
Standaard

Een goede automobilist weet ongeacht de omstandigheden ZIJN of HAAR concentratie bij de weg te houden, en niks anders dan dat!!!

Dus sommige opmerkingen van mensen hier, zeggen zoals gewoonlijk (klinkt als een cliche) meer over hunzelf dan over hun rij instructeur!

Je leert pas rijden als je je papiertje hebt, en veel km's maakt! De tijd hoelang je je rijbewijs hebt zegt geen ene reet. In de luchtvaart tellen de "vliegUREN" en niet de tijd hoelang je al piloot bent.

Hear! Read! Remember! Learn!
Oud 14 augustus 2007, 18:37   #64 (permalink)
Sangam Gold Member

Ande_ka_Funda is off the scale
Standaard

Citaat:
1 keer 2 fouten..,

Maar gewoon veel oefenen met die cd-roms en oefen toetsen..,
ze zijn bijna gelijk.
[/b]
Oeps dit was voor brommercertificaat
maar vandaag auto en toevallig oook maar 2 fouten :D

"Tera naam lele ke
Jeete rehenge
Tera naam lele ke
Marte rahenge"

Ande_ka_Funda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2007, 07:56   #65 (permalink)
Sangam Silver Member

BabyBoi is off the scale
Standaard

Citaat:
Oeps dit was voor brommercertificaat
maar vandaag auto en toevallig oook maar 2 fouten :D
[/b]
Ik ben trots op je (a)
BabyBoi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2010, 22:32   #66 (permalink)
Sangam Lover

sweetrani's schermafbeelding

Leeftijd: 28
sweetrani is an unknown quantity at this point
Standaard Re: Theorie Examen Auto

theorie heb ik mn 2de keer gehaald
tegenwoordig is het moeilijker: 65 vragen en je mag maar 6 fouten maken
Kabhi Alvida naa Kehna
sweetrani is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Tags
auto, examen, theorie

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten